00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Výpočtová technika
AIO
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Výpočtová technika
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie počítačov (All-in-One) na výkon štátnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LENOVO IdeaCentre 300-23ISU alebo ekvivalent | ks | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Procesor - | min. Intel Core i3 6100U |
- Operačná pamäť - | min. 1 x 4 GB, 2 133MHz, SO-DIMM DDR4, počet slotov RAM 2x, rozšíriteľnosť minimálne do 8GB |
- Pevný disk | min. HDD 1000 GB + 8 GB SSHD |
- Optická mechanika | SLIM DVD RAMBO |
- Grafická karta | Interná grafická karta (zdielaná pamäť) |
- Zvuková karta | Integrovaná zvuková karta, Integrované reproduktory v PC |
- Sieťová karta | Integrovaná sieťová karta 10/100/1000 |
- Ďalšie I/O porty | Min. 3xUSB2, 2x USB3, HDMI - vstup, HDMI - výstup |
- Ďalšie I/O porty | Analógový audio výstup |
- Rozširujúce sloty | čítačka mediálnych kariet 6v1 |
- Vstupné zariadenia | klávesnica s numerickou časťou a myš optická alebo laserová rovnakého výrobcu a dizajnu ako PC |
- Operačný systém | Win.10 Pro - 64bit |
- Rozmer obrazovky | min 23“ |
- Rozlíšenie | 1920 x 1080 |
Názov |
1.Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámciEurópskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 1. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
4. Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo. |
5. Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avízovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
6. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
7. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
8. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom. |
9. Požaduje sa záručná doba 3 roky od výrobcu. |
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
11. Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
12. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
13. V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
14. Nástup na servisný zásah do 2 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
15. Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie typu a modelu PC ( PN ) do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
16. Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
17. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR denne na účet dodávateľa. |
18. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší. |
19. Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
20. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
21. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
22. Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. |
23. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami . |
24. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
25. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie zabezpečenia postupov riadenia kvality počas realizácie diela a dodržania kvality servisu a reklamácii (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovat že je držiteľom certifikátu ISO 9001) |
Chorvátska č. 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
05.09.2016 07:30 — 31.10.2016 14:00
35,00 ks
24 385,41
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2016 13:59
26.08.2016 09:00
26.08.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2016 08:57 - Vstupná ponuka | 24 385,41 | € | Cena s DPH |
26.08.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 667,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: