37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
34906231
Magdaléna Kokoruďová - REPROS
Fintická 12521/107B, Prešov, 08006, SVK
Vapex - absorbent
absorbčný materiál
Tovar
1. Vapex - absorbent
|
|
---|---|
Funkcia |
Vabex 100 L je biely, sypký, zrnitý materiál, ktorého povrch je obalený tenkou vrstvou hydrofóbneho povlaku. Vyznačuje sa nízkou nasiakavosťou vodou a vysokou afinitou k nepolárnym kvapalinám (ropné produkty). |
Absorbuje naftu, benzín, oleje, tuky, mazadlá a iné mastné tekutiny rozliate na zemi, plávajúce alebo rozptýlené vo vode. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
- zrnitosť | mm | 0 | 1 | |
- absorbcia | ml/l | 350 | ||
- zásaditosť (kyslosť) | pH | 6 | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | 12 kg papierové vrecia |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.. |
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkovú cenu s DPH predmetu zákazky určenú s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
4. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
5. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do piatich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
6. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
7. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
8. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
9. Miestom dodania sú jednotlivé sídla oblastí objednávateľa v Prešovskom samosprávnom kraji podľa potreby objednávateľa. |
10. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi. Ekvivalent musí mať fyzikálno-chemické vlastnosti minimálne na úrovni uvedeného originálneho výrobku. |
Poprad, Prešov, Svidník, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
02.09.2016 07:00 — 09.09.2016 15:00
106,00 ks
1 310,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2016 12:00
25.08.2016 11:00
25.08.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 08:33 - Vstupná ponuka | 1 310,40 | € | Cena s DPH |
25.08.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 297,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: