Z201622212
OF-94962
zrušená
36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kardioplegický set
kardioplégia, roztok, kardioplegický roztok, CPG, mimotelový obeh, ECC, perfúzia, srdce, zastavenie srdca
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kardioplegický set
|
|
---|---|
Funkcia |
Kardioplegický set s výmenníkom tepla na doručenie kardioplégie v pomere 4:1, špeciálny zdravotnícky materiál, kompatibilný s mimotelovým obehom Terumo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prietok krvi (odporúčaný) | ml/min | 500 | ||
plniaci objem modulu výmenníka tepla | ml | 52 | ||
maximálny pracovný tlak (krv) | kPa | 67 | ||
plocha výmenníka tepla | cm2 | 640 | ||
veľkosť pórov integrovaného filtra | mikrón | 96 | ||
veľkosť konektoru na prítok krvi | cm | 0,6 | ||
veľkosť konektoru na odtok krvi | cm | 0,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál výmenníka tepla | nerezová oceľ |
materiál puzdra výmenníka tepla | polyuretán |
materiál filtra | polyester |
Set musí obsahovať: | ------------------------------------------------------------------------ |
1. Hadicový set | ÁNO |
2. Výmenník tepla | obsahuje integrovaný filter |
3. Obvodová hadica na kardioplegický roztok | jeden koniec závitová spojka, druhý koniec luer spojka |
Kompatibilný s prístrojom Terumo | ÁNO |
balenie | jednorazové sterilné balenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľovi a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom katergorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. vyradenie/zaradenie tovaru z/do zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru atď) |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy: |
- prospektový materiál ponúkaného tovaru (na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností. |
- kód výrobku, pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - originál, alebo úradne overená kópia |
- ponukový list - cenník (sortiment) ponúkaných produktov |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
03.10.2016 09:33 — 02.10.2018 09:34
800,00 ks setov
120 824,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 12:19
26.08.2016 09:35
26.08.2016 09:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 13:20 - Vstupná ponuka | 120 824,00 | € | Cena bez DPH |
22.08.2016 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 824,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: