36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Bezpečnostno technická kontrola a pozáručný servis systémov výrobcu značky B.Braun
servis, prístroj
Služba
1. Opravy a údržba
1. Bezpečnostno technická kontrola a pozáručný servis systémov výrobcu značky B.Braun
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Položka č.1 - Dávkovacia stanica | ks | 56 | ||
2. Položka č.2 - Dávkovač injekčný | ks | 164 | ||
3. Položka č.3 - Dávkovač infúzny | ks | 63 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Bezpečnostno technická kontrola zahŕňa najmä: | |
1.1 dezinfekciu zariadenia | |
1.2 kalibráciu | |
1.3 bezpečnostno technickú kontrolu | |
2. Pozáručná servisná starostlivosť zahŕňa najmä: | |
2.1 servisné práce (zahrňujúce dezinfekciu zariadenia, identifikáciu poruchy, preskúšanie, dodávku originálnych náhradných dielov, samotnú opravu zariadení, resp. ďalšie potrebné úkony) | |
2.2 kalibráciu (v prípade ak je to potrebné) | |
2.3 bezpečnostno technickú kontrolu (v prípade, ak je to potrebné) |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť : |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať (doklady) - súťaž BTK a pozáručný servis systémov výrobcu značky B.Braun". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov, ktoré musia byť očíslované. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi: |
2.1 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby, |
2.2 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely nahlásenia poruchy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Kópia aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Ponukový list - cenník, v ktorom dodávateľ uvedie najmä: |
a) názov úkonu služby poskytovaného na položke predmetu zákazky, |
- požaduje sa, aby dodávateľ nacenil minimálne tieto úkony: |
a1) dezinfekciu zariadenia, |
a2) kalibráciu zariadenia, |
a3) paušál za spotrebný materiál, |
a4) bezpečnostno technickú kontrolu, |
b) jednotkovú cenu pre príslušný úkon služby poskytovaného na položke predmetu zákazky v EUR bez DPH, |
c) sadzbu DPH v %, |
d) jednotkovú cenu pre príslušný úkon služby poskytovaného na položke predmetu zákazky v EUR s DPH, |
5. Zoznam odborne kvalifikovaných osôb (ďalej len ako "Zoznam"), ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky, pričom tento zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, (titul) odborne kvalifikovanej osoby, |
b) názov zariadenia, na ktorom bude odborne kvalifikovaná osoba službu vykonávať, |
c) podrobný rozpis činností v súlade s požadovanými činnosťami uvedenými v technickej špecifikácii predmetu zákazky pre každé zariadenie samostatne, ktoré bude odborne kvalifikovaná osoba na príslušnom zariadení vykonávať, |
d) číslo dokladu, ktorým dodávateľ preukáže technickú a odbornú spôsobilosť príslušnej odborne kvalifikovanej osoby na výkon každej činnosti uvedenej podľa predchádzajúceho bodu. |
6. Čestné vyhlásenie každej odborne kvalifikovanej osoby s originálne overeným podpisom, že bude k dispozícií počas plnenia zmluvy na výkon každej činnosti uvedenej v Zozname počas existencie právneho vzťahu k dodávateľovi. |
V prípade, ak dodávateľ bude chcieť v priebehu zmluvného vzťahu, zmeniť kvalifikovanú osobu, ktorá sa má podieľať na plnení predmetu zákazky, je povinný bezodkladne, najneskôr však 3 pracovné dni pred plánovanou zmenou, doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže technickú a odbornú spôsobilosť príslušnej kvalifikovanej osoby na výkon činnosti, ktorú bude na príslušnom zariadení vykonávať. Po doručení požadovaných dokladov bude objednávateľ postupovať primerane podľa bodu 12. tejto časti opisného formulára. |
7. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis na predmet zákazky. |
Ak dodávateľ nemá potvrdenie uvedené v bode 7. tejto časti OF, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia servisnej organizácie v súlade s bodom 7. tejto časti OF. |
8. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servisných technikov, ktorí budú vykonávať činnosti uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky vydané výrobcom prístroja, ktorými dodávateľ preukáže ich schopnosť poskytovať autorizované služby. |
9. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
10. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu platného dokladu, ktorým dodávateľ preukáže splnenie požiadavky uvedenej v bode 11. časti B. (Osobitné požiadavky na predmet zákazky) Opisného formulára. |
11. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
11.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
11.2 osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
11.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
11.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
11.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
12. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovať službu v rozsahu uvedenom v časti 1.3 Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára, a to najmä: |
a) bezpečnostno technická kontrola v rozsahu a termínoch určených výrobcom značky B.Braun, resp. príslušnými právnymi predpismi, pričom táto služba okrem samotnej bezpečnostno technickej kontroly zahŕňa aj dezinfekciu a kalibráciu zariadenia, |
- za účelom vykonania bezpečnostno technickej kontroly si zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch plnenia služby (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita), |
- zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
b) pozáručná servisná starostlivosť, ktorá zahŕňa najmä: |
- servisné práce (zahrňujúce dezinfekciu zariadenia, identifikáciu poruchy, preskúšanie, dodávku originálnych náhradných dielov, samotnú opravu zariadení, resp. ďalšie potrebné úkony), |
(Objednávateľ si vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov) |
- kalibráciu (v prípade, ak je to potrebné), |
- bezpečnostno technickú kontrolu (v prípade, ak je to potrebné), |
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku dodávateľa. Adresu pracoviska, na ktorom bude dodávateľ službu poskytovať, je dodávateľ povinný písomne oznámiť (bezodkladne) objednávateľovi po uzatvorení zmluvy. Ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste, je možné konkrétnu činnosť vykonať na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré musí byť vopred oznámené objednávateľovi. |
4. Požaduje sa, aby pozáručná servisná starostlivosť bola vykonaná najneskôr do 30 pracovných dní od prijatia hlásenia vady/poruchy, okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5. Požaduje sa, aby poskytnutie každej služby bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä: |
- údaj o type poskytnutej služby (uviesť či sa jedná o službu podľa bodu 2 písm. a) alebo bodu 2 písm. b) tejto časti Opisného formulára), |
- údaj o rozsahu vykonanej služby, |
- údaj o zariadení, na ktorom sa služba poskytuje, |
- meno, priezvisko (titul) osoby, ktorá poskytla službu (spolu s pečiatkou a podpisom), |
- dátum poskytnutia služby. |
6. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu zariadenia. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry k poslednému dňu príslušného mesiaca, so splatnosťou v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník) pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak, pričom: |
- prílohou faktúry sú kópie potvrdených Servisných výkazov (bod 5. tejto časti opisného formulára) za všetky služby poskytnuté v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
8. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
8.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. tejto zmluvy. |
9. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
10. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 9. tejto časti Opisného formulára. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení prevádzkovej zodpovednosti s poistným krytím minimálne vo výške ročnej ceny za služby poskytované podľa tejto zmluvy, pričom: |
- poistenie musí zahŕňať najmä poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb podľa tejto zmluvy. |
12. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
13. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
24.08.2016 00:00 — 24.08.2018 23:59
1,00 služba
45 550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2016 10:22
11.08.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2016 09:04 - Vstupná ponuka | 45 550,00 | € | Cena bez DPH |
09.08.2016 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 550,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: