00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35928808
Klimaservis Bratislava, s. r. o.
Domašská 10, Bratislava, 82107, SVK
Profilaktický servis klimatizačných zariadení
Oprava, údržba, servis, zariadenie, čistenie, kontrola, dezinfekcia, meranie, diagnostika, protokol
Služba
1. Opravy a údržba
1. Profilaktický servis klimatizačných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je obstaranie dodávateľa na čistenie, údržbu, kontrolu, meranie, diagnostiku a nastavenie 5 ks klimatizačných zariadení zložených z vnútorných jednotiek umiestnených v serverovniach, vonkajších jednotiek umiestnených na vonkajšom obvodovom plášti budovy prístupných z dvora budovy vo výške 2 NP a potrubí (ďalej len "zariadenia"). |
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb Dodávateľa Objednávateľovi pre zariadenia v rozsahu : |
a) čistenie celého skeletu vnútornej aj vonkajšej jednotky zariadení, |
b) čistenie a dezinfekcia filtra vnútornej jednotky zariadení, |
c) čistenie a dezinfekcia výparníka (výmenníkov) vnútornej a vonkajšej jednotky zariadení, |
d) čistenie kondenzátora vonkajších jednotiek zariadení, |
e) čistenie potrubí, vrátane čistenia krytov potrubí, |
f) kontrola elektrickej časti vnútornej jednotky zariadení, |
g) kontrola ventilátorov a žalúzií zariadení, |
h) kontrola množstva chladiacej zmesi (kvapaliny) v zariadeniach, |
i) kontrola stavu oleja v kompresore, |
j) kontrola ventilátora vonkajšej jednotky zariadení, |
k) kontrola odtoku kondenzátu, |
l) kontrola tesnosti a izolácie zariadení (celej sústavy), |
m) meranie tlaku v systéme a kontrola trojcestného ventilu zariadení, |
n) diagnostika vád zariadení (celej sústavy), |
o) nastavenie zariadení na optimálny prevádzkový výkon, |
p) doplnenie všetkých prevádzkových kvapalín v prípade ich nedostatku, |
r) vyhotovenie protokolov o stave zariadení s nameranými hodnotami v súlade s ustanoveniami zákona č. 286/2009 Z. z. Zákon o fluórovaných skleníkových plynoch v znení neskorších predpisov, |
(ďalej len „servis zariadenia“ alebo „servis zariadení“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servis zariadení - Klimatizačné zariadenie Toshiba Carrier RAV-SM800XT-E vnútorná jednotka | ks | 2 | ||
Servis zariadení - Klimatizačné zariadenie Toshiba Carrier RAV-SM800AT-E vonkajšia jednotka | ks | 2 | ||
Servis zariadení - Klimatizačné zariadenie Daikin FDQ250B8V3B9 vnútorná jednotka | ks | 2 | ||
Servis zariadení - Klimatizačné zariadenie Daikin RZQ250C7Y1B vonkajšia jednotka | ks | 2 | ||
Servis zariadenia - Klimatizačné zariadenie Fujitsu ARXC72LATH vnútorná jednotka | ks | 1 | ||
Servis zariadenia - Klimatizačné zariadenie Fujitsu AJYA72LALH vonkajšia jednotka | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Klimatizačné zariadenie Toshiba Carrier RAV-SM800XT-E vnútorná jednotka | Servis zariadení |
Klimatizačné zariadenie Toshiba Carrier RAV-SM800AT-E vonkajšia jednotka | Servis zariadení |
Klimatizačné zariadenie Daikin FDQ250B8V3B9 vnútorná jednotka | Servis zariadení |
Klimatizačné zariadenie Daikin RZQ250C7Y1B vonkajšia jednotka | Servis zariadení |
Klimatizačné zariadenie Fujitsu ARXC72LATH vnútorná jednotka | Servis zariadenia |
Klimatizačné zariadenie Fujitsu AJYA72LALH vonkajšia jednotka | Servis zariadenia |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi jednotkovú cenu jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky, minimálne Inštalácia a opravy chladiarenských zariadení. |
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklady (certifikát, absolvovanie školenia, osvedčenie a pod.) preukazujúce odbornú spôsobilosť zamestnancov pre plnenie predmetu zmluvy pre zariadenia uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.6 Ak Dodávateľ nemá doklady požadované podľa bodu 1.5 OPNP, môže predložiť Objednávateľovi potvrdenie výrobcu, že je oprávnený poskytovať služby podľa predmetu zákazky pre obchodnú značku zariadení Objednávateľa. |
1.7 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.4 OPNP predložením skenu alebo originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu alebo úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.8 V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.8 OPNP do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy. |
1.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi služby podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 15 kalendárnych dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.2 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy. |
3.2 Kontaktné osoby za Objednávateľa oprávnené konať vo veciach zmluvy budú oznámené úspešnému uchádzačovi. |
4. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia na základe uzatvorenej zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa najneskôr do 15 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. Dodávka služieb na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 15:00 hod. ak nie je dohodnuté inak. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY |
5.1 Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených Dodávateľom pre každé zariadenie samostatne. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov zariadenia, model zariadenia, výrobné číslo zariadenia, zoznam vykonaných služieb na zariadení, diagnostikované vady zariadenia, Objednávateľ preberá/nepreberá servis zariadenia *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad Objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Objednávateľa, |
podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Objednávateľa. |
5.3 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad Objednávateľa. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY A ZÁRUKA |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy (počas platnosti záruky na servis zariadení). |
6.2 Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záruku na služby, ktoré sú predmetom zmluvy na 6 mesiacov od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy. |
6.3 Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou a s dôrazom na zabránenie poškodenia zariadení a jeho príslušenstva. |
6.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
6.5 Objednávateľ umožní zamestnancom Dodávateľa prístup do objektov a priestorov v mieste plnenia potrebných pre plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci Dodávateľa sa v mieste plnenia budú pohybovať výhradne v sprievode poverených zamestnancov Objednávateľa. Všetky poskytnuté a získané informácie pri plnení predmetu zmluvy sa považujú za dôverné a Dodávateľ uvedené informácie nemôže poskytovať tretím stranám. |
6.6 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
6.7 Ekologickú likvidáciu vzniknutých odpadov je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
7.2 Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
7.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, čísla preberacích protokolov, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Splatnosť faktúry je 30 dní od dátumu doručenia faktúry Objednávateľovi. |
7.4 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.5. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za služby, ktoré sú predmetom obstarávania. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.08.2016 08:00 — 22.04.2017 08:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 14:35
18.08.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2016 13:22 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 788,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: