Z201621680
OF-97158
zrušená
00332399
Mesto Hanušovce nad Topľou
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
Vonkajšia informačná vitrína
informačná vitrína, informačné tabule, úradné tabule, mestský mobiliár, vonkajšia vitrína, úradná tabuľa
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Vonkajšia informačná vitrína
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednokrídlová jednostranná informačná vitrína na vonkajšie prostredie vrátane stojanu. |
Uchytenie oznamov s magnetmi sú súčasťou balenia. |
Montážna sada skrutiek k stojanu je súčasťou balenia. |
Bezpečnostné zámky dvierok + náhradné kľúče ku každému zámku. |
Permanentné odvetrávanie vlhkosti vnútorného priestoru. |
Vitrína vyrobená z úzkeho, ľahkého dobre vyzerajúceho profilu, bez osvetlenia. |
Otváranie dvierok dohora na tlakové / plynové vzpery (piestové). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednokrídlová informačná vitrína | ks | 1 | ||
- rozmery vitríny - výška | mm | 950 | 1050 | |
- rozmery vitríny - šírka | mm | 1560 | 1600 | |
- rozmery vitríny - hrúbka | mm | 60 | 80 | |
- počet A4 (na výšku) | ks | 21 | ||
- rozmer stojanu - výška | mm | 2500 | 2800 | |
- rozmer stojanu - priemer | mm | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stojan k vitríne (stĺpy / montážne nohy) | odolný proti korózií a voči poryvu vetra do rýchlosti až 200km/h. |
Vitrína | vyrobená z eloxovaných hliníkových profilov. |
Výplň : zadná stena - oceľový plech | pripínacie magnety sú súčasťou balenia. |
Výplň: čelo | sklo alebo plexisklo v hliníkovom ráme. |
Rám a stojan (stĺpy) | strieborný (vysokovrstvý elox). |
Madlo pre otváranie vitríny | áno. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 pracovných dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ vráti tovar na náklady dodávateľa. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch: Po. v čase od 7:00 do 16:30 hod., Ut., St., Št. v čase od 7:00 do 14:00 hod., Pi. v čase od 7:00 do 11:00 hod. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
25.08.2016 12:00 — 09.09.2016 12:00
1,00 celok
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2016 10:40
23.08.2016 11:00
23.08.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: