00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Bezihlové vstupy samostatné a s predlžovacou hadičkou
Bezihlový vstup samostatný a s predlžovacou hadičkou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Bezihlové vstupy samostatné a s predlžovacou hadičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dvojcestný ventil samostatný na zabezpečenie vstupného, bolusového miesta do infúznej linky, kanyly, katétra bez otvorenia, vhodný na podávanie aj odbery |
2. Bezihlový ventil s predlžovacou hadičkou na zabezpečenie bezpečného napojenia kanyly, katétra |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Množstvo | ks | 50000 | ||
1. Maximálny prietok | ml/min | 208 | ||
1. Maximálny tlak | psi | 300 | ||
1. Preplachový objem | ml | 0,22 | ||
1. Zadržaný objem | ml | 0,20 | ||
1. Ochrana proti refluxu (pozitívny pretlak) | ml | 0,03 | ||
1. Maximálny počet aktivácií, vstupov | počet | 216 | ||
2. Množstvo | ks | 30800 | ||
2. Maximálny prietok | ml/min | 208 | ||
2. Maximálny tlak | psi | 300 | ||
2. Ochrana proti refluxu (pozitívny pretlak) | ml | 0,03 | ||
2. Maximálny počet aktivácií, vstupov | počet | 216 | ||
2.Parametre hadičky, priemer | mm | 1,3x2,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pozitívny tlak | Ochrana proti refluxu, spätnému nasatiu krvi |
Balenie | Sterilne jednotlivo balené |
Materiál | Polykarbonát, silikón, bez latexu, bez DEHP |
Konektor | LL |
Názov |
1.Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota". |
2.Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
4.Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní jednotkových cien a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7.Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8.Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9.Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11.Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13.Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
14.Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, - elektronickou aukciou, - na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, - iným preukázateľným spôsobom. |
15.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
16.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
17.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy minimálne 3 ks skúšobných vzoriek pre každú požadovanú položku predmetu Zmluvy. |
18.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
19.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL k ponúkanému Tovaru (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
20.V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 20: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
21.Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
80 800,00 ks
79 507,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2016 13:21
17.08.2016 10:00
17.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2016 18:05 - Vstupná ponuka | 79 507,20 | € | Cena s DPH |
16.08.2016 06:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 873,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: