• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2016 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2016 14:15

Detail zákazky Z201619985

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2016 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2016 14:15

Základné údaje

Z201619985

OF-95795

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2555066

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

35698586

DOLIS s.r.o.

Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač novín

tlačiarenské služby, tlač, mesačník, noviny

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Služba

15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač novín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát mm 235*315
sadzobný obraz mm 220x280
papier g/m2 45
balenie ks 100
náklad/1 vydanie/mesiac ks 25 000
váha jedného výtlačku g 26,65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebnosť 4+4 (CMYK)
tlačové podklady PDF - nosič alebo cez FTP server
termín dopravy na miesto určenia Slovenská pošta do 2 pracovných dní po zadaní do tlače
možnosť dodatočného vkladu zakázaná
cenová ponuka zahŕňa prípravu tlače, tlač, balné, doprava
predpokladaný náklad za 14 mesiacov 5 600 000 strán
Cena za jednu stranu sa vypočíta ako podiel celkovej ceny v eur s DPH dodávateľa a celkového počtu strán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená na základe objednávok (zaslaných písomne alebo elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo zo strany objednávateľa. Súčasťou objednávky budú
a) termíny zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa
b) termín vydania (vytlačenia)
c) termín dopravy daného mesačníka na miesto určenia Slovenská pošta
d) cena príslušného vydania vypočítaná ako súčet ceny za jednu stranu vynásobená počtom strán výtlačku a nákladom za daný mesiac.
2) Dodávateľ poskytne objednávateľovi dva nátlačky spojené s vydaním jednotlivého vydania za účelom ich odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť.
3) Dodávateľ vytlačí náklad 25.000 ks výtlačkov a zabezpečí dopravu výtlačkov podľa bodu 4) do dvoch pracovných dní od zadania do tlače.
4) Dodávateľ zabezpečí dopravu výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie, ktorým je Slovenská pošta. Za dopravu do dvoch pracovných dní od zadania do tlače sa považuje doručenie výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie do 14.00 hod. druhého pracovného dňa po dni zadania do tlače. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dopravu výtlačkov balených vo zväzkoch, pričom hmotnosť jedného zväzku nepresiahne 15 kg. Dodávateľ sa okrem zväzkov výtlačkov podľa predchádzajúcej vety zaväzuje dodať Slovenskej pošte aj jeden zväzok, ktorý bude obsahovať 300 kusov výtlačkov. Na účely zabezpečenia riadneho a
včasného splnenia povinnosti vyplývajúcich dodávateľovi z tohto ustanovenia sa dodávateľ zaväzuje oboznámiť sa s Obchodnými podmienkami Slovenskej pošty pre doručovanie letákov vo vnútroštátnom styku v ich platnom znení a počas účinnosti tejto zmluvy postupovať tak, aby svojim konaním, resp. opomenutím konania nespôsobil doručenie výtlačkov oneskorene, príp. zmarenie doručenia výtlačkov, a tým objednávateľovi škodu
5) Dodávateľ zodpovedá zato, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
6) Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky priebežne a to na základe zrealizovaných objednávok vystavených objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a distribúciu jednotlivého vydania do 10 dní po splnení objednávky.
7) Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvné pokuty nasledovne:
7a) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v dohodnutom termíne v rámci príslušného mesiaca vo výške 5% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každý aj začatý deň čo i len čiastočného omeškania,
7b) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v náhradnom termíne v rámci príslušného mesiaca, ktorý si zmluvné strany dohodnú v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy podľa bodu a), vo výške 10% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každý aj začatý deň čo i len čiastočného omeškania,
7c) v prípade porušenia povinnosti dodať predmet zmluvy riadne, t. j. v požadovanej akosti, množstve a v súlade s odsúhlaseným obsahom, vo výške 0,05% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každú vadu samostatne,
7d) v prípade porušenia povinnosti podľa bodu 4) osobitných požiadaviek na plnenie vo výške podľa písm. a) a b) tohto bodu, resp. ak dôjde k zmareniu doručenia výtlačkov v dôsledku porušenia povinností dodávateľa, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 50 % z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci a zároveň mu zaniká nárok na zaplatenie ceny plnenia za daný mesiac.
8) V prípade, ak porušením povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy alebo zo zákona vznikne objednávateľovi škoda, dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi vzniknutú škodu nahradiť, a to bez zbytočného odkladu v lehote uvedenej v písomnej výzve objednávateľa na náhradu spôsobenej škody. Tejto povinnosti sa dodávateľ nezbaví zaplatením zmluvnej pokuty a objednávateľovi vzniká nárok na náhradu škody bez ohľadu na to, či je nesplnenie povinnosti sankcionované zmluvnou pokutou a bez ohľadu na zaplatenie zmluvnej pokuty a na jej výšku.
9) Objednávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s úhradou faktúry za riadne a včas zrealizovaný predmet tejto zmluvy zaplatiť dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania.
10) Lehota plnenia od 9/2016 do 12/2017 t.j. ( 14. mesiacov, v mesiacoch 7/2017 a 8/2017 sa noviny tlačiť nebudú)
11) Jeden výtlačok je v objeme 16 strán a 8 listov
12) Právo objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty je peňažnou pohľadávkou voči dodávateľovi a objednávateľ je oprávnený zaplatenie zmluvnej pokuty realizovať vzájomným započítaním pohľadávok, a teda uhradiť len časť faktúry vystavenej za daný mesiac dodávateľom zodpovedajúcu riadnemu a včasnému plneniu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti plniť povinnosť vyplývajúcu mu zo zmluvy.
13) Zmluvu je pred uplynutím dojednaného času okrem spôsobov uvedených vo všeobecných zmluvných podmienkach možné ukončiť písomnou výpoveďou objednávateľa s jednomesačnou výpovednou dobou z akéhokoľvek dôvodu aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná doba začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi.
14) Dodávateľovi vzniká povinnosť plniť (zabezpečovať tlač novín) v danom mesiaci až po doručení objednávky zo strany objednávateľa, pričom na vystavenie objednávky v danom mesiaci dodávateľ nemá právny nárok.
15) Dodávateľ je povinný zabezpečiť personálne kapacity a technické vybavenie tak, aby bol schopný realizovať predmet zmluvy v zmluvou predpokladaných objemoch a termínoch, s odbornou starostlivosťou, riadne a včas.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2016 13:54 — 31.12.2017 13:54

1,00 komplet

11 928,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2016 13:56

11.08.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 380
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2016 13:56 - Vstupná ponuka 11 928,00 € Cena s DPH
11.08.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 10 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS