Z201620324
OF-91656
zrušená
00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade |
s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.) |
Doba trvania : 1.9.2016 - 31.12.2016 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 4 mesiace | kWh | 1 050 000 | ||
Vysoká tarifa VT | kWh | 630 000 | ||
Nízka tarifa NT | kWh | 420 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesta : | 2 |
OM č. 1 - veľkoodber | Legionárska 28, Trenčín |
OM č. 1 číslo miesta spotreby | 3108403120 |
OM č. 1 číslo miesta dodávky | 24ZZS8403120000A |
OM č. 1 maximálna rezervovaná kapacita | 920 kW |
OM č. 1 rezervovaná kapacita | 870 kW |
OM č. 2 - maloodber | Legionárska 28, Trenčín |
OM č. 2 číslo miesta spotreby | 31006011354 |
OM č. 2 číslo miesta dodávky | 24ZZS6011354000R |
OM č. 2 distribučná sadzba | C2-X3 |
OM č. 2 hodnota ističa | 50A |
Názov |
1. Združená dodávka elektrickej energie. |
2. Miestom plnenia sú odberné miesta v sídle kupujúceho. |
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
5. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS , platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
6. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO, DPH , spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
7. Cena bude uhradená v mene euro. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy |
9. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
10. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. |
Pri podstatnom porušení povinnosti zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.23 a 12.3 OUEP. |
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 5 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
4. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude účasťou uzatvorenej zmluvy. |
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
6. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území Západoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
8. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
Osobitné požiadavky na plnenie - ostatné, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 4 mesiace so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.9.2016. |
3. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom. |
5. Splatnosť faktúry: 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.09.2016 00:00 — 31.12.2016 23:59
1,00 celok
100 418,19
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2016 13:21
15.08.2016 10:00
15.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: