42355818
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovanie administratívnej budovy a dodávka hygienických potrieb
upratovanie, čistenie, umývanie, dezinfekcia, tepovanie, umývanie okien, mydlo, toaletný papier, deodorant, odpratanie snehu
Služba, Tovar
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Upratovanie administratívnej budovy a dodávka hygienických potrieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie interiéru a priľahlých vonkajších plôch administratívnej budovy. |
Dodávanie hygienických potrieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier Katrin Basic toilet 490 125402 alebo ekvivalent | kus | 1560 | ||
Papierové utierky ZZ Katrin Bas alebo ekvivalent, 1 balík/250 kusov | balík | 840 | ||
Tekuté mydlo, balenie 1l | liter | 120 | ||
WC deodorant - sprej, objem 300 ml, vôňa - citrus, marine | kus | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárske priestory: | Opakovanie (periodicita) požadovaných upratovacích služieb |
vynášanie odpadkových košov, 13 kusov | denne |
utieranie prachu z akumulačných pecí, 17 kusov | denne |
utieranie prachu na nábytku a pracovných stoloch, 47,00 m2 | denne |
umývanie plávajúcej podlahy, 26,60 m2 | denne |
vysávanie kobercov, 254,00 m2 | týždenne |
vynášanie nádob na separovaný odpad 20l, 16 ks | týždenne |
umývanie dverí a zárubní na kanceláriách, 17 ks | mesačne |
utieranie prachu na nábytku vyššom ako 1,5 m, 17,00 m2 | mesačne |
umývanie vypínačov, 17 ks | štvrťročne |
umývanie podnoží stoličiek, 40 ks | štvrťročne |
umývanie okien, sklá aj rámy 1,50 x 1,60 m,19 ks | polročne |
tepovanie kobercov, 254,00 m2 | ročne |
2. Sociálne zariadenia: | |
vynášanie odpadkových košov, 6 ks | denne |
umývanie a dezinfikovanie WC mís, 3 ks | denne |
umývanie umývadiel, 5 ks | denne |
umývanie a dezinfikovanie podlahy (dlažba), 12,50 m2 | denne |
umývanie obkladačiek, 16,00 m2 | mesačne |
umývanie dverí a zárubní, 9 ks | mesačne |
leštenie zrkadiel, 2 ks | mesačne |
umývanie vypínačov, 5 ks | štvrťročne |
umývanie okien (sklá aj rámy) 0,40 x 1,20 m, 3 ks | polročne |
dopĺňanie hygienických potrieb (toal. papier, mydlo, pap. utierky, deodorant) | podľa potreby |
odstránenie pavučín | podľa potreby |
3. Chodby a schodištia: | |
umývanie podlahy chodieb a schodísk,79,00 m2 | denne |
umývanie dverí a zárubní, 5 ks | mesačne |
utretie madiel, zábradlí, 30,00 m | mesačne |
vynášanie nádob na separovaný odpad 60l,3 ks | mesačne |
vyčistenie štátnych zástav, 2 ks | mesačne |
odstránenie pavučín | podľa potreby |
utieranie prachu na hasiacich prístrojoch, 5 ks | štvrťročne |
umývanie vypínačov, 7 ks | štvrťročne |
umývanie okien (sklá aj rámy) 1,60 x 1,60 m, 5 ks | polročne |
4. Suterén: | |
vynášanie odpadkových košov, 2 ks | týždenne |
vynášanie nádob na separovaný odpad 20l, 2 ks | týždenne |
umývanie podlahy (dlažba) 51,60 m2 | týždenne |
utieranie prachu na nábytku a pracovných stoloch, 12,00 m2 | týždenne |
umývanie dverí a zárubní, 5 ks | mesačne |
utieranie prachu z radiátorov, 6 ks | mesačne |
utieranie prachu na nábytku vyššom ako 1,5 m, 4,00 m2 | mesačne |
vynášanie nádob na separovaný odpad 60l, 1 ks | mesačne |
vysávanie kobercov, 40,00 m2 | štvrťročne |
umývanie vypínačov, 7 ks | štvrťročne |
umývanie okien (sklá a rámy) 1,57 x 1,20 m - 5 ks, 0,40 x 1,20 m - 1 ks | polročne |
tepovanie kobercov, 40,00 m2 | ročne |
5. Suterén - sociálne zariadenia: | |
vynášanie odpadkových košov, 2 ks | týždenne |
umývanie a dezinfikovanie WC mís, 2 ks | týždenne |
umývanie umývadiel, 2 ks | týždenne |
umývanie a dezinfikovanie podlahy (dlažba), 4,50 m2 | týždenne |
umývanie obkladačiek, 15,00 m2 | mesačne |
umývanie dverí a zárubní, 2 ks | mesačne |
leštenie zrkadiel, 2 ks | mesačne |
utieranie prachu z radiátorov, 5 ks | mesačne |
umývanie vypínačov, 4 ks | štvrťročne |
odstránenie prípadných pavučín | podľa potreby |
6. Podkrovie: | |
umytie podlahy a schodiska, ktoré vedie do podkrovia,3,60 m2 | štvrťročne |
umytie okien (sklá aj rámy) 0,52 x 0,72 m, 3 ks | štvrťročne |
vynášanie nádob na separovaný odpad 20l, 2 ks | štvrťročne |
vysávanie kobercov, 81,00 m2 | polročne |
umytie podlahy (PVC, dlažba, laminát), 24,50 m2 | polročne |
umytie umývadla, 2 ks | polročne |
umytie a dezinfikovanie WC misy, 1 ks | polročne |
umytie sprchového kúta, 1 ks | polročne |
leštenie zrkadla, 1 ks | polročne |
umytie okien (sklá aj rámy) 0,70 x 1,30 m, 13 ks | polročne |
umytie kuchynskej dosky a drezu, 1 ks | polročne |
tepovanie kobercov, 81,00 m2 | ročne |
7. Dvor a chodník pred budovou: | |
pozametanie a vyčistenie chodníka pred budovou, 45 m2 | mesačne |
zametanie dvora, kosenie a odstránenie buriny, 181,00 m2 | 2x za kalendárny polrok na požiadanie |
odpratávanie snehu a posyp posypovým materiálom (dodá objednávateľ), 226 m2 | podľa potreby (ak napadne sneh v množstve väčšom ako 3 cm) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ bude uhrádzať dodávateľovi cenu za službu na základe mesačnej faktúry, ktorá bude obsahovať, zoznam vykonaných prác a dodaného tovaru. |
Dodávateľ bude dodávať hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo a deodorant) mesačne (1/24 požadovaného množstva) |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si na vlastné náklady čistiace a dezinfekčné prostriedky, strojové vybavenie a náradie potrebné pre plnenie predmetu zmluvy a vykonávať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
Dodávateľ bude upratovaciu službu vykonávať v pracovných dňoch od 16:30 hod do 20:00 hod. |
Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov určených na výkon upratovacích služieb a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas výkonu služby. V prípade vzniku akejkoľvek škody na majetku objednávateľa je dodávateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť objednávateľovi a zároveň o vzniku škody vyhotoviť písomný záznam. |
Dodávateľ je zodpovedný za správne uzamknutie a zakódovanie objektu (prideleným kľúčom a kódom) a neumožní vstup do objektu iným osobám ako zamestnancom dodávateľa určeným na výkon upratovacích služieb. |
Objednávateľ zabezpečí dodávateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane uzamykateľného priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Dodávateľ zodpovedá za používanie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností. Dodávateľ zodpovedá za zatvorenie okien a uzamknutie priestorov, v ktorých je vykonávaná služba. |
Dodávateľ a jeho zamestnanci sa zaväzujú zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a osobných údajoch ktoré sa dozvedia pri vykonávaní činností pri plnení tejto zmluvy. Povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení tejto zmluvy. |
Pracovníci dodávateľa vykonávajúci upratovacie a čistiace služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov objednávateľa a využívať technické prostriedky objednávateľa. Porušenie tejto činnosti je dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje používať len výrobky a zariadenia, ktoré spĺňajú požiadavky STN a ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, prípadne tretích osôb nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa. |
V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. Reklamácie sa budú riešiť písomne na adresu sídla dodávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov(reklamáciu ) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich oznámenia a objednávateľa o ich odstránení informovať. |
Za závažné porušenie zmluvy sa považuje opakované (3 x) neposkytnutie služby v rozsahu podľa tejto zmluvy alebo neodstránenie nedostatkov v dohodnutom čase. |
Dodávateľ sa zaväzuje poučiť pracovníkov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti. |
1. mája 16, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2016 00:00 — 30.09.2018 23:59
1,00 celý predmet zákazky (24 mesiacov)
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 10:12
31.08.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2016 13:49 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
31.08.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: