00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
31440291
Brantner Nové zámky, s.r.o.
Viničná 23, Nové Zámky, 94064, SVK
Sanácia čiernej skládky
odvoz a uloženie odpadu, sanácia miest do pôvodného stavu
Služba
27. Ostatné služby
1. Sanácia čiernej skládky
|
|
---|---|
Funkcia |
sanácia nezákonne umiestneného odpadu umiestneného na nehnuteľnostiach v rozpore so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré sa nachádzajú v katastri mesta, ktoré sú evidované príslušným okresným úradom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem odpadu - lokalita | t | 1400 | ||
poplatok podľa zákona č. 17/2004 | t | 1400 | ||
odvoz odpadu | km | 1800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vytriedenie odpadu | podľa druhov jednotlivých komodít, ktoré sa tam nachádzajú |
odvoz, uloženie a drvenie odpadu | realizovať na základe zistených komodít, t.j. časť odpadu na triedený zber, zvyšný odpad |
sanácia miesta do pôvodného stavu | požadujeme vykonať terénne úpravy |
Názov |
Podkladom pre vystavenie faktúry je potvrdenie o zneškodnení odpadu na skládke odpadov a výkaz o zrealizovaných vývozoch a poskytovaných službách ako aj vážne lístky. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len služby, ktoré skutočne vykonal v súlade s uzatvorenou zmluvou o poskytovaní služieb. |
Objednávateľ má právo kontrolovať plnenie zmluvy. |
Podmienkou poskytnutia služby je podpis vygenerovanej zmluvy obidvomi zmluvnými stranami. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služby predložiť objednávateľovi: |
1. súhlas na prevádzkovanie skládky odpadov resp. iný relevantný doklad pre zabezpečenie uloženia/zneškodnenia odpadu na riadenej skládke (zmluva medzi dodávateľom a prevádzkovateľom skládky na uloženie/zneškodnenie odpadu), |
2. súhlas na zber a prepravu odpadu podľa § 98 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
3. položkový rozpočet podpísaný dodávateľom v listinnej forme, ale aj na CD nosiči vo formáte xlsx (excell). |
Celková cena za poskytnuté služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutými službami. |
V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri poskytovaní služby, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistených komunikácií. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
Dodávateľ sa zaväzuje vo faktúre uviesť rozpis cien a jednotlivé činnosti. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného Súpisu poskytnutých služieb. |
Povinné prílohy k Súpisu poskytnutých služieb sú nasledovné: |
1. doklad potvrdzujúci odvoz/uloženie/zneškodnenie odpadu na riadnej skládke odpadov, |
2. vážne lístky, |
3. záznamy o prevádzke vozidiel, ktoré boli použité pri poskytovaní služby. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do 5 dní odo dňa ukončenia diela. |
Táto zmluva nadobúda účinnosť nasledujúci deň po dni doručenia rozhodnutia o schválení dotácie verejnému obstarávateľovi od riadiaceho orgánu, t.j. Environmentálny fond, Martinská 49, Bratislava, ktorým riadiaci orgán rozhodol o poskytnutí dotácie na úhradu časti ceny za vykonanie diela podľa tejto zmluvy. |
Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
20.10.2016 12:00
1,00 lokalita
106 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 12:01
23.08.2016 11:51
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2016 06:56 - Vstupná ponuka | 106 000,00 | € | Cena s DPH |
23.08.2016 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: