00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania.
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce vznení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,15 | ||
Počet stravných lístkov | ks | 18000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov. |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Rok platnosti stravnej poukážky. |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Doba platnosti stravných poukážok: | rok 2016 a 2017 |
Názov |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok v papierovej podobe do sídla verejného obstarávateľa - kuriérnou službou. |
Na vyžiadanie žiadame zaslať elektronicky kontaktnej osobe zoznam zariadení, kde si možno poukážky uplatniť. |
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje elektronicky doručiť dodávateľovi "Zoznam stravných poukážok v členení na meno zamestnanca " za každý mesiac spolu s objednávkou, najneskôr do 10 dňa v mesiaci. |
Požadujeme dodanie naobálkovaných stravných poukážok pre každého zamestnanca osobitne s počtom stravných lístkov podľa zoznamu verejného obstarávateľa, najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia elektronickej objednávky. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky musí byť stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Nominálna hodnota stravovacej poukážky zodpovedá 75% z výšky stravného pri pracovnej ceste v trvaní 5-12 hodín podľa zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení. (ďalej len "Stravné") |
V prípade zmeny výšky Stravného, dodávateľ vymení bezodplatne na žiadosť objednávateľa ním predložené stravovacie poukážky v nominálnej hodnote 75% z výšky aktuálneho Stravného. |
V prípade zmeny výšky Stravného dodávateľ dodá objednávateľovi stravovacie poukážky v nominálnej hodnote zodpovedajúcej 75% z výšky aktuálneho Stravného. |
Požadujeme za dodanie stravných poukážok fakturáciu mesačne na základe skutočne odobratého množstva stravných poukážok. |
Dodávateľ bezodplatne na žiadosť objednávateľa vymení stravovacie poukážky, ktorým skončila doba platnosti za platné stravovacie poukážky. |
Dodávateľ je povinný stravovacie poukážky vymeniť do 30kalednárnych dní od žiadosti objednávateľa. |
Faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní . Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve. |
Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. |
Požadujeme, aby dodané stravné poukážky v decembri 2016 boli vystavené so splatnosťou do roku 2017. |
Sankcie: |
-v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má verejný obstarávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Univerzitná 8215/1, rektorát -Oddelenie personálnej a sociálnej práce, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.10.2016 10:00 — 29.09.2017 14:00
1,00 celok
56 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2016 12:39
31.08.2016 10:00
31.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.08.2016 13:04 - Vstupná ponuka | 56 700,00 | € | Cena bez DPH |
31.08.2016 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 694,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: