00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
1. Prenájom 4 čiernobielych laserových A4 tlačiarní s RFID čítačkou na obdobie min. 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
2. Prenájom 3 farebných A3/A4 kopírok s RFID čítačkou na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. Jedna kopírka musí mať nainštalovaný finišér podľa špeficikácie uvedenej nižšie. |
3. Inštalácia programu MyQ BusinessPro a embedded terminálov na všetky zariadenia (softvér musí byť funkčný bez časového obmedzenia aj po uplynutí 48 mesiacov). Prípadne alternatívu softvéru k MyQ, ktorá má totožné funkcie (rfid, centralizovaná správa, reporty, záznamy, kontrola prístupu k zariadeniam, konfigurácia menu tlačiarní, tlač až po priložení karty, atď...). |
4. Údržba a opravy zariadení v rámci záručnej doby na mieste inštalácie. |
4.1 Dodávateľ poskytne na predmet prenájmu záruku počas celej doby nájmu (minimálne 48 mesiacov). |
4.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný do 36 hodín od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
4.3 Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním. |
4.4 V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorú si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja podľa bodu 4.3. |
5. Dodávka náplní na zariadenia podľa špecifikácie nižšie a ich ekologická likvidácia. |
5.1 Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar výhradne od dodávateľa. |
5.2 Náplne pre kopírovacie zariadenie musia byť nové a originálne. Náplne pre tlačiarne musia byť buď nové originálne alebo repasované. |
5.3 Dodávateľ musí ponúkať spotrebný tovar k zariadeniam za bežne dostupnú cenu na trhu. |
5.4 Ceny za dodávaný spotrebný tovar do zariadení nemôžu presiahnuť ceny s DPH uvedené nižšie: |
- farebné náplne do kopírok: 0,008€/strana |
- čiernobiele náplne do kopírok: 0,005€/strana |
- čiernobiele náplne do tlačiarní: 0,004€/strana |
5.5 Servisný kit v rámci zákazky je súhrnom všetkých servisný súčiastok ako napríklad drum, developer, fuser,separation roller a ostatné. |
5.6 Ceny za dodávané servisné kity do zariadení nemôžu presiahnuť ceny s DPH uvedené nižšie: |
- servisný kit čiernobiely na kopírovacie zariadenie: 0,0027 €/strana |
- servisný kit farebný na kopírovacie zariadenie: 0,0032 €/strana |
- servisný kit na tlačiareň: 0,0008 €/strana |
5.7 Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania. |
------------------------------------------------------------- |
Dodávateľ po skončení obdobia prenájmu ponúkne zariadenia na predaj v sume 1,00€/ks. |
Predpokladaný objem tlače je 2,5 milióna strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach rozdelený nasledovne: |
- počet farebných výtlačkov: 200 000 |
- počet čiernobielych výtlačkov na kopírovacích zariadeniach: 800 000 |
- počet čiernobielych výtlačkov na tlačiarňach: 1 500 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špecifikácia tlačiarne | Kyocera FS-4200dn alebo ekvivalent |
1.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita 1000 strán v univerzálnych zásobníkoch |
1.2 funkcie | obojstranná ČB tlač, USB pripojenie, sieťové pripojenie Ethernet, ram minimálne 256 MB, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, rýchlosť tlače 50 strán za minútu |
1.3 podpora formátov papiera | A4, A5, B5, List, Vlastné rozmery (140 x 210 mm – 216 x 356 mm) |
2. Špecifikácia kopírky | Kyocera TASKalfa 2551ci alebo ekvivalent |
2.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita 1000 strán v univerzálnych zásobníkoch |
2.2 funkcie | obojstranná farebná tlač, sieťové pripojenie Ethernet, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplex skenovanie, duplex farebné kopírovanie |
2.3 rýchlosť tlače | 25/13 strán za minútu A4/A3 čiernobielo aj farebne |
2.4 podpora formátov papiera | A5R-A3 |
2.5 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB. Sken až do rozmeru A3. Sken do PDF, PDF/A, JPEG. |
2.6 Finišér | triedenie, zošívanie, dierovanie |
3. MyQ BusinessPro a embedded terminály | MyQ BusinessPro musí byť nainštalovaný na jednom PC, ktorý bude spracovávať všetky tlač na zariadeniach. |
3.1 MyQ Čítačka RFID | Každé zariadenie musí mať nainštalovanú čítačku RFID podporujúcu RFID karty typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100. |
3.2 Časová platnosť softvéru | MyQ BusinessPro a embedded terminály musia byť aktívne bez časového obmedzenia aj po skončení doby prenájmu (bez dodatočných poplatkov za licencie a pod.). |
3.3 Funkcie | Centralizovaná správa užívateľov, Generovanie reportov tlače a využívania zariadení, identifikácia užívateľov na zariadeniach, podpora LDAP, identifikácia všetkých úkonov na zariadeniach RFID kartou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Splatnosť faktúr minimálne 28 dní. Fakturácia bude prebiehať kvartálne, prípadne iným spôsobom dohodnutým obomi zmluvnými stranami. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, popri dôvodoch podľa iných dojednaní tejto zmluvy alebo vyplývajúcich z OPET, z týchto dôvodov: |
a) v prípade opakovaného hrubého porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v tejto zmluve alebo pri neodstránení zisteného nedostatku ani na výzvu Objednávateľa v určenej primeranej lehote. |
b) ak dodávateľ prevedie svoje práva a povinnosti v časti alebo v celku vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu bez súhlasu Objednávateľa. |
Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
14.09.2016 10:00 — 14.09.2020 17:00
1,00 zmluva
28 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2016 08:54
02.09.2016 09:10
02.09.2016 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2016 14:06 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena s DPH |
02.09.2016 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 013,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: