00324787
Obec Šemša
Šemša 116, Šemša, 04421, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravovanie, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania, hromadné stravovanie, stravovacie služby, služby stravovania.
Tovar, Služba
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
3. Vybrané stravovacie zariadenie zmluvných partnerov dodávateľa je to stravovacie zariadenie, ktoré je umiestnené v sídle objednávateľa alebo vo vzdialenosti maximálne do 20 km od sídla objednávateľa. Minimálne jedno z vybraný stravovacích zariadení musí byť umiestnené v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
2. Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
3. Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
4. Stravná poukáža obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určených v objednávke. |
02. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od doručenia objednávky. |
03. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravovacej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
04. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu. |
05. Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
06. Nominálna hodnota jedálneho kupónu predstavuje cenu jedla. |
07. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
08. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
09. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH (CCPZ) - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
10. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH (CCPZbD) - je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
11. Sadzba DPH v % (SDPH) - je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
12. Cena spolu stravných poukážok bez provízie v € (CSNH) - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
13. Výška provízie v eurách (VPeur) sa vypočíta podľa vzorca VPeur = (CCPZ-CCPZbD)/SDPH% a zaokrúhľuje sa na 5 desatinných miest. |
14. Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP%=(VPeur x 100)/(NHsp x Psp) a zaokrúhľuje sa na 5 desatinných miest, kde NHsp je nominálna hodnota stravovacej poukážky a Psp je množstvo stravovacích poukážok. |
15. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
16. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 5 desatinných miest. |
17. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
18. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
19. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 15 dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
20. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
21. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
22. V prípade, že si zamestnanec kupujúceho vyberie v stravovacích zariadeniach z jedálneho lístka jedlo, ktorého cena bude vyššia ako je nominálna hodnota vyznačená na stravnej poukážke, je povinný uhradiť rozdiel medzi nominálnou hodnotou stravnej poukážky a cenou konzumovaného jedla v hotovosti. |
23. Ak zamestnanec neodoberie stravu v plnej nominálnej hodnote stravnej poukážky, nemá nárok na vrátenie hotovosti, ale príslušné stravovacie zariadenie mu ponúkne vhodný sortiment doplnkových jedál a nealkoholických nápojov. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
25. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka 2017 |
3. Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | štvrťročne |
Obec Šemša, Šemša 116, 044 21 Šemša, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.09.2016 08:00 — 31.08.2017 08:00
1 234,00 ks
4 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2016 14:56
19.08.2016 15:00
19.08.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2016 15:01 - Vstupná ponuka | 4 040,00 | € | Cena s DPH |
19.08.2016 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 948,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: