36293962
DUMAT - mestská príspevková organizácia
Bratislavská 435/12, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
zemný plyn
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Opakovaná dodávka zemného plynu vrátane distribučných a prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 1. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS010510001548 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 110000 | ||
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 2. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS010510004016 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 350000 | ||
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 3. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS000510501034 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 36000 | ||
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 4. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS000510501037 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 16000 | ||
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 5. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS000510505581 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 340000 | ||
Predpokladaný 2 ročný odber/spotreba zemného plynu pre 6. Odberné miesto, POD: SKSPPDIS000510501035 za zmluvné obdobie od 01.09.2016 do 31.08.2018 | kWh | 300000 | ||
Celkové predpokladané množstvo za všetky OM spolu: | kWh | 1152000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tarifa pre 1. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS010510001548) | M4 |
Tarifa pre 2. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS010510004016) | M4 |
Tarifa pre 3. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS000510501034) | M3 |
Tarifa pre 4. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS000510501037) | M3 |
Tarifa pre 5. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS000510505581) | M4 |
Tarifa pre 6. Odberné miesto (POD: SKSPPDIS000510501035) | M4 |
Zmluvné obdobie - vyhodnocovací rok | od 01.09.2016 do 31.08.2018 |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete. |
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, c) v prípade omeškanie odberateľa s úhradou platby za opakovanú dodávku plynu alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry. |
Dodávateľ je oprávnený účtovať odberateľovi cenu za ďalšie služby a výkony súvisiace s dodávkou plynu, ktoré si odberateľ objednal, alebo ich svojim konaním, nekonaním alebo omeškaním voči dodávateľovi vyvolal, a to podľa cenníka vydaného dodávateľom . |
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo energie v plyne odobraté odberateľom a množstvo energie v plyne uvedené v časti Zmluvy "Technická špecifikácia predmetu zákazky" po skončení obdobia od 1.9.2016 do 31.8.2018 alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. Skutočná spotreba zemného plynu môže byť v rozsahu 50% - 150% z predpokladanej spotreby plynu za obdobie dodávky - vyhodnocovacie obdobie. |
Dohoda o množstve v zmysle Zmluvy je uzavretá na účely dohody o cene za dodávku , pričom dohoda nemá dopad na povinnosť odberateľa plynu zaplatiť dodávateľovi spolu s cenou za dodávku plynu aj ďalšie s predmetom zmluvy súvisiace platby: (a) ak svojím odberom plynu alebo iným konaním spôsobil vznik skutočnosti a potrebu ďalších úkonov zo strany dodávateľa plynu ,a tieto sú spoplatňované podľa príslušného cenníka resp. prevádzkového poriadku, alebo (b) ak vznikne dodávateľovi plynu povinnosť takéto platby uhrádzať voči prevádzkovateľovi distribučnej siete. |
Ak je dodávka zabezpečovaná distribúciou plynu cez jednu alebo viacero nadväzujúcich distribučných sietí, dodávateľ má od odberateľa právo aj na úhradu nákladov spojených s distribúciou plynu do OM odberateľa cez všetky takéto nadväzujúce distribučné siete, v rozsahu ako keby mal odberateľ uzavreté samostatné zmluvy o distribúcii plynu so všetkými dotknutými prevádzkovateľmi distribučných sietí, cez ktoré sa realizuje dodávka plynu do OM odberateľa. |
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. Splatnosť vyúčtovacie faktúry: 14 dní odo dňa vystavenia dodávateľom. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu. |
Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou faktúr za opakovanú dodávku zemného plynu 12xmesačne podľa podielu spotreby zemného plynu v jednotlivých mesiacoch. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ má povinnosť do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti - cena za služby distribúcie, - cena za služby prepravy, - cena za služby skladovania a - cena za služby obchodníka. |
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, služieb za prepravu vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Zmluvné obdobie - vyhodnocovací rok | od 01.09.2016 do 31.08.2018 |
Navrhnutá hodnota | Zmluvné obdobie - vyhodnocovací rok | od 01.10.2016 do 30.09.2018 |
Nie je možné vykonať zmenu dodávateľa k 01.09.2016. Žiadosť na zmenu dodávateľa podáva nový dodávateľ najneskôr 21 dní pred začiatkom dodávky do odberného miesta. V tejto chvíli je teda možné uskutočniť zmenu dodávateľa až od 01.10.2016. Odberné miesto od 01.09.2016 už musí ostať u pôvodného dodávateľa, čo môže byť v prípade prolongácie zmluvy na ďalšie obdobie diskriminačné voči ostatným dodávateľom a v rozpore s povinnosťou obstarávateľa použiť na obstaranie verejné obstarávanie.
Bratislavská 435/12, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.09.2016 13:38 — 31.08.2018 13:38
1 152 000,00 kWh
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2016 13:40
23.08.2016 13:00
23.08.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2016 12:00 - Vstupná ponuka | 39 391,12 | € | Cena bez DPH |
23.08.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 331,64 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: