35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Cytokínový adsorbér
cytokínový adsorbér, hladina cytokínov, SIRS, SEPSA, cytokínová búrka, polymér
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Cytokínový adsorbér
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedinečná polymérová technológia, ktorá účinne znižuje systémovú koncentráciu cytokínov ich priamym odstraňovaním a znižovaním ich produkcie. Stabilizácia pacientov počas cytokínovej "búrky", poskytuje čas na zvládnutie život ohrozujúcej situácie. Zlepšuje hemodynamiku a má ochranné účinky na orgány. Poskytuje čas na identifikáciu zdroja infekcie a potrebnú chirurgickú intervenciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
filtrácia látok | kD | 55 | ||
plniaci objem | ml | 120 | ||
prietok krvi | ml/min | 400 | ||
tlakový limit | mmHg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zloženie polyméru | Divinylbenzene/polyvinylpyrrolidone |
kompatibilita | CRRT, dialyzačné prístroje, mimotelový obeh, krvné pumpy |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
V prípade, že tovar dodaný pri prvom zmluvnom plnení po posúdení kvality nebude spĺňať požadované vlastnosti, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom,a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva |
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Dôvery zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Dôvery zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene(písomne,bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu,zmena názvu tovaru a pod.), |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke/obale označenej heslom "Neotvárať - súťaž "Cytokínový adsorbér", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
prospektový materiál ponúkaného/ponúkaných tovaru/tovarov (na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností |
podrobný Ponukový list - cenník (sortiment) objednávateľovi ponúkaných produktov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v bode 1.3 a sú ponúkané v rovnakej jednotkovej cene. Pri každom produkte musí byť uvedené: |
a) katalógové číslo, |
b) názov produktu, |
c) jednotková cena bez DPH, |
d) jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa bude výmena informácií a komunikácia medzi objednávateľom a dodávateľom do 31.03.2017 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky, alebo ich kombináciou podľa § 20 ods. 1) ZOVO. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.09.2016 08:28 — 12.09.2018 00:00
50,00 ks
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2016 08:34
30.08.2016 08:27
30.08.2016 08:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2016 12:56 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.08.2016 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: