35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
44839448
RK Trade Slovakia, s.r.o.
Komenského 43/72, Košice-Sever, 04001, SVK
EKG papier SCHILLER AT60
ekg papier pre EKG SCHILLER Cardiovit AT60
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. EKG papier SCHILLER AT60
|
|
---|---|
Funkcia |
Termocitlivý záznamový EKG papier na tlač záznamov z EKG prístroja typu Schiller Cardiovit AT60, CS-100. |
EKG papier Z-skladaný, rastrovaný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer (výška x dĺžka) | mm | 210x280 | ||
Počet listov | ks | 360 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pre EKG Schiller Cardiovit AT60 | áno |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
- v pracovných dňoch v čase od 7:30 hod do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
4. Doba splatnosti faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
5. Priloženie všetkých platných certifikátov k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (napr. fotokópia dokladu oprávnení dodávať tovar). |
6. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
7. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, clo a balenie. |
8. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady: prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku |
- musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých, ním požadovaných technických vlastností tovaru. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť akékoľvek náklady na opravu prístroja v prípade, ak poškodenie spôsobí dodané ekvivalentné príslušenstvo prehlásené ako kompatibilné. |
10. Požaduje sa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať objednávateľovi na email číslo karty tovaru s názvom tovaru, mernú jednotku, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
13. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.08.2016 00:00 — 30.08.2017 00:00
60,00 ks
400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 13:23
19.08.2016 08:14
19.08.2016 08:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2016 14:08 - Vstupná ponuka | 330,00 | € | Cena bez DPH |
15.08.2016 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 330,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: