00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36493333
Heliotronik, spol. s r.o.
Zlatobanská 16, Prešov, 08005, SVK
Maliarske a natieračské práce
maliarske práce, natieračské práce, maľovanie
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Maliarske a natieračské práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien, stĺpov a stropov vrátane dodávky materiálu v budove Infekčného oddelenia. |
Použitý materiál musí spĺňať hygienické predpisy pre maľovanie zdravotníckych zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
61099-1111 Zakrývanie vnút. okenných otvorov, predmetov a konštrukcií | m2 | 2869,60 | ||
61245-6211 Postrek vnút.konštr.stien cementovou maltou | m2 | 60,00 | ||
61246-5114 Príprava podkl. PENETRA pod omietky vnút. stien, regulácia nasiakavosti náterom | m2 | 2923,60 | ||
61247-4101 Omietka vnút. stien zo suchých zmesí hladká Baumit | m2 | 60,00 | ||
62041-1135 Náter vonk. omietky akrylátovou farbou-fasáda | m2 | 50,00 | ||
62248-4010 Potiahnutie vnút. stien sklotextilnou mriežkou Baumit open alebo ekvivalent | m2 | 60,00 | ||
78315-0620 Izolačný náter omietok proti vode | m2 | 40,00 | ||
99801-1002 Presun hmôt pre budovy murované výšky do 12 m | t | 2,41 | ||
99999-0002 Vypratanie a presun nábytku | h | 50,00 | ||
78332-2220 Nátery syntet. oceľ. radiátorov článkových dvojnásobné + 1x email | m2 | 340,00 | ||
78332-3230 Nátery syntet. oceľ. radiátorov doskových dvojnásobné + 1x email | m2 | 61,00 | ||
78322-5100 Nátery drevených konštrukcií dvojnás. zárubne 2x náter | m2 | 99,50 | ||
78362-4200 Nátery stolárskych výrobkov syntet.dvojnás. 1x email parapet | m2 | 20,40 | ||
78362-4300 Nátery stolárskych výrobkov syntent. dvojnás. 1x email okná vnútro | m2 | 109,60 | ||
78341-4040 Nátery syntet.kov. potrubia do DN 50mm jedn. | m2 | 430,00 | ||
78362-5300 Nátery stolárskych výrobkov dvere syntet. dvojnás. 2x email obrúsenia a očistenia | m2 | 226,40 | ||
78362-6020 Nátery stol. výrobkov syntet. 2x náter okenných priečok | m2 | 267,70 | ||
78381-2100 Nátery omietok stien syntetické dvojnásobné + 1x email, sokel | m2 | 335,00 | ||
78381-2910 Oprava náterov omietok stien, stierkovanie a brúsenie sokľa | m2 | 335,00 | ||
78390-2811 Odstránenie starých náterov odstraň. náterov | m2 | 638,00 | ||
78390-3811 Brúsenie okien, tmelenie a gitovanie | m2 | 109,60 | ||
78440-2801 Odstránenie malieb a náterov v miestnostiach výšky do 3,8m oškrabaním | m2 | 3896,60 | ||
78445-2271 Maľba z maliarskych zmesí Primalex alebo ekvivalent tekutých ručne nanášané, tónované s bielym stropom dvojnásobné do výšky 3,8m | m2 | 3561,60 | ||
78448-1010 Stierka na stenách a stropoch v miestnosti výšky do 3,8m do 6% plochy | m2 | 2923,60 | ||
78448-1020 Stierka na stenách a stropoch v miestnosti výšky do 3,8m do 12% plochy | m2 | 973,00 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2. Po prevzatí staveniska je Dodávateľ povinný rešpektovať špecifickosť zdravotníckeho zariadenia, najmä tým, že vykonávaním prác nedôjde k obmedzeniu prevádzky príslušného pracoviska Objednávateľa nad najnižšiu nevyhnutnú mieru. |
3. Dielo sa bude vykonávať počas plnej prevádzky oddelenia vo viacerých etapách, v závislosti od postupného uvoľňovania izieb. |
4. Pred realizáciou malieb predloží Dodávateľ Objednávateľovi vzorkovník farieb. Objednávateľ požaduje v izbách umývateľný náter farbou OPTIVA. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr v deň prevzatia staveniska určiť osobu stavbyvedúceho a kontaktné údaje oznámiť Objednávateľovi. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ uhradí Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého Diela a ukončení preberacieho konania Diela. |
7. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr 5 pracovných dní pred odovzdaním Diela predložiť stavebnému dozoru Objednávateľa súpis vykonaných prác na odsúhlasenie. Stavebný dozor Objednávateľa sa musí najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
9. Ak má súpis vykonaných prác vady, stavebný dozor Objednávateľa vráti Dodávateľovi súpis vykonaných prác na prepracovanie s presným definovaním jeho nedostatkov. Až na základe odsúhlaseného súpisu vykonaných prác môže dôjsť k odovzdaniu a prevzatiu Diela, o čom zmluvné strany spíšu preberací protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstránením vád predmetu tejto Zmluvy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 5 dní od uplatnenia reklamácie Objednávateľa a vady odstrániť bezplatne na svoje náklady v čo najkratšom technicky možnom čase za súčinnosti Objednávateľa, ktorý mu umožní prístup na stavenisko. |
11. Dodávateľ zodpovedá na prevzatom stavenisku za poriadok a čistotu, za správne ukladanie materiálov a konštrukcií, za ochranu životného prostredia, za dodržiavanie bezpečnosti pri práci a požiarnu ochranu počas vykonávania Diela a zaväzuje sa na svoj náklad odstrániť všetok vzniknutý odpad podľa zákona o odpadoch, ktorý je výsledkom jeho činnosti a to v lehote najneskôr pri preberacom konaní. |
12. Dodávateľ, resp. subdodávateľ Dodávateľa je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie a dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP, vybaviť svojich zamestnancov príslušnými OOPP a zabezpečiť ich používanie. |
13. Minimálne 3 dni pred prvým vstupom do areálu Objednávateľa je Dodávateľ povinný predložiť zoznam ŠPZ vozidiel, pre ktoré požaduje Dodávateľ vjazd a vstup do areálu Objednávateľa. |
14. Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu Zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku, resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa podľa článku VI. bodu 6.1.8 VZP, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- EUR a zdržať sa ďalšieho Plnenia podľa Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nebol vopred Objednávateľom odsúhlasený. Porušenie povinnosti zdržať sa vyššie uvedenej činnosti zakladá nový nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty podľa tohto článku Zmluvy a to za každé jedno zadanie čo i len časti Plnenia podľa tejto Zmluvy. |
16. Záväzok zaplatiť zmluvnú pokutu nezaniká zánikom tejto Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený si ju uplatniť aj vtedy, ak sa o skutočnostiach zabezpečených zmluvnou pokutou dozvedel kedykoľvek aj po zániku tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa podľa článku VI bodu 6.1.8 VZP, vznikne Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty ako aj na náhradu prípadne spôsobenej škody v plnej výške, teda nezávisle od zmluvnej pokuty. |
17. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa zoznam osôb zodpovedných za plnenie Zmluvy s uvedením ich kontaktných údajov. |
18. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa výučný list maliara. |
19. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa certifikát farby, ktorú použije pri realizácii Diela. |
20. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa aktualizovaný rozpočet (t.j. ceny jednotlivých položiek ) vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte v tlačenej, resp. elektronickej verzii. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
21.09.2016 08:00 — 21.11.2016 14:00
1,00 súbor
27 684,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 10:06
25.08.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 12:06 - Vstupná ponuka | 27 680,40 | € | Cena s DPH |
25.08.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: