• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2016 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2016 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2016 13:15

Detail zákazky Z201622303

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2016 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2016 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2016 13:15

Základné údaje

Z201622303

OF-98012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2571668

Objednávateľ

44855206

Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.

Sklabinská 20, Bratislava, 83106, SVK

Dodávateľ

35900008

HYCA s.r.o.

Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie servisných prác a náhradných dielov

HYDRAULICKE RUKY, HYDRAULICKE NATAHOVAKY, HYDRAULICKE NAVIJAKY, HASICSKE KONTAJNERY, CISTERNOVE NADSTAVBY NA NAKL.VOZIDLACH, SKLAPACIE NADSTAVBY, ŠPECIALNE NADSTAVBY

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 42124221-9 - Časti hydraulických pohonov
  • 42124150-0 - Časti strojov a motorov na hydraulický pohon
  • 43328000-8 - Hydraulická inštalácia
  • 42121100-4 - Hydraulické alebo pneumatické valce/bubny
  • 24951300-8 - Hydraulické kvapaliny
  • 42636100-4 - Hydraulické lisy
  • 42122210-5 - Hydraulické pohony
  • 43328100-9 - Hydraulické zariadenia
  • 42413200-6 - Hydraulické zdviháky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie servisných prác a náhradných dielov
Funkcia
Poskytovanie servisných prac a náhradných dielov
HYDRAULICKÉ RUKY zn.: PM, PANOBA, PALFINGER, ATLAS
HYDRAULICKÉ NAŤAHOVÁKY zn.: CTS, KURTA , PALIFT
HYDRAULICKÉ NAVIJÁKY zn.: EPSON, SUPERWINCH, a iné
HASIČSKE KONTAJNERY zn.: HYCA a iné
CISTERNOVÉ NADSTAVBY NA NÁKL.VOZIDLÁCH zn.: HYCA, STS
SKLÁPACIE NADSTAVBY zn.: HYCA, MOLČIK, MEILER, VS-MONT
ŠPECIÁLNE NADSTAVBY zn.: HYCA, KOBIT, KURTA a iné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohonný náhon na čerpadla u podvozkov MAN, TATRA, IVECO, SCANIA, MB ks 2
Vzduchové elektroovládacie ventily DN 10 ks 20
Elektrohydraulické ventily ovládania sklapacích nadstavieb ks 10
Pneumatické rozvody DN 10 u zdvíhacích zariadení ks 20
Hydraulické rozvody DN 12 u zdvíhacích zariadení ks 10
Rádiové ovládanie Scanreco ks 1
Hydraulické ruky zn.: PM-365Tlakový, odpadový,sací filter -1 sada ks 3
Hydraulické ruky zn.: PM-365 Sada tesnenia komplet na hydraulickú ruku-1 sada ks 4
Hydraulické ruky zn.: PM-365 Hrebeň otáčania stĺpa-komplet ks 4
Lanové hydraulické navijaky zn.: SEPSONSada tesnenia komplet na lanový naviják-1 sada ks 4
Lanové hydraulické navijaky zn.: SEPSON Hydromotor navíjania lana,komplet : Sepdurance H 100 S-1 sada ks 4
Lanové hydraulické navijaky zn.: SEPSON Sada tesnenia komplet na lanový hydraulický navijak-1 sada ks 4
Naťahovák kontajnerov zn.: KURTA 16 Tlakový, odpadový,sací filter -1 sada ks 4
Naťahovák kontajnerov zn.: KURTA 16 Sada tesnenia komplet ks 4
Naťahovák kontajnerov zn.: KURTA 16 Sada vysokotlakých hydraulických hadíc –komplet ks 5
Hasičšky kontajner zn.: HYCA K-SKLamelové dvere kontajnera -komplet sada ks 5
Hodinová sadzba na specializované servisné práce hod 2900
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra vozidla.
2. Minimálne dve servisné miesta vrámci Slovenska.
3. Kamerami monitorovaný areál s parkovacími státiami pre aspoň 6 vozidiel.
4. Počet vnútorných servisných garážových státi – min. 6
5. Žeriavy na zdvíhanie – min. 8 ton.
6. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy
7. Požaduje sa predložiť do 4 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb a všetkých kontaktných e-mailových adries a určením účelu a zoznam adries servisných dielní dodávateľa, ktoré budú k dispozícii na plnenie predmetu zmluvy
8. Objednávky sa budú zasielať elektronicky na určenú e-mailovú adresu dodávateľa alebo elektronicky prostredníctvom iného vhodného elektronického komunikačného kanálu dodávateľa a musia obsahovať minimálne tieto náležitosti: 8.1 označenie vozidla (typ vozidla, výrobné číslo vozidla, rok výroby vozidla) 8.2 presný počet najazdených kilometrov vozidla 8.3 predpokladaný opis opravy alebo servisu, ktoré je potrebné vykonať 8.4 presná adresa, prípadne GPS súradnice miesta odovzdania vozidla
8.5 označenie kontaktnej osoby a kontaktných údajov osoby, ktorá bude vozidlo odovzdávať dodávateľovi
9. Doručenie objednávky bude dodávateľ povinný potvrdiť objednávateľovi bezodkladne po obdržaní objednávky, najneskôr však do 15 min. odo dňa jej obdržania v rámci pracovnej doby servisnej dielne a to formou zodpovedného alebo potvrdzujúceho e-mailu, či inou vhodnou elektronickou formou prostredníctvom dohodnutého elektronického komunikačného kanálu.
9. Povinnosti dodávateľa podľa bodov 8 a 9 je možné nahradiť webovou aplikáciou dodávateľa, ktorú dodávateľ bezplatne sprístupní objednávateľovi a ktorá bude umožňovať rovnaké alebo podobné funkcie ako sú uvedené v bodoch 8 a 9 týchto požiadaviek na plnenie.
10. Dodávateľ je povinný vypracovať a doručiť objednávateľovi cenovú kalkuláciu na opravu závad zistených počas servisnej prehliadky.
11. Dodávateľ predbežné ocenenie odsúhlasí písomne e-mailom alebo elektronicky prostredníctvom iného vhodného elektronického komunikačného kanálu dodávateľa s určenou kontaktnou osobou objednávateľa vždy pred začatím vykonávania servisu alebo opravy vozidla.
12. Opravy alebo servis musia byť vykonané do 36 pracovných hodín od odsúhlasenia predbežného ocenenia servisu alebo opravy objednávateľom. V prípade opravy, ktorá sa nedá z objektívnych príčin vykonať v uvedených lehotách, navrhne dodávateľ najneskôr do 5 pracovných hodín od prevzatia vozidla predĺženú lehotu opravy aj s jej podrobným odôvodnením. Predĺženú lehotu opravy musí schváliť objednávateľ.
13. Dodávateľ bude oprávnený vystaviť faktúru na základe objednávateľom potvrdeného protokolu o poskytnutí služby.
14. Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav odometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitých náhradných dieloch.
15. Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi elektronicky a poštou na adresu jeho sídla.
16. V prípade, ak sa preukáže po uzatvorení tejto rámcovej dohody, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné služby ako je uvedené v tejto zmluve a poskytovateľ takejto služby aj reálne za takúto nižšiu cenu služby už poskytol alebo stále poskytuje, ktorá je nižšia o viac ako 5 % ako cena dodávateľa podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takúto službu objednanú po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
17. Porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa ďalej bude považovať aj prípad, kedy objednávateľ neuhradí faktúru ani v lehote 60 dní odo dňa splatnosti faktúry.
18. Zmluvu bude objednávateľ i dodávateľ oprávnený, aj pred uplynutím jej doby platnosti, vypovedať bez uvedenia dôvodu, v dohodnutej pätnásťdňovej výpovednej dobe, počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená dodávateľovi.
19. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 Kompletný predmet zákazky

208 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.08.2016 12:41

25.08.2016 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 913
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2016 12:59 - Vstupná ponuka 208 900,00 € Cena bez DPH
25.08.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 208 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS