00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
17485100
Miroslav Šimko SIMEX
Šťastná 6, Bratislava, 82105, SVK
Kancelárske kreslo
stolička, kreslo
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Otočné kreslo určené na prácu v kancelárskych priestoroch, 8 hod/denne, 5 dní v týždni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 | ||
Nosnosť | kg | 150 | ||
Celková výška | cm | 114 | 124 | |
Výška sedadla | cm | 45 | 55 | |
Hĺbka sedadla | cm | 51 | ||
Šírka sedadla | cm | 53 | ||
Výška operadla | cm | 75 | ||
Odolnosť poťahu sedadla a operadla voči predratiu | cykly | 100000 | ||
Doba záruky | roky | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske otočné kreslo na univerzálnych kolieskach musí byť: | nové, nepoužité, čalúnené, s výškovo nastaviteľným sedadlom, mäkké posedenie, plastová zosilnená základňa, hojdací mechanizmus s nastavením protiváhy sediaceho. |
Kancelárske otočné kreslo na univerzálnych kolieskach musí mať: | výškové nastavenie pomocou plynového piestu, kolieska vhodné na tvrdé povrchy |
Typ mechaniky kancelárskeho kresla | hojdacia |
Materiál | pružná textília |
Podpierka rúk | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje farbu a materiál poťahu stoličky podľa vzorkovníka materiálov prekonzultovať pred dodaním tovaru. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Univerzitná 1, Strojnícka fakulta, Dekanát, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
15.08.2016 08:00 — 25.08.2016 14:00
2,00 ks
368,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2016 08:16
12.08.2016 10:00
12.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2016 15:37 - Vstupná ponuka | 367,00 | € | Cena bez DPH |
12.08.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 366,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: