30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie ochrany majetku prostredníctvom EZS-pripojenie na PCO/RS
elektrický zabezpečovací systém, bezpečnostná služba, ochrana objektov, zásahová jednotka
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Zabezpečenie ochrany majetku prostredníctvom EZS-pripojenie na PCO/RS
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Prevzatie a spravovanie existujúceho Elektronického zabezpečovacieho systému (ďalej len "EZS") a pripojenie na pult centralizovanej ochrany (ďalej len "PCO"). |
2. Prevádzka PCO (pult centralizovanej ochrany) - Nepretržité prijímanie, spracovanie a vyhodnocovanie signálov vyslaných z monitorovacieho zariadenia umiestneného na objektoch odberateľa. |
3. Vykonanie zásahu na mieste narušenia objektov. |
4. Poskytnutie nevyhnutnej fyzickej ochrany narušeného objektu do príchodu poverenej osoby. |
5. Napojenie na CPO a vykonanie nevyhnutného zásahu v prípade narušenia sa budú realizovať v: |
Budova č.1 - v obci Bátka/EZS |
Budova č.2 - v obci Gemerský Jablonec/EZS |
Budova č.3 - v meste Hnúšťa/EZS |
Budova č. 4 - v meste Rimavská Sobota/EZS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet dní ochrany zakódovaných objektov spolu | dní | 487 | ||
1.1 Počet dní ochrany zakódovaných objektov v pracovných dňoch/ 15,5 hodiny denne, od 15:00 do 6:30 hod. | dní | 329 | ||
1.2 Počet dní ochrany zakódovaných objektov v dňoch pracovného pokoja a počas sviatkov/ 24 hodinová ochrana objektov | dní | 158 | ||
2. Monitorovanie zakódovaného objektu/počet objektov | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Nevyhnutné zásahy (výjazdy) k narušeným objektom/ 4 objekty | Cenovú ponuku k predmetnej službe žiadame stanoviť v mesačnom paušálnom poplatku. (v minulosti nedošlo k narúšaniu objektov) |
2. Reakčný čas nevyhnutného zásahu (výjazdu) k narušeným objektom | Príchod zásahovej jednotky na miesto narušenia- do 10 minút. |
3. Nevyhnutná fyzická ochrana narušeného objektu /1 osoba | Cenovú ponuku k predmetnej službe žiadame stanoviť v mesačnom paušálnom poplatku. (v minulosti nedošlo k narúšaniu objektov) |
Názov |
1. Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
1.1 Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
2. Dokumenty na predloženie a lehoty ich predkladania: |
2.1 Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.2 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o SBS. |
2.3 Dodávateľ je povinný doručiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie dodávateľa a na konanie vo veciach predmetu zákazky, a to po celý čas jej trvania. Kontaktná osoba bude oprávnená preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a bude zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
2.4 Súčasťou oznámenia o určení kontaktnej osoby musí byť plnomocenstvo pre kontaktnú osobu s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií kontaktnej osoby na zastupovanie dodávateľa a na konanie v mene dodávateľa vo veciach predmetu zákazky. |
2.5. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii, tak, že predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
2.6 Nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov podľa bodu 2 v stanovených lehotách sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2.7 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
3. Dodávateľ vyhlasuje, že cena služby zahŕňa: |
- pripojenie EZS na PCO do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, |
- všetky náklady spojené s dodaním služby, |
- paušálne určenú cenu zásahov a nevyhnutnej fyzickej ochrany narušených objektov podľa bodu 1.3 Technickej špecifikácie predmetu/Technické vlastnosti - Hodnota/charakteristika, |
- prevádzku pultu centralizovanej ochrany - prijímanie, spracovanie a vyhodnocovanie signálov vyslaných z monitorovacieho zariadenia, |
- vedenie dokumentácie a evidencie o prijatých signáloch, o činnosti EZS a o poskytnutí ostatných služieb súvisiacich s predmetom zákazky, |
- vytvorenie zápisu o vykonanom zásahu, |
- zabezpečenie testovania elektronickej zabezpečovacej signalizácie a priechodnosti signálov medzi prenosovým zariadením pripojeným k monitorovaciemu zariadeniu v objektoch odberateľa a SRP dodávateľa, |
- zmena identifikačného hesla objektu na požiadanie objednávateľa. |
4. Fakturácia |
4.1 Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
4.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
4.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
4.4 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
4.5 V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
5. Zmluvné pokuty |
5.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: |
- za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto časti zmluvy alebo za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 180,- EUR za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 900,- EUR, |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 450,- eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
5.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
5.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
6. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, |
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
7. Dodávateľ zabezpečí kompatibilitu súčasného elektronického zabezpečovacieho systému v objekte objednávateľa a jeho pripojenie na pult centralizovanej ochrany. Pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy dodávateľ oznámi objednávateľovi miesto pripojenia. Neposkytnutie informácie o mieste pripojenia sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
01.09.2016 00:00 — 31.12.2017 23:59
487,00 deň
8 027,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 10:32
22.08.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2016 11:20 - Vstupná ponuka | 8 026,80 | € | Cena s DPH |
22.08.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: