30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
47558601
KLIMÍK SK, s.r.o.
Bitarová 170, Žilina, 01004, SVK
Oprava výmenníka TÚV
Oprava výmenníka TÚV
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Oprava výmenníka TÚV
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena výmenníka TÚV- typ: SWEP B35Hx30/1P-SC-S, 4x2 s tepelnou izoláciou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž pôvodného výmenníka TÚV | súbor | 1 | ||
Dodávka nového výmenníka SWEP B35Hx30/1P-SC-S, 4x2 s tepelnou izoláciou | ks | 1 | ||
Montáž výmenníka TÚV | ks | 1 | ||
Vodoinštalačný pomocný, podružný a spojovací materiál | súbor | 1 | ||
Likvidácia odpadu s odvozom | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Cena za vykonané dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním zhotoviteľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch vyhotoveniach do 15 dní po riadnom vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa a zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestoru, v ktorom bude dielo vykonávané, za jeho zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ po ukončení diela odovzdá objednávateľovi záručné listy, prípadne certifikáty. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a ochrany životného prostredia. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie - odpady kat. O alebo na základe súhlasu-odpady kat. N. Prepravu môže zhotoviteľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu resp. súhlas. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady zo zariadenia, kde bol odpad odovzdaný (vážne lístky, sprievodný list NO). Odpad odovzdá v mene objednávateľa. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce uvedené a vymedzené v tejto zmluve. |
Miesto vykonania diela: Trenčín. |
Vajanského 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.09.2016 07:00 — 05.10.2016 14:00
1,00 celok
1 333,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2016 08:28
11.08.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2016 09:25 - Vstupná ponuka | 1 330,00 | € | Cena bez DPH |
11.08.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 119,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: