00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Odber, preprava, zneškodňovanie a zhodnocovanie odpadov
odber odpadu, preprava odpadu, zneškodňovanie odpadu, zhodnocovanie odpadu, nebezpečný odpad, ostatný odpad, nemocničný odpad
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Odber, preprava, zneškodňovanie a zhodnocovanie odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odber, preprava, zneškodňovanie resp. zhodnocovanie ostatných a nebezpečných odpadov zhromažďovaných v špeciálnych zberných nádobách v súlade so zákonom NR SR č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z. Predmetné odpady sú zakategorizované v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kód odpadu 18 01 02 (O) Časti a orgány tiel, vrátane krvných vreciek a krvných konzerv, okrem 18 01 03 | kg | 1000 | ||
2. Kód odpadu 18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 37850 | ||
3. Zberná nádoba s vekom na kód odpadu 18 01 02 (O) | ks | 6 | ||
3.1. výška zbernej nádoby | cm | 60 | 64 | |
3.2. šírka zbernej nádoby | cm | 29 | 40 | |
3.3. dĺžka zbernej nádoby | cm | 35 | 40 | |
Frekvencia poskytovania služieb na odber, prepravu, zneškodňovanie a zhodnocovanie odpadov definovaných v bode 1. a 2. | týždeň | 1x |
Názov |
Miesto plnenia služby je sídlo Objednávateľa. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, sadzba DPH % a cena s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, t.j. ešte pred samotným plnením zmluvy. |
Dodávateľ služby vyfakturuje dodanú službu Objednávateľovi a faktúru s dodacím listom zašle Objednávateľovi. Objednávateľ vykoná platbu platobným príkazom. Splatnosť faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Odber odpadu pod kódom 180102 a 180103 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Priebežné poskytovanie služby 1x týždenne, vždy v posledný pracovný deň daného týždňa v čase od 7:00 do 14:00 h počas trvania zmluvy. |
Dodávateľ služby je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi existenciu akýchkoľvek skutočností, ktoré môžu ohroziť splnenie povinnosti odberu odpadu a to najneskôr 24 hodín po ich zistení a navrhnúť Objednávateľovi náhradné plnenie predmetu zmluvy. |
Naloženie a váženie odpadu vykonáva dodávateľ služby v prítomnosti povereného zamestnanca Objednávateľa v mieste sídla verejného obstarávateľa. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadov za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi služby automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky: a) prepravné náklady b) náklady súvisiace s pristavením a prenájmom nádob na odobratie odpadu, c) náklady súvisiace so zneškodňovaním resp. zhodnocovaním odpadu. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa služby poskytnutie zberných nádob na odpad pod kódom 180102 výmenným spôsobom, Dodávateľ bude pri každom odvoze odoberať plné zberné nádoby a namiesto nich poskytne Dodávateľovi prázdne nádoby. |
Prevzatím odpadu prechádza na Dodávateľa služby vlastnícke právo k prevzatému odpadu a Dodávateľ preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je povinný pri každom odobratí odpadu odovzdať Objednávateľovi sprievodný list nebezpečného odpadu o prevzatí nebezpečného odpadu a potvrdenie resp. preberací protokol o prevzatí ostatného odpadu. |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme zabezpečenie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť všetky nasledovné doklady 1) až 3): | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
1) Doklad o oprávnení poskytovať službu podľa § 32 ods.1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (umožňuje sa poslať e-mailom a následne doručiť Objednávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy – Rozhodnutie vydané príslušným okresným úradom, odbor starostlivosti o životné prostredie v súlade s § 97 ods. 1 písm. f) zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas musí zahŕňať nebezpečný odpad pod kódom - 180103, kategorizovaný podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. (umožňuje sa poslať e-mailom a následne doručiť Objednávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie resp. zhodnocovanie odpadov vydaný pre Dodávateľa príslušným okresným úradom, odbor starostlivosti o životné prostredie v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve. Súhlas musí zahŕňať odpady pod kódom - 180102 a 180103, kategorizované podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. (umožňuje sa poslať e-mailom a následne doručiť Objednávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 ks
20 573,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2016 08:10
12.08.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2016 08:14 - Vstupná ponuka | 20 570,40 | € | Cena s DPH |
12.08.2016 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 570,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: