00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
17836905
Bohumír Tarnoci - B.T.SERVIS
Letecká 2, Sliač, 96231, SVK
Hĺbkové čistenie kobercov a čalúnených sedačiek a stoličiek
čistenie, koberce, sedačky, stoličky
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Hĺbkové čistenie kobercov a čalúnených sedačiek a stoličiek
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Jednorázové hĺbkové čistenie kobercov, čalúnených sedačiek a stoličiek v 10 miestnostiach (kancelárie, jedáleň, iné priestory školy) v 4-podlažnej budove objednávateľa bez výťahu nachádzajúcej sa v Nitre. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Miestnosť č. 01 - čalúnená sedačka | ks | 1 | ||
1.2. Miestnosť č. 01 - čalúnené kreslo | ks | 2 | ||
2.1.Miestnosť č. 02 - čalúnená sedačka | ks | 1 | ||
2.2. Miestnosť 02 - čalúnené kreslo | ks | 2 | ||
3.1. Miestnosť č. 03 - čalúnené kreslo | ks | 4 | ||
4.1. Miestnosť č. 04 - čalúnená sedačka | ks | 1 | ||
4.2. Miestnosť č. 04 - čalúnené kreslo | ks | 4 | ||
5.1. Miestnosť č. 05 - koberec | m2 | 50 | ||
5.2. Miestnosť č. 05 - čalúnená stolička | ks | 20 | ||
6.1. Miestnosť č. 06 - koberec | m2 | 120 | ||
6.2. Miestnosť č. 06 - čalúnená stolička | ks | 50 | ||
7.1. Miestnosť č. 07 - koberec | m2 | 420 | ||
7.2. Miestnosť č. 07 - koberec pod sedačkami | m2 | 120 | ||
7.3. Miestnosť č. 07 - sedačka | ks | 421 | ||
7.4. Miestnosť č. 07 - čalúnená stolička | ks | 20 | ||
8.1. Miestnosť č. 08 - koberec | m2 | 80 | ||
8.2. Miestnosť č. 08 - čalúnená stolička | ks | 20 | ||
9.1. Miestnosť č. 09 - čalúnená stolička | ks | 104 | ||
10.1. Miestnosť č. 10 - koberec | m2 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | najneskôr do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať obhliadku priestorov, v ktorých sa má čistenie realizovať. |
2. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | najneskôr do 2 kalendárnych dní po vykonaní obhliadky predložiť objednávateľovi harmonogram prác a zoznam osôb, ktoré zabezpečia plnenie zmluvy. |
3. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | čistenie koberca, čalúnených sedačiek a stoličiek v Miestnosti č. 07 v termíne od 12.9.2016 do 15.9.2016. |
4. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | použitie len zdravotne a ekologicky nezávadných čistiacich prostriedkov. |
5. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | zaistiť dodržanie zákazu použitia PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky objednávateľa personálom dodávateľa. |
6. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | dodržanie bezpečnostných, hygienických a ekologických noriem a predpisov pri používaní čistiacich a technických prostriedkov použitých pri plnení zmluvy. |
7. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | dodržať vnútorné pokyny a smernice objednávateľa, určujúce prevádzkovo-technické, bezpečnostné a protipožiarne podmienky pre prácu a pohyb v priestoroch a zariadeniach objednávateľa. |
8. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | hospodárne nakladanie s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ poskytne dodávateľovi na plnenie zmluvy. |
9. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | dôsledné dodržanie zodpovednosti za využitie pridelených kľúčov len na účely plnenia zmluvy a dodržanie režimu odomykania a zamykania miestností. |
10. Vyžaduje sa zo strany dodávateľa | zabezpečenie zamedzenia vstupu tretích osôb do miestností počas plnenia zmluvy. |
11. Vyžaduje sa | poistenie zodpovednosti dodávateľa za škodu pri výkone predmetu zmluvy v rozsahu minimálne 5.000,- €. |
12. Vyžaduje sa | zákaz nahliadať osobám zodpovedným za plnenie zmluvy do písomných dokladov a materiálov objednávateľa, ktoré sa nachádzajú v miestnostiach podliehajúcich plneniu zmluvy. |
13. Vyžaduje sa | dodržiavať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými prídu osoby zodpovedné za plnenie zmluvy do styku počas plnenia zmluvy u objednávateľa. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta pre každú uvedenú položku (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky, ktoré predkladá objednávateľovi, |
1.3. doklad o poistení zodpovednosti dodávateľa za škodu pri výkone predmetu zmluvy v požadovanom rozsahu, |
1.4. doklad preukazujúci, že dodávateľ je oprávnený vykonávať požadované služby v zmysle platnej legislatívy a podmienok objednávateľa, alebo iné relevantné doklady, |
1.4.1. ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že: |
a) s osobou, ktorá zabezpečí niektorú položku predmetu tejto zmluvy (jeho subdodávateľom), má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu, |
b) táto osoba (jeho subdodávateľ) je oprávnená vykonávať príslušné služby v rámci definovaných položiek tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy, t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, poistenie zodpovednosti za vzniknuté škody a iné. Ceny sú platné ako maximálne. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Objednávateľ bezplatne poskytne dodávateľovi vodu a elektrickú energiu na realizáciu služby. |
8. Objednávateľ zabezpečí dodávateľovi vstup do priestorov objednávateľa v dohodnutom termíne v čase od 08.30 hod. do 15.00 hod. a oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu a predpismi z oblasti BOZP. |
9. Bezpečnosť pracovníkov, čistiace potreby a pracovné pomôcky si zabezpečí dodávateľ vo vlastnej réžii. |
10. Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie si povinností osôb zodpovedných za plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas plnenia zmluvy. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov (reklamácie) ihneď, najneskôr nasledujúci pracovný deň od ich nahlásenia objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude doklad o vykonaní zazmluvnených služieb. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.09.2016 08:30 — 30.09.2016 15:00
1,00 súbor
2 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2016 08:25
18.08.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2016 10:11 - Vstupná ponuka | 2 550,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 229,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: