Z201621444
OF-96255
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Cytokínový adsorbér
cytokínový adsorbér, hladina cytokínov, SIRS, SEPSA, cytokínová búrka, polymér
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Cytokínový adsorbér
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedinečná polymérová technológia, ktorá účinne znižuje systémovú koncentráciu cytokínov ich priamym odstraňovaním a znižovaním ich produkcie. Stabilizácia pacientov počas cytokínovej "búrky", poskytuje čas na zvládnutie život ohrozujúcej situácie. Zlepšuje hemodynamiku a má ochranné účinky na orgány. Poskytuje čas na identifikáciu zdroja infekcie a potrebnú chirurgickú intervenciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
filtrácia látok | kD | 55 | ||
plniaci objem | ml | 120 | ||
prietok krvi | ml/min | 400 | ||
tlakový limit | mmHg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zloženie polyméru | Divinylbenzene/polyvinylpyrrolidone |
kompatibilita | CRRT, dialyzačné prístroje, mimotelový obeh, krvné pumpy |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
V prípade, že tovar dodaný pri prvom zmluvnom plnení po posúdení kvality nebude spĺňať požadované vlastnosti, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom,a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva |
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Dôvery zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Dôvery zdravotnej poisťovne, a.s., |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene(písomne,bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu,zmena názvu tovaru a pod.), |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke/obale označenej heslom "Neotvárať - súťaž "Cytokínový adsorbér", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
prospektový materiál ponúkaného/ponúkaných tovaru/tovarov (na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností |
podrobný Ponukový list - cenník (sortiment) objednávateľovi ponúkaných produktov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v bode 1.3 a sú ponúkané v rovnakej jednotkovej cene. Pri každom produkte musí byť uvedené: |
a) katalógové číslo, |
b) názov produktu, |
c) jednotková cena bez DPH, |
d) jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa bude výmena informácií a komunikácia medzi objednávateľom a dodávateľom do 31.03.2017 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky, alebo ich kombináciou podľa § 20 ods. 1) ZOVO. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2016 08:19 — 31.08.2018 19:00
50,00 ks
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2016 08:26
23.08.2016 08:20
23.08.2016 08:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2016 08:56 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena bez DPH |
19.08.2016 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: