• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2016 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2016 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2016 10:55

Detail zákazky Z201623073

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2016 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2016 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2016 10:55

Základné údaje

Z201623073

OF-98790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2582463

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31566634

VEP, spol. s r.o.

A. Hlinku 13, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Taktický opasok

opasky, taktická výstroj

  • 18425000-4 - Opasky
  • 35200000-6 - Policajný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Taktický opasok
Funkcia
Taktický opasok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka opasku mm 45
hrúbka vystužovacieho materiálu PENEFOL mm 2
Taktický opasok - dĺžka 80-105 cm ks 500
Taktický opasok - dĺžka nad 130 cm ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Taktický opasok vyhotovený z dvoch vrstiev materiálu CORDURA 750 D, alebo z ekvivalentu s rovnakými, resp. lepšími technickými parametrami.
základný materiál - parametre materiál Polyamid 6.6 air texturized, väzba 16 osnova 13 útkov±1, hustota priadze osnova + útok 770dtex, alebo ekvivalent s rovnakými, resp. lepšími technickými vlastnosťami.
základný materiál - parametre plošná hmotnosť min. 240 g/m², váha záteru min. 50g/m² (STN EN 12127)
základaný materiál - parametre pevnosť v ťahu min. 2000 N osnova, 2300 N útok (STN EN ISO 13934-1)
základný materiál - parametre odolnosť proti oteru 100 tis. cyklov (EN ISO 12947-1)
základný materiál - parametre stálofarebnosť v pote alkalickom (stupeň sivej stupnice) - zmena odtieňa 5, zapustenie do Ba ST: 5, zapustenie do PA ST: 5 (STN EN ISO 105 E04)
základný materiál - parametre stálofarebnosť v pote kyslom (stupeň sivej stupnice) - zmena odtieňa: 5, zapustenie do Ba ST: 5, zapustenie do PA ST: 5 (STN EN ISO 105 E04)
Trojzubec (plastová pracka) - parametre pevnosť v ťahu min. 50 DaN pri teplote 20°C
Taktický opasok farba čierna
Taktický opasok vystužený o hrúbke 2 mm materiálom PENEFOL
Taktický opasok zo spodnej časti opasku je na oboch koncoch našitý suchý zips, ktorý slúži na nastavenie veľkosti
Taktický opasok musí byť konštrukčne riešený tak, aby sa dala nastavovať jeho dĺžka v rozpätí cca 30 cm
Taktický opasok zapínanie je riešené pomocou čiernej plastovej trojbodovej plastovej pracky (trojzubec)
Taktický opasok je po celej dĺžke lemovaný a široký 45 mm
Taktický opasok je určený na nosenie donucovacích prostriedkov (putá, slzotvorné prostriedky a pod.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH zaokrúhlenej max. na dve desatinné miesta (dodávateľ zo zahraničia v rámci EU fakturuje bez DPH)
Predmet zákazky sa požaduje dodávať zabalený do PE vreca.
Predmet zákazky sa požaduje dodať naraz, podľa zmluvne dohodnutého množstva a veľkostného sortimentu, nový, v bezchybnom stave v požadovanom termíne.
Počas dopravy musí byť zabezpečená čistota dopravných prostriedkov tak, aby nedošlo k znečisteniu, poškodeniu, prípadne ku strate predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky vprípade, ak taktické opasky nebudú vyrobené v súlade s opisom predmetu zákazky a tým neuhradiť zmluvnú cenu.
Vypracovanie predmetu zákazky musí byť jednotné.
Predmet zákazky musí byť roztriedený podľa veľkostí.
Pred dodaním musí byť vykonaná dôsledná výstupná kontrola - celkový vzhľad a vyhotovenie musí byť bezchybné, švy začistené, bez zbytočných koncov nití a pod.)
Požaduje sa predložiť do 20 dní od uzavretia zmluvy 1 kus vzorky taktického opasku (ľubovolná dĺžka) vyrobeného v súlade s požadovanými technickými vlastnosťami.
Vzorka bude označená obchodným názvom dodávateľa, podpisom, pečiatkou (uvedené údaje budú uvedené na lepiacej páske, pričom špagát bude pripevnený na vzorke tovaru a koniec špagáta bude prelepený lepiacou páskou). Objednávateľ požaduje, aby vzorka bola označená certifikovanou skúšobňou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody podľa nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 35/2008 Z. z.. Certifikovaná skúšobňa vydá potvrdenie, ktorým (ne)potvrdí súlad celkového vyhotovenia vzorky s požiadavkami objednávateľa a dodávateľ toto potvrdenie predloží objednávateľovi spolu so vzorkou.
Požaduje sa k vzorke taktického opasku predložiť aj materiálové listy dokazujúce požadované technické vlastnosti základného materiálu a plastovej pracky.
Požaduje sa predložiť do 20 dní od uzavretia zmluvy protokol z akreditovanej skúšobne, ktorý bude potvrdzovať požadované vlastnosti základného materiálu (Cordura) a plastovej pracky.
Nepredloženie 1 kusu taktického opasku, protokolu z akreditovanej skúšobne a materiálového listu v požadovanom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodať taktické opasky v rovnakom vyhotovení ako je uvedené na fotografiách z dôvodu zabezpečenia jednotného ustrojenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská Štiavnica 1, Priečinok 62, 034 50 Ružomberok 1, Liptovská Štiavnica, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

19.09.2016 08:00 — 22.11.2016 14:00

1,00 celá dodávka

6 890,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2016 13:47

07.09.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.08.2016 10:05 - Vstupná ponuka 6 240,00 € Cena s DPH
07.09.2016 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 4 442,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS