00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36212466
Datacomp s.r.o.
Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK
Osobné počítače – All in One
PC, počítač, AIO
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Osobné počítače – All in One
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie počítačov (All-in-One) na výkon štátnej služby. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC All-in-One | LENOVO IdeaCentre 300-23ISU alebo ekvivalent |
- Procesor - | min. Intel Core i3 6100U |
- Operačná pamäť - | min. 1 x 4 GB, 2 133MHz, SO-DIMM DDR4, počet slotov RAM 2x, rozšíriteľnosť minimálne do 8GB |
- Pevný disk - | min. SSHD 1000 GB/8 GB |
- Optická mechanika - SLIM DVD RAMBO | SLIM DVD RAMBO |
- Grafická karta - | Interná grafická karta (zdielaná pamäť) |
- Zvuková karta - | Integrovaná zvuková karta, Integrované reproduktory v PC |
- Sieťová karta - | Integrovaná sieťová karta 10/100/1000 |
- Ďalšie I/O porty - | Min. 3xUSB2, 2x USB3, HDMI - vstup, HDMI - výstup |
- Ďalšie I/O porty - | Analógový audio výstup |
- Rozširujúce sloty - | čítačka mediálnych kariet 6v1 |
- Vstupné zariadenia - | klávesnica s numerickou časťou a myš optická alebo laserová rovnakého výrobcu a dizajnu ako PC |
- Operačný systém - | Win.10 Pro - 64bit |
- Rozmer obrazovky - | min 23“ |
- Rozlíšenie - | 1920 x 1080 |
Názov |
1. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
4. Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
5. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
6. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
7. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom. |
8. Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky. |
9. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
10. Objednávateľ má právo do 14 odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
11. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
12. Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa. |
13. Nástup na servisný zásah do 24 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
14. Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
15. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
16. Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. |
17. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
18. Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti. |
19. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001). |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
08.09.2016 08:00 — 31.10.2016 14:00
23,00 ks
15 582,87
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 10:52
25.08.2016 12:00
25.08.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 11:28 - Vstupná ponuka | 15 582,86 | € | Cena s DPH |
25.08.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 654,47 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: