37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
36547263
InterMedical, spol. s r.o.
Hodžova 11, Nitra, 94901, SVK
Ihly na biopsiu kostnej drene aspiračná
zdravotnícky materiál, biopsia, kostná dreň, aspiračná; ASPI-CUT 181013; ASPI-CUT 181011
Tovar
1. Ihly na biopsiu kostnej drene aspiračná
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, modrá - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia. |
2. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, ružová - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. vonkajší priemer | G | 15 | ||
1. dĺžka | mm | 40 | ||
1. diameter | mm | 1,8 | ||
2. vonkajší priemer | G | 18 | ||
2. dĺžka | mm | 40 | ||
2. diameter | mm | 1,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1., 2. rúčka | prídavný "grip" pre lepšiu manipuláciu |
1., 2. ihla | vyrobená z nerezovej ocele s ostrým hrotom - umožňuje atraumatickú penetráciu |
1., 2. merná stupnica v mm | stupnica pre presné nastavenie hĺbky vpichu v mm |
1., 2. konektor | Luer Lock konektor na rúčke pre bezpečné pripojenie striekačky |
1., 2. balenie | jednotlivo, sterilne |
Rozpis položiek na obdobie trvania zmluvy - 1 rok: | |
1. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, modrá | 150 ks |
2. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, ružová | 20 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo , číslo objednávky, ŠUKL kód, šarža |
d) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
e) objednávateľ pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis. |
d) v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli, |
5. Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch (ak dodávateľ nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám Vyhlásenie nepredkladá). Uchádzač vo vyhlásení uvedie: |
- podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, |
- navrhovaných dodávateľov, |
- čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
d) Ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu.Objednávateľ je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu.Ponuk list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne): |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, |
- názov ponúkaného tovaru, |
- ŠUKL kód ponúkaného tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
7. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
8. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
5 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2016 10:10
31.08.2016 10:15
31.08.2016 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.08.2016 20:35 - Vstupná ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
29.08.2016 20:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: