• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2016 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2016 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2016 10:15

Detail zákazky Z201620500

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2016 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2016 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2016 10:15

Základné údaje

Z201620500

OF-96208

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2573299

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

44015682

Grex SK, s.r.o.

Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová dohoda o dodávke servisných služieb

rámcová, dohoda, pozáručný, servis, profylaktika, služby, tlačiarne, monitory, a iné zariadenia

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30124000-4 - Časti a príslušenstvo kancelárskych strojov
  • 30124100-5 - Zapekacie jednotky
  • 30124110-8 - Olej do zapekacej jednotky
  • 30124120-1 - Stieradlo zapekacej jednotky
  • 30124130-4 - Lampy zapekacích jednotiek
  • 30124140-7 - Čistiace podložky zapekacích jednotiek
  • 30124150-0 - Filtre zapekacích jednotiek
  • 30124200-6 - Súpravy zapekacích jednotiek
  • 30124300-7 - Valce pre kancelárske stroje
  • 30124400-8 - Zásobníky na sponky
  • 30124500-9 - Príslušenstvo pre skenery
  • 30124510-2 - Popisovače
  • 30124520-5 - Podávače dokumentov do skenerov
  • 30124530-8 - Adaptéry diapozitívov pre skenery
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232120-1 - Ihličkové tlačiarne
  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 30232140-7 - Zapisovače
  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 30232600-0 - Kódovače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237100-0 - Časti počítačov
  • 30237110-3 - Sieťové rozhrania
  • 30237120-6 - Porty počítačov
  • 30237130-9 - Počítačové karty
  • 30237140-2 - Základné dosky
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237210-4 - Obrazovky s antireflexnou vrstvou
  • 30237300-2 - Spotrebný materiál k počítačom
  • 30237310-5 - Doplnkové náplne do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 72590000-7 - Profesionálne služby súvisiace s počítačmi
  • 72591000-4 - Vypracovanie servisných zmlúv

Tovar, Služba

7. Počítačové a súvisiace služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda o dodávke servisných služieb
Funkcia
Poskytovanie servisných služieb na základe požiadavky objednávateľa a špecifikácie požadovaných servisných služieb
Predmetom servisných služieb sú laserové a ihličkové tlačiarne, monitory a iné zariadenia na základe požiadavky objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LJ M201n ks 60
HP LJ 476dn ks 9
KYOCERA FS-C8520MFP ks 2
HP LJ 1022n ks 37
HP LJ P1102 ks 28
HP LJ 1018 ks 23
HP LJ 1006 ks 19
HP LJ 1120MFP ks 18
HP LJ 1132MFP ks 10
HP LJ 1015 ks 10
HP LJ 1010 ks 6
HP LJ 1200 ks 6
HP LJ 1505n ks 5
HP LJ 1020 ks 5
HP LJ 1522MFP ks 5
HP LJ 1150 ks 5
HP LJ 1606dn ks 5
HP LJ 1005 ks 4
HP LJ 1100 ks 3
HP LJ 2015 ks 2
HP LJ 5L ks 2
HP LJ 1530MFP ks 2
HP LJ 1536MFP ks 2
HP HP LJ 6L ks 1
HP CM 1312 ks 1
HP LJ 2840 ks 1
HP LJ 1600 ks 1
HP LJ 2600 C ks 1
HP LJ 3015 ks 1
HP LJ 3050 ks 1
HP LJ 1106 ks 1
HP LJ 5200dtn ks 1
HP LJ 2820 C ks 1
HP LJ 1212 ks 1
HP LJ3052 ks 1
HP LJ 3020 ks 1
HP LJ 1160 ks 1
HP LJ 1000 ks 1
HP LJ 1217nfw ks 1
HP LJ 1300n ks 1
HP OJ 6300 ks 1
HP LJ 4200 ks 1
HP LJ C6280 ks 1
HP LJ CM1015 ks 1
HP LJ 1566 ks 1
HP LJ 1319f ks 1
HP LJ 1522MFP ks 1
HP DJ 840C ks 1
HP DJ 690C ks 1
HP PS 2600 ks 1
HP PS 6200 ks 1
HP PS C4500 ks 1
HP OJ 8100 ks 1
HP LJ 400 C ks 1
HP LJ 200 COLOR ks 1
HP LJ 425dn ks 1
HP LJ 475dn ks 2
XEROX P8EX ks 1
LEXMARK C534dn ks 1
MINOLTA PP 1300W ks 1
CANON BJC-4300 ks 1
CANON MF 3200 ks 1
PANASONIC KX-FLB881 ks 1
SAMSUNG SX-4300 ks 1
SAMSUNG ML-3470 ks 1
SAMSUNG 4200 ks 1
EPSON LX-300 ks 6
EPSON LQ-2180 ks 5
EPSON LQ-2170 ks 2
EPSON FX-2190 ks 1
EPSON FX-1070 ks 1
EPSON FX-890 ks 1
KYOCERA 2026MFP ks 1
KYOCERA 2126MFP ks 1
BROTHER DCP J4110DW ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Profylaktika zariadení - vyčistenie mechaniky, elektroniky a vizuálna kontrola opotrebovania mechanických častí, ktorých životnosť je časovo obmedzená, posúdenie technického stavu - v prípade nerentabilnosti opravy alebo nedostupnosti náhradných dielov pre dané zariadenie zhotoviteľ vypracuje návrh na vyradenie zariadenia jednotková cena uvedená bez DPH
Pozáručný servis - diagnostika poruchy zariadení, odstránenie poruchy, testovanie zariadení - súčasťou opravy je profylaktika zariadenia jednotková cena uvedená bez DPH
Paušálny servis monitorov jednotková cena uvedená bez DPH
Oprava zariadení jednotková cena uvedená bez DPH
Demontáž a montáž zariadení jednotková cena uvedená bez DPH
Testovanie zariadení jednotková cena uvedená bez DPH
Servisný zásah do 48hodín jednotková cena uvedená bez DPH
Nastavenie predpísaných parametrov mechaniky jednotková cena uvedená bez DPH
Feed roller jednotková cena uvedená bez DPH
Fuser film pre tlačiarne nižšej triedy jednotková cena uvedená bez DPH
Fuser film pre tlačiarne strednej triedy jednotková cena uvedená bez DPH
Ribbon mask jednotková cena uvedená bez DPH
Ribbon holder jednotková cena uvedená bez DPH
Páskový vodič FX,LQ vrchný ,stredný,spodný jednotková cena uvedená bez DPH
Ihličková hlava LQ repas jednotková cena uvedená bez DPH
Ihličková hlava LQ nová jednotková cena uvedená bez DPH
ADF assembly hinge kit -2ks jednotková cena uvedená bez DPH
CR motor FX,LQ jednotková cena uvedená bez DPH
LF motor FX,LQ jednotková cena uvedená bez DPH
Fixačná jednotka –fuser unit LJ 2600 jednotková cena uvedená bez DPH
Prítlačná lišta FX,LQ jednotková cena uvedená bez DPH
Páskový vodič panelu jednotková cena uvedená bez DPH
PG motor DFX jednotková cena uvedená bez DPH
Separation spacer kit jednotková cena uvedená bez DPH
Pravý, ľavý traktor FX, LQ jednotková cena uvedená bez DPH
Prevíjač farbiacej pásky FX,LQ jednotková cena uvedená bez DPH
Ribon mask DFX jednotková cena uvedená bez DPH
Rolňa Xerox jednotková cena uvedená bez DPH
Tlačný traktorový mechanizmus jednotková cena uvedená bez DPH
Valec FX,LQ jednotková cena uvedená bez DPH
Ventilátor FX,LQ 34V jednotková cena uvedená bez DPH
Vrchný vodiaci mechanizmus jednotková cena uvedená bez DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie, opravy, montáže /demontáže a profylaktiky na mieste plnenia, pokiaľ sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak ako písomnou formou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Interval opakovaných plnení každý druhý mesiac pri rámcovej dohode, pokiaľ objednávateľ nezašle Čiastkovú výzvu na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 2x mesačne.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky.
K plneniu predmetu zmluvy môže prísť až po písomnom schválení objednávateľa predloženého návrhu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ vykoná objednanú servisnú službu na zariadení najneskôr do 3 dní od prijatia výzvy na plnenie.
Pokiaľ dodávateľ zistí, že cena prác presiahne 50 % zostatkovej ceny zariadenia (bez ceny vyčistenia), dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa. Keď sa objednávateľ rozhodne v oprave nepokračovať, dodávateľ vráti zariadenie objednávateľovi neopravené a zhotoviteľ urobí návrh na vyradenie zariadenia, ktorý bude obsahovať typ zariadenia, sériové číslo, opis chyby (posúdenie technického stavu).
Pokiaľ sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak ako písomnou formou, môže zhotoviteľ pri servisnej činnosti použiť len nové náhradné diely.
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať objednávateľa o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu ovplyvniť vykonávanie servisnej činnosti podľa tejto zmluvy, v jej rozsahu a spôsobe a v danom prípade dohodnúť osobitný postup s objednávateľom.
Servisné služby musí dodávateľ vykonať technológiou predpísanou výrobcom zariadenia.
O vykonanej servisnej službe vypracuje dodávateľ odovzdávací protokol pre dané zariadenie, s rozpisom prác a použitých náhradných dielov, ktorý predloží objednávateľovi pri odovzdávaní zariadenia. Súhrnný rozpis prác a použitých náhradných dielov pre jednotlivé servisované zariadenia (montážny list) prevedených za mesiac bude súčasťou faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať vnútorné predpisy objednávateľa, ktoré sa vzťahujú na činnosť dodávateľa a na pohyb jeho zamestnancov v priestoroch objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa a jeho činnosti, o ktorých sa dozvie pri vykonávaní servisných služieb.
Cena za poskytnutie servisnej služby servis bude vypočítaná ako súčet ceny servisnej činnosti alebo paušálneho poplatku a cien náhradných dielov. Cena servisnej činnosti je stanovená ako hodinová sadzba za výkon servisnej činnosti na danom zariadení, bez ohľadu na počet osôb vykonávajúcich servisnú činnosť. Pre výpočet ceny servisnej činnosti sa použije skutočná doba servisnej činnosti. Paušálny poplatok je stanovený ako poplatok za jedno zariadenie, ktoré bolo vzájomne odsúhlasené objednávateľom aj dodávateľom a zahŕňa servisnú činnosť bez ohľadu na to, koľko hodín sa vykonávala.
Právo na zaplatenie ceny servisnej služby vzniká dodávateľovi splnením jeho záväzku.
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za objednané a riadne vykonané servisné služby na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridadnej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude vystavená podľa tejto zmluvy alebo nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, má objednávateľ právo vrátiť faktúru do termínu splatnosti dodávateľovi na prepracovanie. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť pôvodná lehota splatnosti.
Faktúra musí obsahovať rozpis všetkých jednotkových a sumarizovaných cien za servisné činnosti alebo paušálne poplatky a cien náhradných dielov na každé nákladové stredisko objednávateľa. Zoznam nákladových stredísk predloží objednávateľ pri plnení predmetu zmluvy.
Rámcová zmluva je uzatvorená na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti a platnosti.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená rámcovú zmluvu písomne vypovedať bez udania dôvodu.
Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany môžu kedykoľvek ukončiť zmluvný vzťah dohodou.
Dodávateľ ručí za kompletnosť a kvalitu vykonaných servisných služieb.
Na základe dohody zmluvných strán dodávateľ poskytuje na vykonané servisné služby záruku v trvaní 12 mesiacov odo dňa prevzatia služby objednávateľom. Na použitý materiál alebo náhradný diel bude záruka stanovená podľa záručnej lehoty danej výrobcom materiálu alebo náhradného dielu.
Vady reklamované objednávateľom v záručnej dobe odstráni dodávateľ bezplatne.
Názov Upresnenie
Nevyhnutná 2-mesačná profylaktika tlačiarní EPSON typy : LQ 2180 , LQ2170, LX300, FX2190, FX1070

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, 833 10 Bratislava, Slovenská republika, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2016 09:00 — 09.09.2016 12:00

1,00 kompletná dodávka servisných služieb

10 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.08.2016 16:00

26.08.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2016 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 873
 69
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2016 08:59 - Vstupná ponuka 9 400,00 € Cena bez DPH
26.08.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS