30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Tonery do tlačiarní
toner, atrament, tonerové náplne, atramentové náplne
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach. |
2. Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť . |
3. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
4. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
5. Odberné miesta Objednávateľa: Bratislava (3x), Trnava, Nové Zámky, Nitra, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica (2x), Martin, Poprad, Prešov, Košice. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet všetkých odberných miest: | miesto | 14 | ||
2. Toner HP 12A - Q2612A | ks | 23 | ||
3. Páska Epson LQ800 | ks | 2 | ||
4. Toner Panasonic KX-FA83E | ks | 3 | ||
5. Toner HP 49A - Q5949A | ks | 3 | ||
6. Atramentová kazeta HP 27 | ks | 2 | ||
7. Atramentová kazeta HP 28 | ks | 2 | ||
8. Toner HP 53A - Q7553A | ks | 1 | ||
9. Valec Panasonic KX-FA84E | ks | 3 | ||
10. Atramentová kazeta HP 343 | ks | 1 | ||
11. Atramentová kazeta HP 339 | ks | 1 | ||
12. Toner HP 35A - CB435A | ks | 5 | ||
13. Toner HP 36A - CB436A | ks | 25 | ||
14. Toner Canon iR2200 | ks | 2 | ||
15. Toner HP 125A - CB540A | ks | 15 | ||
16. Toner HP 125A - CB541A | ks | 10 | ||
17. Toner HP 125A - CB542A | ks | 10 | ||
18. Toner HP 125A - CB543A | ks | 10 | ||
19. Toner HP 05A - CE505A | ks | 10 | ||
20. Atramentová kazeta HP 21XL | ks | 2 | ||
21. Atramentová kazeta HP 22XL | ks | 2 | ||
22. Toner HP 53X - Q7553X | ks | 1 | ||
23. Toner Lexmark E360d | ks | 1 | ||
24. Toner HP 78A - CE278A | ks | 35 | ||
25. Toner Lexmark E350d | ks | 2 | ||
26. Páska Epson LQ590 | ks | 1 | ||
27. Toner HP 55A - CE255A | ks | 3 | ||
28. Toner Brother TN-3280 | ks | 3 | ||
29. Toner HP 55X - CE255X | ks | 8 | ||
30. Toner HP 128A - CE320A | ks | 8 | ||
31. Toner HP 128A - CE321A | ks | 5 | ||
32. Toner HP 128A - CE322A | ks | 5 | ||
33. Toner HP 128A - CE323A | ks | 5 | ||
34. Valec Brother DR-3280 | ks | 2 | ||
35. Valec Lexmark E360d | ks | 2 | ||
36. Valec Lexmark E350d | ks | 2 | ||
37. Toner Panasonic KX-FAT411 | ks | 45 | ||
38. Valec Panasonic KX-FAD412 | ks | 20 | ||
39. Toner HP 80A - CF280A | ks | 3 | ||
40. Toner HP 80X - CF280X | ks | 70 | ||
41. Toner HP 90A - CE390A | ks | 25 | ||
42. Toner HP 507A - CE400A | ks | 3 | ||
43. Toner HP 507X - CE400X | ks | 8 | ||
44. Toner HP 507A - CE401A | ks | 8 | ||
45. Toner HP 507A - CE402A | ks | 8 | ||
46. Toner HP 507A - CE403A | ks | 8 | ||
47. Toner HP 825A - CB390A | ks | 13 | ||
48. Toner HP 824A - CB381A | ks | 10 | ||
49. Toner HP 824A - CB382A | ks | 10 | ||
50. Toner HP 824A - CB383A | ks | 10 | ||
51. Valec HP 824A - CB384A | ks | 8 | ||
52. Valec HP 824A - CB385A | ks | 8 | ||
53. Valec HP 824A - CB386A | ks | 8 | ||
54. Valec HP 824A - CB387A | ks | 8 | ||
55. Toner HP 126A - CE310A | ks | 25 | ||
56. Toner HP 126A - CE311A | ks | 18 | ||
57. Toner HP 126A - CE312A | ks | 18 | ||
58. Toner HP 126A - CE313A | ks | 18 | ||
59. Toner Lexmark 502 | ks | 3 | ||
60. Toner Lexmark 502H | ks | 8 | ||
61. Valec Lexmark 500Z | ks | 5 | ||
62. Kyocera TK-1140 | ks | 6 | ||
63. Prenosová obrazová súprava - CB463A (HP Color LaserJet CM6040 MFP) | ks | 3 | ||
64. Súprava fotocitlivej natav. jedn. - CB458A (HP Color LaserJet CM6040 MFP) | ks | 3 | ||
65. Súprava valčekov - CB459A (HP Color LaserJet CM6040 MFP) | ks | 3 | ||
66. Súprava podávača dokumentov - CE487A (HP Color LaserJet CM6040 MFP) | ks | 3 | ||
67. Toner Brother TN-2005 | ks | 3 | ||
68. Valec Brother DR-2005 | ks | 1 | ||
69. Valec HP 126A - CE314A | ks | 5 | ||
70. Toner Panasonic KX-FAT472X | ks | 5 | ||
71. Valec Panasonic KX-FAD473X | ks | 3 | ||
72. Toner Samsung MLT-D111S | ks | 2 | ||
73. Toner HP 201X - CF400X | ks | 3 | ||
74. Toner HP 201X - CF401X | ks | 3 | ||
75. Toner HP 201X - CF402X | ks | 3 | ||
76. Toner HP 201X - CF403X | ks | 3 | ||
77. Atrament. kazeta HP 302XL - F6U68AE | ks | 2 | ||
78. Atrament. kazeta HP 302XL - F6U67AE | ks | 2 | ||
79. Fixačná súprava CE506A (HP LaserJet 500 color M551) | ks | 2 |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi originálne (nerecyklované ani iným spôsobom upravované alebo renovované) tonery do tlačiarní v originálnom balení, atramentové kazety, a pásky do tlačiarní v originálnom balení (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracoviská objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko |
pokračovanie 1.1: za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia a zabezpečenie odosielania objednávok prostredníctvom elektronického objednávkového systému a zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých obalov. |
1.2 Objednávateľ doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b) tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") originálnych (nerecyklovaných ani iným spôsobom upravovaných alebo renovovaných) tonerov, atramentových kaziet a pások do tlačiarní v originálnom balení. Cenová tabuľka zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby. |
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy. |
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru a následný odvoz prázdneho tovaru. |
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia). Faktúry budú vystavené |
pokračovanie 1.6: podľa uskutočnených dodávok. |
1.7 V prípade, že predávajúci nemôže objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, predávajúci je povinný objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, ktorý zároveň bude plne kompatibilný so zariadením objednávateľa, a objednávateľ je oprávnený objednať si u dodávateľa takýto ekvivalentný druh tovaru. Právne vzťahy medzi dodávateľom a objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a kupujúci bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený v Cenovej tabuľke |
pokračuj 1.7: aktuálneho cenníka predávajúceho s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. |
1.9 Počas plnenia predmetu zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
1.10 Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto zmluvy. |
1.11 Táto zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.0, účinná odo dňa 18.04.2016) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
2. Doba platnosti Zmluvy |
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH). |
2.2 Zmluvný vzťah založený touto zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Vypovedať zmluvu je oprávnená ktorákoľvek zmluvná strana s 1-mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
3. Kúpna cena a platobné podmienky |
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská kupujúceho, náklady balenia a akékoľvek iné náklady predávajúceho súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré predávajúci dodal kupujúcemu. Predávajúci garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto zmluve nedohodnú inak. |
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do 5 pracovných dní od dodania tovaru. Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii kupujúci, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným |
pokračovanie 3.3: na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má kupujúci |
pokračovanie: 3.4: právo vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
3.5 V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry má dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
4. Miesto dodania a dodacie podmienky |
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská kupujúceho v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk kupujúceho - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach kupujúceho. |
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby objednávateľa dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e-mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky. |
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
4.4 Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke odberateľa. |
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty predávajúcim podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania predávajúceho. |
4.7 Opakované omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
5. Záruka a zodpovednosť za vady |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto zmluvy. |
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
5.4 Vady v akosti tovaru je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
5.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku zmluvy. |
5.8 V prípade reklamácie má objednávateľ nárok, aby mu dodávateľ v lehote 4 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí objednávateľovi. |
5.9 V prípade, že dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.8 tohto článku zmluvy, má odberateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. Dodávateľ je povinný informovať písomne objednávateľa v prípade, že dodáva tovar s dobou použiteľnosti kratšou ako 6 mesiacov. |
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto zmluve. |
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy, z dôvodov na strane dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane objednávateľa, dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto zmluvy akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto zmluvy. |
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu zmluvy. |
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto zmluvy. |
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto zmluva týka. |
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať Objednávateľovi, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je Dodávateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov. |
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou |
pokačovanie 7.1: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
7.2 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do troch (3) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
7.3 Požadujeme aby dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy mal v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. V prípade ak dodávateľ nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO platí, že Zmluvné strany berú na vedomie, že všetky predmetné ustanovenia v tejto zmluve ohľadne zmluvných podmienok, nadobúdajú účinnosť po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska. |
8. Objednávateľ po uzavretí zmluvy: |
8.1. Doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie. |
8.2 Doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacanenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
9.1 Oznámi objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do do dvadsiatich štyroch (24) hodín po uzatvorení zmluvy. |
9.2 Oznámi objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. |
9.3 Oznámi objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
9.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do dvadsiatich štyroch (24) hodín od jej doručenia objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.5 Doručí objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní a uvedením podielu prác, ktorými sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Tonery do tlačiarní " objednávateľovi najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie tonery do tlačiarní pre Objednávateľa", ktorá bude dodávateľovi zaslaná objednávateľom. "Výzva na dodanie tonerov do tlačiarní pre Objednávateľa", bude dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 11: 7.2, 9.1, 9.4, 9.5, 13 po kontrole predložených dokladov dodávateľom objednávateľovi. |
12. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie tonerov do tlačiarní pre Objednávateľa" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Výzva na dodanie tonerov do tlačiarní pre Objednávateľa" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" |
pokračovanie 12: v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
Názov | Upresnenie |
Ďalšie doklady, ktoré dodávateľ doručí objednávateľovi po uzatvorení zmluvy: | |
13. Dodávateľ doručí objednávateľovi do dvoch (2) pracovných dní po uzatvorení zmluvy Vyhlásenie výrobcu zariadení uvedených značiek, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 1752, 178, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 117. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný–ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. | |
15. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: -predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, | |
15.1 alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, | |
15.2 alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, | |
15.3 alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ vrámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy,ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Ďumbierska 3/L, 831 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
65 229,64
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2016 15:48
22.08.2016 10:00
22.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 59 760,12 | € | Cena s DPH |
22.08.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 960,05 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: