35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Dekontaminačné rohože
dekontaminačné rohože, vrstvené čistiace rohože
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dekontaminačné rohože
|
|
---|---|
Funkcia |
bakteriostatická a protiprachová ochrana |
čistí obuv personálu a kolieska vozíkov pred vstupom do chráneného priestoru, zároveň zabezpečuje ochranu pred množením baktérií a plesní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dekontaminačná rohož | ks | 40 | ||
jedna rohož - šírka | cm | 115 | 120 | |
jedna rohož - dĺžka | cm | 60 | ||
jedna rohož - obsah | vrstvy | 30 | ||
2. Dekontaminačná rohož | ks | 60 | ||
jedna rohož - šírka | cm | 115 | 120 | |
jedna rohož - dĺžka | cm | 90 | ||
jedna rohož - obsah | vrstvy | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rohože s antibakteriálnou zložkou. | áno |
Priľnavý povrch jednotlivých vrstiev. | áno |
Každá vrstva slúži na jedno použitie. | áno |
Vrstvy sú očíslované 1-30 tak, aby bolo možné odstrániť vždy iba jednu opotrebovanú vrstvu. | áno |
Rohože sa lepia priamo na podlahu bez potreby ďalšieho upevňovania do rámu. | áno |
Testované v laboratórnych podmienkach s 98% účinkom proti Staphylococus Aureus a Escherichia Coli. | áno |
Materiál: | polyetylén |
Farba: | modrá |
Rohože spĺňajú Európsku normu EN ISO/IEC 17050-1:2010, vyhlásenie dodávateľa o zhode. | áno |
Rohože sú odolné voči teplotám, olejom, UV lúčom, opotrebeniu. | áno |
Balenie: | v kartóne, ktorý zaisťuje optimálne podmienky na zachovanie vlastností rohože. |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:30 hod. do 14:00 hod., s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
4. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
5. Doba splatnosti faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
6. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenia prepravy, clo a balenie. |
7. Požaduje sa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať objednávateľovi na email číslo karty tovaru s názvom tovaru, mernú jednotku, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
9. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
10. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.08.2016 00:00 — 30.08.2017 00:00
100,00 ks (podľa technickej špecifikácie predmetu)
1 174,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 13:28
19.08.2016 10:07
19.08.2016 10:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2016 18:57 - Vstupná ponuka | 1 174,00 | € | Cena bez DPH |
19.08.2016 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 991,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: