• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2016 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2016 09:31
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2016 10:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2016 10:20

Detail zákazky Z201622641

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2016 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2016 09:31
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2016 10:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2016 10:20

Základné údaje

Z201622641

OF-98344

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2577054

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

PC, počítač, ALL IN ONE

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 33195100-4 - Monitory
  • 50324000-2 - Podporné služby pre osobné počítače

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Dodanie počítačov (All-in-One) na výkon štátnej služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC- ALL IN ONE ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PC - ALL IN ONE LENOVO ThinkCentre S500z alebo ekvivalent
- Procesor - min. Intel Core i3, 6100U, Passmark CPU Mark – 3504b alebo ekvivalent
- Operačná pamäť - min. 4 GB, rozšíriteľnosť do 16GB
- Pevný disk SSHD min 1000 GB/8GB, alebo SSD min 128 GB
- Optická mechanika DVD±RW
- Grafická karta min zdielaná interná grafická karta (zdielaná pamäť)
- Zvuková karta Integrovaná zvuková karta HD audio, Integrované reproduktory v PC
- Sieťová karta Integrovaná sieťová karta 10/100/1000TX, LAN RJ45
- Ďalšie I/O porty min 4x USB
- Ďalšie I/O porty * 1x mikrofón, 1 x slúchadla
- Rozširujúce sloty čítačka mediálnych kariet
- Vstupné zariadenia klávesnica s numerickou časťou, myš optická alebo laserová, 2 tlačidlá, *
- Operačný systém predinštalovaný operačný systém profesionál Windows 8, 8.1, 10 Pro SK
- Rozmer obrazovky min 23“
- Typ displeja min FHD 1920x1080, LED, matný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
2. Požaduje sa dodanie tovaru:
- vrátane dopravy na miesto plnenia v náležitom obale,
- len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avízovať minimálne dva pracovné dni vopred,
- so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokol,
- s predinštalovaným operačným systémom.
3. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokruhlenými max. na dve desatinné miesta.
4. Požaduje sa záručná doba 3 roky.
5. Požaduje sa:
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby,
- vykonávanie záručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami,
7. Nedodržanie podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a nepredloženia požadovaných dokumentov (dodací list, faktúra...) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Požaduje sa, ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok s vlastnosťami ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky ekvivalentov, ktoré chce dodať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade dodania ekvivalentu žiadame pred dodaním tovaru kontaktovať objednávateľa ohľadom dodania typu ekvivalentu, a schváleniu dodaného ekvivalentu,
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO., dôjde v súlade s článkom XVIII 18.2 písm. v) k odstúpeniu od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Š. Kluberta 7, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

05.09.2016 09:31 — 09.09.2016 09:31

1,00 Dodávka

7 015,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2016 09:29

02.09.2016 09:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2016 09:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1222
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2016 09:30 - Vstupná ponuka 6 840,48 € Cena s DPH
02.09.2016 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 6 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS