00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
44155778
AVsystems, s. r. o.
Hraničná 18, Bratislava, 82105, SVK
Obrazovky
obrazovka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obrazovky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie LCD obrazoviek do kancelárií prvého kontaktu a do vstupnej haly. |
Digitálne nosiče pre propagačné a informačné účely verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
LCD obrazovka v rozlíšení full HD: | Špecifikácie: |
Počet kusov: | 2 |
Rozmer: | Minimálne 42" |
Komerčná LCD (TV tuner nie je podmienkou), s ovládačom a s možnosťou prehrania zvuku. | |
LCD obrazovka v rozlíšení full HD: | Špecifikácie: |
Počet kusov: | 1 |
Rozmer: | Minimálne 55" |
Komerčná LCD (TV tuner nie je podmienkou), s ovládačom a s možnosťou prehrania zvuku. | |
Držiaky: | Špecifikácie: |
Počet kusov: | 3 |
2 kusy na stenu pre min. 42" LCD, jeden kus zo stropu pre min. 55" LCD s možnosťou naklopenia, výška držiaka cca 70 cm. | |
Ovládanie PC s montážou vedľa LCD obrazoviek: | 3 ks |
Permanentná licencia softwaru na vzdialenú správu digitálneho obsahu pre tri obrazovky prostredníctvom webového rozhrania. | |
Čas online režimu cca 16 hod/denne. |
Názov |
Vrátane montáže, oživenia systému, konfigurácie a školenia dvoch zamestnancov. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne, na mieste jeho dodania, poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci tovar neprevezme a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.08.2016 08:00 — 09.09.2016 18:00
1,00 celý predmet zákazky
5 775,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2016 10:59
24.08.2016 12:00
24.08.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2016 11:23 - Vstupná ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
24.08.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: