00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
45470651
EU-GROUP a. s.
Nábělkova 1, Bratislava, 84105, SVK
Výmena výplňových konštrukcií na XVIII. pavilóne
Výmena okien a dverí
Stavebná práca
1. Výmena výplňových konštrukcií na XVIII. pavilóne
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Viď prílohu - Výkaz výmer | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všetky požadované technické vlastnosti sú uvedené vo výkazoch plastových okien a dverí a Výkaze výmer |
Názov |
1. Zhotoviteľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb vrátane stavbyvedúceho, zodpovedných za plnenie zmluvy a ich kontaktné údaje v nasledujúci deň po nadobudnutí platnosti zmluvy. Zhotoviteľ predloží fotokópiu dokladov o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho, doklad o pracovno-právnom vzťahu s ním a referencie o riadení stavieb za posledné 3 roky na objektoch nemocničných zariadení do 3 dní od uzatvorenia zmluvy . Tento zoznam je povinný v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
2. Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. Práce bude potrebné realizovať aj popoludňajších a nočných hodinách a v sobotu a nedeľu. |
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 50 kalendárnych dní od doručenia písomného vyzvania na prevzatie staveniska k realizácii prác podľa Objednávateľom schváleného harmonogramu prác. Dňom doručenia písomného vyzvania nadobúda účinnosť zmluva uzavretá automatickým spôsobom v rámci EKS. Prevzatie staveniska sa musí uskutočniť do 3 pracovných dní po doručení písomného vyzvania. |
4. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
5. Objednávateľ požaduje, aby financovanie stavebných prác v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ |
6. Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť / stavebná činnosť /, ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu ako odborne spôsobilý na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
7. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný harmonogram prác najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s požiadavkami a podmienkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. |
9. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Nepredloženie podrobného rozpočtu bude Zhotoviteľ považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1000 Eur a využitie inštitútu odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvných podmienok. |
10. Zhotoviteľ predloží na vyžiadanie objednávateľa vzorky materiálov, ktoré majú byť predmetom dodania diela na splnenia požadovaných špecifikácií uvedených v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo na určenie farieb malieb a náterov. |
11. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahrňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
13. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
14. Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. V cene musia byť zahrnuté aj náklady zhotoviteľa na vykonávanie predpísaných servisných prác počas zaručnej doby. |
15. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní celého diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
16. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
17. Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktoré je verejnou prácou podľa vyhlášky č. 83/2008 Z. z. potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a stavebným dozorom Objednávateľa. |
18. Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
19. Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
20. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
21. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
22. Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie s presným názvom diela podľa zmluvy. |
23. Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela a denne musí vykonávať upratanie staveniska a prístupových ciest. |
24. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa. |
25. Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
26. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
27. Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
28. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
29. Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti stráte, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
30. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu a prerokuje ich dostatočnosť s Objednávateľom najneskôr pri odovzdaní staveniska. Poistenie sa zaväzuje Zhotoviteľ udržiavať v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. |
31. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
32. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
33. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 230 V a 400 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa. Zhotoviteľ predloží menný zoznam svojich zamestnancov a vozidiel najneskôr pri prevzatí staveniska. |
34. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ realizovať práce podľa tejto zmluvy zabezpečiť prístup a používanie priestorov, v ktorých sa bude dielo vykonávať. Skladovanie potrebného materiálu a prevádzkové priestory pre zamestnancov si musí zabezpečiť Zhotoviteľ s tým, že Objednávateľ určí a poskytne miesto v areáli nemocničného zariadenia na uloženie prenosných buniek. |
35. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01 a Pl 02.2, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ oboznámi s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
36. Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
37. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
38. Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
39. Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
40. Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckého zariadenia, ktoré je poskytovateľom zdravotníckych služieb Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri búracích prácach a transporte materiálu. |
41. Ak je Zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela Objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
42. Zhotoviteľ je povinný v súlade s internou normou IN 14.4 dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
43 Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
44. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
45. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
46. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia o čom vykoná aj zápis do stavebného denníka. |
47. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže Objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do ich odstránenia Zhotoviteľom. |
48. Zhotoviteľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z. z. , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. |
49. Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný Objednávateľovi, zápisy do neho robí Zhotoviteľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť. |
50. Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov Zhotoviteľa, Objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy. |
51. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
52. Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
53. Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 5 rokov na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaných výrobkov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
54. Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
55. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 24 hodín po uplatnení písomnej reklamácie. |
56. Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
57. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré by bránili vykonávaniu diela, d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ vo Výkaze výmer, |
f/ nebude dodržiavať schválený harmonogram prác a pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy / zdravotníckeho zariadenie /, g/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
58. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ neodovzdá Zhotoviteľovi stavenisko/ miesto vykonania diela do 15 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, b/ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska/miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
59. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti zmluvy oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu/overovania v zmysle platnej legislatívy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
60. Objednávateľ je oprávnený, v súlade s § 12 ods. 1 pís,. b/ bod 3 zák. č. 254/1998 Z. z. zadržať Zhotoviteľovi 10 % z fakturovanej ceny diela s DPH až do odstránenia všetkých vád a nedorobkov zistených pri odovzdávaní a preberaní diela. |
61. Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
62. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
63. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol |
z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
64. Popis použitého materiálu a zariadenia uvedený vo Výkaz výmer a PD je informatívny. Je možné použiť ekvivalent s rovnakými technickými a kvalitatívnymi vlastnosťami. |
65. Zhotoviteľ musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom realizovaných prác v objektoch zdravotníckych zariadení rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky predložením kvalifikovaných referencií o kvalite stavebných prác a lehôt dodania potvrdenými investormi týchto stavebných prác do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený uplatniť inštitút odstúpenia od zmluvy za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
66. Zhotoviteľ prehlasuje, že pred uzavretím Zmluvy sa riadne oboznámil s technickou dokumentáciou a že dielo bude zhotovené v súlade s ňou a ostatnými prílohami opisného formulára. |
67. Verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo), ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu verejnému obstarávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu, ktorý je uvedený v tomto bode, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
68. Zhotoviteľ musí preukázať , že je držiteľom platných certifikátov systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent, systém manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou a certifikátom ISO:140001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy musí Zhotoviteľ doručiť Objednávateľovi kópie listinnej formy vyššie uvedených certifikátov. |
69. Ak Zhotoviteľ nedoručí v lehote požadované kópie certifikátov uvedených v bode 67. považuje to Objednávateľ za podstatné porušenia zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
70. Ak sa preukáže , že ku dňu uzavretia zmluvy , alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácia diela, nepravdivosť vyhlásenia Zhotoviteľa podľa bodu 6, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 500 Eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
71. Zhotoviteľ potvrdzuje , zaväzuje sa a zodpovedá za to , že on a ním nominovaní subdodávatelia , ktorí sa budú podieľať na realizácii časti diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými na vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto zmluvou . |
O týchto skutočnostiach musí Zhotoviteľ predložiť písomnú informáciu najneskôr 3 pracovné dni pred začatím pracovnej činnosti subdodávateľa, v prípade, že takúto informáciu nepredloží Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 200 Eur za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a zmluvnú pokutu vo výške 10 000 Eur, ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
16.09.2016 11:00 — 10.11.2016 11:00
1,00 ks
253 550,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2016 10:48
05.09.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2016 11:37 - Vstupná ponuka | 252 999,00 | € | Cena bez DPH |
05.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: