36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
47479256
HELAGO-SK, s. r. o.
Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK
Výroba a dodávka lekárenského nábytku na mieru
lekáreň, nábytok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Výroba a dodávka lekárenského nábytku na mieru
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba a inštalovanie lekárenského nábytku do lekárne. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obslužný pult: - zásuvková skrinka s hornou pracovnou doskou hr. 3,6 cm | výška 100 cm, šírka 80 cm, hĺbka 60 cm; 1 x plytká zásuvka (výška 15 cm); 2 x hlboká zásuvka (výška 30 cm); soklová lišta 10 cm ALU plast - počet 6 ks |
- nadstavec nad skrinku + predná krycia doska pultu s policou na odkladanie tašiek | dĺžka 165 cm, výška 20 cm, šírka 30 cm - počet 3 ks |
- prechodové dvierka | výška 130 cm, šírka 60 cm - počet 1 ks. |
Vonkajšie zariadenie (čakáreň): - presklená vitrína | výška 205 cm, šírka 90 cm, hĺbka 40 cm; 7 polohovateľných políc; soklová lišta ALU 10 cm plast; dvere s ALU rámom s čírym sklom; uzamykateľné - počet 2 ks. |
Vnútorné zariadenie: - policová skriňa | výška 205 cm, šírka 60 cm, hĺbka 40 cm; 7 polohovateľných políc; soklová lišta ALU 10 cm plast - počet 3 ks |
- policová skriňa | výška 205 cm, šírka 80 cm, hĺbka 40 cm; 7 polohovateľných políc; soklová lišta ALU 10 cm plast - počet 2 ks |
- zásuvková skriňa (zásuvky majú plný výsuv 100 cm a mriežkové dno, dovieranie samospádom) | výška 205 cm, šírka 80 cm, hĺbka 125 cm; 16 x plytká zásuvka (výška 10 cm) - šírka 40 cm; 4 ks hlboká zásuvka (výška 25 cm) - šírka 40 cm; 2 ks polica; soklová lišta ALU 10 cm plast - počet 7 ks |
- zásuvková skriňa (plnovýsuvová zásuvka a mriežkové dno, zavieranie samospádom). | výška 205 cm, šírka 80 cm, hĺbka 80 cm; 16 x plytká zásuvka (výška 10 cm) - šírka 40 cm; 4 ks hlboká zásuvka (výška 25 cm) - šírka 40 cm; 2 ks polica; soklová lišta ALU 10 cm plast - počet 2 ks. |
Farba nábytku | podľa výberu objednávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 3 dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 3 dní od účinnosti zmluvy dodá objednávateľovi funkčné vzorky vo všetkých požadovaných farebných vyhotoveniach, pre spresnenie dekoru. |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním zariadenia, montážou do prevádzky schopného stavu a predmetného zaškolenia. Žiadne iné poplatky nebudú doúčtované k zmluve. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (dispozíciu aj s rozmermi) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny. Porušenie tejto povinnosti za považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto zariadenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ do 3 dní odo dňa prijatia návrhu odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný, bez závad, vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. Ďalej objednávateľ požaduje , aby bol dodaný návod na obsluhu, technické údaje a záručný list so záručnou dobou 60 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Na zásuvkový systém sa poskytuje záruka 7 rokov, t.j. 84 mesiacov. |
V priebehu prvých piatich rokov je v cene bezplatný servis 1 krát ročne na nábytkové vybavenie (vynímajúc zásuvkový systém – 7 rokov). |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený započítať pohľadávku zhotoviteľa, a to aj v prípade, že táto pohľadávka zhotoviteľa ešte nie je splatná, so svojimi pohľadávkami voči zhotoviteľovi, ktoré mu vzniknú zo škôd spôsobených zhotoviteľom alebo sankcií voči zhotoviteľovi, alebo z iných záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi a zhotoviteľ k tomu týmto dáva objednávateľovi svoj súhlas. V prípade jednostranného započítania splatnej a nesplatnej pohľadávky zaniknú (stretnú sa) pohľadávky okamihom, kedy bude prejav vôle smerujúci k započítaniu doručený druhej zmluvnej strane. |
V prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zhotoviteľom má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny diela bez DPH, pričom zhotoviteľ je povinný nahradiť škodu a preukázateľné zvýšené náklady, ktoré presahujú výšku zmluvnej pokuty, a ktoré vzniknú objednávateľovi predĺžením lehoty realizácie dodávky a inštalácie nábytku a tým sa oddiali otvorenie prevádzky, náklady vzniknuté odstúpením od zmluvy alebo odobratím časti výkonov zhotoviteľovi a následným zadaním realizácie diela inému zhotoviteľovi (bez ohľadu na jednotkové ceny zhotoviteľa), |
o preukázateľne zvýšené náklady, ktoré vznikli objednávateľovi v súvislosti s doterajšou činnosťou zhotoviteľa a v dôsledku odstraňovania vád jeho plnenia, t. j. zmluvnou pokutou nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody v plnom rozsahu, a to aj keby táto presahovala výšku zmluvnej pokuty. |
Zhotoviteľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na 3. osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.10.2016 10:43 — 31.12.2016 10:44
1,00 komplet
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2016 10:49
16.09.2016 10:46
16.09.2016 11:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.08.2016 11:07 - Vstupná ponuka | 18 450,00 | € | Cena bez DPH |
16.09.2016 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: