Z201621115
OF-97355
zrušená
31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
Masážne ležadlo skladacie s drevenou konštrukciou
Masážne ležadlo, skladacie, s drevenou konštrukciou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Masážne ležadlo skladacie s drevenou konštrukciou
|
|
---|---|
Funkcia |
Masážne ležadlo skladacie s drevenou konštrukciou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Masážne ležadlo skladacie s drevenou konštrukciou | ks | 1 | ||
Dĺžka | cm | 195 | ||
Dĺžka s podhlavníkom | cm | 226 | ||
Šírka | cm | 70 | ||
Šírka s opierkami rúk | cm | 97,50 | ||
Nastaviteľná výška | cm | 65,50 | 88 | |
Nosnosť dynamická | kg | 140 | ||
Nosnosť statická | kg | 260 | ||
Výška molitanu | cm | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia drevená | áno |
Farba konštrukcie | biela |
Farba koženky | biela |
Výrez na tvár v konštrukcii | áno |
Odnímateľný otvor na prsia a brucho | áno |
Taška k ležadlu | áno |
Drevené nohy ležadla | ukončené gumovou podložkou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov. |
Záručná doba je 24 mesiacov na tovar. |
Záruka na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Objednávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľom. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické parametre uvedené v tejto technickej špecifikácii. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta. V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto určené objednávateľom. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručný list a návod na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, ostatné doklady súvisiace so zákazkou. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Študentská 2, miesto plnenia: Novomeského - Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.09.2016 12:26
1,00 ks
223,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 12:28
18.08.2016 13:45
18.08.2016 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: