42323975
K13 - Košické kultúrne centrá
Kukučínova 2, Košice, 04001, SVK
36586561
MEDIPARTNERS s.r.o.
Klimkovičova 32, Košice, 04023, SVK
Propagácias kultúrnych a celospoločenských podujatí formou výlepov propagačných plagátov na historických búdkach v historickom centre mesta Košice
propagácia kultúrnych a celospoločenských podujatí, prenájom informačných plôch - historických búdiek na výlep propagačných plagátov, výlep plagátov, výmena výlepov, údržba výlepov plagátov,
Služba
13. Reklamné služby
1. Propagácias kultúrnych a celospoločenských podujatí formou výlepov propagačných plagátov na historických búdkach v historickom centre mesta Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagácia kultúrnyc a celospoločenských h podujatí, ktoré budú realizované objednávateľom formou výlepu propagačných plagátov, ich aktuálna výmena, ich údržba a ochrana na určených miestach pre výlep týchto plagátov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer plochy na výlep plagátu na historickej telefónnej búdke | cm | 165x65 | ||
počet výlepných plôch na historických telefónnych búdkach | ks | 10 | 18 | |
Počet výlepov spolu na informačné plochy v priebehu 106týždňov | ks/výlep | 2500 | ||
Jeden kus výlepu | trvanie | 7 dní |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Informačné plochy historických telefónnych búdkach | Určené na výlep plagátov |
výlepy reklamných propagačných plagátov sa uskutočnia na vyhradených informačných plochách na historických telefónnych búdkach v centre mesta Košice | Centrum mesta Košice ohraničuje Mestská časť Košice Staré mesto |
Výlepová plocha na historických telefónnych búdkach s presne daným otočením | otočenie musí smerovať k miestam vysokej koncentrácii ľudí |
Predmetom výlepu budú reklamné a propagačné plagáty | svojou štruktúrou a vlastnosťami vhodné na výlep na informačné plochy |
Obsah plagátu: | plagát propagujúci kultúrne podujatia, umiestnenie lôg vlastnej organizácie objednávateľ a partnerov |
Umiestnenie informačných plôch na historických telefónnych búdkach: | Informačné plochy musia byť umiestnené na miestach v centre mesta Košice |
Umiestnenie informačných plôch historických telefónnych búdkach - vlastnosti umiestnenia: | vysoká miera viditeľnosti miesta s vysokou koncentráciou ľudí |
Názov |
1. Cena plnenie predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky v zmysle jeho špecifikácie vrátane: |
- nákladov za prenájom informačných plôch na historických telefónnych búdkach v počte 10 - 18 určených na výlep plagátov počas 106 týždňov v centre mesta Košice |
- nákladov spojených s príslušným poplatkom mestu, |
- nákladov spojených s umiestnením plagátov - výlepu plagátov, |
- nákladov spojených so zabezpečením starostlivosti a údržby informačných plôch a vylepených plagátov, |
- náklady spojené s likvidáciou starých, neaktuálnych plagátov a upratanie zvyškov v okolí informačnej plochy, |
-nákladov spojených s prevzatím plagátov od objednávateľa alebo určeného subjektu na dodanie plagátov výmena, oprava, kontrola plagátov počas obdobia prenájmu |
-nákladov za výmenu - prelep, aktualizovaného plagátu, oprava poškodeného plagátu a jeho výlepu počas trvania výlepného termínu, , |
- nákladov spojených s kontrolou umiestnenia a výlepu plagátov na 300 výlepných miestach počas obdobia výlepu v priebehu 53 týždňov |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Prenajaté plochy musia byť umiestnené na miestach, kde ich bude vidno a zdržiava sa tam veľa ľudí |
4. Informačné plochy určené na výlep nesmú byť umiestnené na miestach, ktoré by dehonstovali objednávateľa alebo organizátora propagovaného podujatia |
5. Možnosť 3D vizualizácie |
6. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky |
7. Vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky musí obsahovať: |
- špecifikáciu a umiestnenie informačných plôch s konkretizáciou umiestnenia historickej búdky , ktoré budú k dispozícií na plnenie predmetu zákazky - výlep propagačných plagátov, všetko v počte .... |
- preukázateľný doklad, dokument, že dané informačné plochy- hystorické búdky, bude mať k dispozícií na plnenie predmetu zákazky v počte 10 - 18 ks počas 106 týždňov |
- objednávateľ si vyhradzuje právo neuznať výlepné plochy uvedené vo vlastnom návrhu dodávateľa, ktoré nespĺňajú požadované parametre a špecifikáciu |
- nedodanie vlastného návrhu na plnenie podľa požiadaviek sa považuje za hrubé porušenie zmluvy, dôvod na odstúpenie od zmluvy a na zmluvnú pokutu vo výške 25 000 EUR |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH ako cenu celkom za výlep 2500 plagátov v priebehu 106 týždňov na 10 - 18 výlepných plochách historických búdkach |
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH - priemernú jednotkovú cenu za výlep 1 plagátu |
9. Požaduje sa možnosť výlepu zo 4 strán v rovnakej veľkosti |
10. Objednávateľ stanovuje zmluvnú pokutu vo výške 25 000,- EUR ak dodávateľ nepredloží vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky v stanovenej lehote |
11. Objednávateľ stanovuje zmluvnú pokutu vo výške 25 000,- EUR ak dodávateľ nepreukáže, že má počas trvania zmluvy - lehoty na plnenie k dispozícií požadovaný počet výlepných plôch na historických búdkach v centre mesta Košice |
12. Nepredloženie vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky v určenej lehote a/alebo predloženie vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky, ktorý svojou špecifikáciou nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a jeho plnenie sa považuje za hrubé porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie |
13. Nie je možné variantné dodanie služby. |
14. Objednávateľ má právo do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. |
Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2016 07:54 — 31.12.2018 07:54
1,00 kus (opisný formulár)
55 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2016 08:59
22.08.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2016 20:49 - Vstupná ponuka | 53 500,00 | € | Cena bez DPH |
21.08.2016 20:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: