00329614
Mesto Spišská Nová Ves
Radničné námestie 7, Spišská Nová Ves, 05270, SVK
31717080
Strojspiš, spol. s r.o.
Tepličská cesta 10, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Rekonštrukcia strešného plášťa
strecha, oprava, izolácia
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia strešného plášťa
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia strešného plášťa - Viď priložený posudok a výkaz výmer |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TPO (FPO) strešný pás pre voľnú pokládku, mechanické upevnenie | m2 | 6230 | ||
hrúbka | mm | 1,5 | ||
Plošná hmotnosť | kg/m2 | 2,05 | ||
Sila ťahu pozdĺžne | N/50 mm | 900 | ||
Sila ťahu priečne | N/50 mm | 900 | ||
Šmyková odolnosť v spoji | N/50 mm | 500 | ||
Odolnosť voči dynamickému zaťaženiu | mm | 600 | ||
Odolnosť proti statickému zaťaženiu | kg | 20 | ||
Odolnosť proti pretrhnutiu | N | 250 | ||
Ohybnosť pri nízkych teplotách | °C | -30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strešná hydroizolačná fólia | TPO (FPO) s polyesterovou rohožou |
Použitie | mechanicky kotvené strechy |
Vlastnosti | odolnosť voči poveternostným vplyvom, vodotesnosť, odolnosť voči UV žiareniu |
Vlastnosti - reakcia na oheň, klasifikácia podľa EN 13501-1 | Trieda E |
Názov |
V cene diela podľa výkazu výmer musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s vybudovaním diela, prevádzkovaním a likvidáciou zariadenia staveniska (napr. dopravné náklady spojené s dodávkou zákazky, zariadenie staveniska, režijné náklady spojené s dodávkou zákazky, presun materiálov a hmôt, odvoz a likvidáciu stavebného odpadu, atď.) |
Zhotoviteľ musí spĺňať technickú a odbornú spôsobilosť na splnenie predmetnej zákazky (oprávnenie uskutočňovať stavebné práce). Nesplnenie tejto povinnosti môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. |
Úspešný uchádzač predloží do 7 mich pracovných dní od uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi, ocenený výkaz výmer v súlade s cenovou ponukou. Zároveň predloží certifikáty materiálov ocenených v cenovej ponuke, ktoré preukážu požadované parametre a budú použité pre zhotovenie diela. Nesplnenie tejto povinnosti môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. V prípade poškodenia majetku pri realizácii zákazky uvedie poškodenie do pôvodného stavu. |
Zhotoviteľ potvrdzuje, že má a bude mať uzatvorenú zmluvu o zodpovednosti za škody spôsobené z podnikateľského rizika pri realizácii predmetu tejto zmluvy a to po celú dobu jej platnosti a účinnosti. |
Záručná doba na dielo je 120 mesiacov odo dňa písomného odovzdania a prevzatia diela. V prípade uplatnenia reklamácie sa záručná doba predĺži o dobu od uplatnenia reklamácie do doby odstránenia vady. |
Termín ukončenia prác a odovzdanie predmetu zákazky najneskôr do 45-tich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. Za nedodržanie tejto lehoty sa zhotoviteľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za porušenie jeho povinností a to vo výške 100,- EUR (slovom: jednosto eur) za každý deň omeškania. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať práce na diele odborne, kvalitne, v súlade s technickými normami platnými v SR a v dohodnutom čase. Zhotoviteľ použije materiály v zmysle požadovaných technických špecifikácií, ktoré spĺňajú vlastnosti dané ustanovením § 47 zák. č. 50/1976 Zb. (stavebného zákona) v platnom znení a sú doložené dokladmi o ich kvalite v súlade so zák. č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dielo s prípadnými nedostatkami, ktoré nebránia riadnemu užívaniu. K odstráneniu nedostatkov pristúpi zhotoviteľ podľa podmienok v zápisnici o odovzdaní diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za správnosť a úplnosť faktúry, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Fakturácia bude mesačná, alebo po ukončení diela /v troch vyhotoveniach/na základe overených zisťovacích protokolov a súpisov prác. Overenie súpisov objednávateľom do troch dní od prevzatia. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ je zodpovedný za riadnu ochranu svojich prác po celú dobu ich realizácie a ďalej za ochranu akýchkoľvek výrobkov, náradia a materiálu, ktoré dopravil na stavbu, pričom túto ochranu zabezpečuje na svoje vlastné náklady. |
Zhotoviteľ je povinný na stavenisku zachovať čistotu a poriadok, každodenne odstraňovať na svoje náklady odpady, nečistoty, vzniknuté vykonávaním prác a výsledok svojej práce riadne zabezpečiť proti poškodeniu. |
Zhotoviteľ je povinný viesť od prvého dňa od odovzdania staveniska až do odstránenia chýb a nedorobkov stavebný denník, ktorý musí byť uložený u stavbyvedúceho zhotoviteľa na prístupnom mieste. Forma a jeho spresnený obsah bude určený technickým dozorom objednávateľa. |
Práce budú realizované za prevádzky užívateľa objektu. Zhotoviteľ zabezpečí na vlastné náklady podľa bezpečnostných predpisov plochy a miesta pohybu osôb prevádzkovateľa, tak aby nedošlo k obmedzeniu prevádzky. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať podmienky stanovené vyhláškou č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností. Za vytvorenie podmienok na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a zaistenie požiarnej ochrany, zabezpečenie a vybavenia pracoviska na bezpečný výkon prác pri plnení tejto zmluvy na pracovisku zodpovedá v plnom rozsahu zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať na vlastné náklady zneškodňovanie a likvidáciu odpadov vznikajúcich pri realizácii predmetu tejto zmluvy alebo inak na účely realizácie tejto zmluvy. Zhotoviteľ musí dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä predpisy upravujúce nakladanie s odpadmi. |
Zhotoviteľ splní povinnosť vykonať predmet zmluvy jeho riadnym ukončením a odovzdaním. K odovzdaniu diela je zhotoviteľ povinný predložiť certifikáty výrobkov, stavebný denník, dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby. Z odovzdania diela bude vyhotovená zápisnica. |
Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi a to najneskôr 4 dní vopred, kedy je predmet plnenia pripravený na odovzdanie a prevzatie. Na základe návrhu zhotoviteľa objednávateľ zvolá preberacie konanie, na ktorom si zmluvné strany dohodnú časový program prehliadky a odovzdania diela. Objednávateľ je povinný prevziať dielo, ak bolo riadne vykonané. |
Počas záručnej doby je zhotoviteľ povinný bezplatne odstrániť všetky zistené a písomne reklamované chyby diela. |
Zhotoviteľ má povinnosť začať s odstránením porúch predmetu zmluvy najneskôr do 7 dní od uplatnenia reklamácie objednávateľom. Ak zhotoviteľ nepristúpi k odstráneniu porúch objednávateľ má právo ich odstrániť na vlastný náklad a tento si nárokovať u zhotoviteľa. |
V prípade, že zhotoviteľ neodstráni vzniknuté reklamované vady v lehote 7 pracovných dní od nahlásenia, zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,00 € (slovom: jednosto eur) za každý deň omeškania. Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu, resp. odstránenie škody. |
Zhotoviteľ nie je v omeškaní s dohodnutými termínmi realizácie predmetu zmluvy v prípade okolností vylučujúcich zodpovednosť, ktorými sú: nepriaznivé klimatické podmienky, ktoré by ohrozovali kvalitu realizovaných prác. V prípade výskytu takejto udalosti je zhotoviteľ povinný písomne oboznámiť objednávateľa najneskôr do 3 dní o vzniku takejto situácie. |
Úspešný uchádzač predloží do 7 mich pracovných dní od uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi minimálne tri referencie z rekonštrukcie príp. opravy strešného plášťa v predchádzajúcich piatich rokoch ku dňu predkladania ponúk. Nesplnenie požiadavky je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Referencia musí byť realizovaná v rozsahu: tri stavby obdobného charakteru (rekonštrukcia alebo oprava plochej strechy povlakovou krytinou) za predchádzajúcich 5 rokov, v celkovej hodnote min. 600 000,- Eur bez DPH, s potvrdením obstarávateľa/odberateľa o uspokojivom vykonaní prác. |
V prípade odôvodnených a nepredvídaných prác naviac sa vyhotoví zápis a tieto budú predmetom prerokovania s objednávateľom za účelo uzavretia dodatku k zmluve, vrátane ocenenia podľa jednotkových cien uvedených v jednotlivých položkách podľa prílohy č.1 (výkaz výmer - ponukový rozpočet). Fakturácia zhotoviteľom bude na základe vopred odsúhlasenej ceny a súpisu prác nad rámec dohodnutej ceny. Faktúra musí byť zreteľne označená názvom: FAKTÚRA – NAVIAC PRÁCE. |
Ak uvedená položka nebude v Ponukovom rozpočte zhotoviteľa, budú tieto naviac práce ocenené individuálnou kalkuláciou vo výške ekonomicky oprávnených nákladov podľa zákona o cenách, maximálne však do výšky rozpočtových cien uvedených v aktuálnej verzii rozpočtového programového systému CENKROS. |
Zhotoviteľ bude akceptovať zníženie ceny v prípade, ak sa časť diela na podnet objednávateľa nebude realizovať. Uvedená skutočnosť bude oznámená zhotoviteľovi. |
Celková cena za predmet zákazky pozostáva zo súčtu celkových súm z Výkazu výmer - ponukový rozpočet. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
T. Vansovej 10, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
26.09.2016 07:00 — 11.11.2016 15:00
1,00 celok
249 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 13:08
07.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 15:34 - Vstupná ponuka | 249 949,99 | € | Cena s DPH |
07.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: