00324485
Obec Nižná Kamenica
Nižná Kamenica 60, Nižná Kamenica, 04445, SVK
36187224
Palivá a stavebniny, a.s.
Floriánska 16, Košice, 04001, SVK
Vykurovacie pevné palivá - KOKS 2016
KOKS, pevné palivá
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Vykurovacie pevné palivá - KOKS 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykurovací KOKS pre zabezpečenie kúrenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pevné vykurovacie palivo - KOKS, 20-40 mm | t | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zrnitosť koksu | 20 - 40 mm |
Výhrevnosť Qri Pri v MJ/kg | min. 26,5 |
Voda Wrt % | max. 12 |
Popol Ad % | max. 10 |
Síra Sr% | max.6 |
Názov |
01. Vrátane dopravy na miesto plnenia, náklady za dodanie tovaru znáša dodávateľ. |
02. Vrátane vyloženia na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom. |
03. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Zmluvy plnenie priebežne, na základe doručenia e-mailovej výzvy- oznámenia od objednávateľa. |
04. Lehota dodania je 7 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy- oznámenia dodávateľovi. |
05. Dodávateľ sa zaväzuje zástupcovi objednávateľa oznámiť čas dodávky predmetu zmluvy do miesta plnenia najneskôr 24 hodín pred doručením dodávky. |
05.1 V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
06. Do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží dodávateľ podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy. Jeho nepredloženie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
06.1 Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania tejto Zmluvy . |
07. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
08. Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa, v minimálnom rozsahu jednej hodiny. |
09. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar a pod.) |
10. Po dodaní tovaru v nadväznosti na výzvu- oznámenie objednávateľa, potvrdí objednávateľ prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Dodací list (preberací protokol) a výzva- oznámenie sú podkladom pre vystavenie faktúry. |
11. Dodávateľ vystaví faktúru na základe výzvy- oznámenia, podľa fakturačných údajov objednávateľa. |
12. Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní celého množstva dodávaného tovaru, podpísané protokoly o prevzatí tovaru budú prílohou faktúry. |
13. Preddavky na jednotlivé dodávky tovaru objednávateľ neposkytuje. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
14. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
15. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry,odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
16. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
17. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške v % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
18. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d. zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii, a to tak, že predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
18.1. Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
19. Zmluvné pokuty: |
19.1. Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok Zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
- za podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 1% z hodnoty maximálnej výšky zdrojov, a to za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 5% z hodnoty maximálnej výšky zdrojov |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5% z hodnoty maximálnej výšky zdrojov, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
19.2.. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
20. Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
21. Účastníci zmluvy sa dohodli, že za závažné porušenia tejto zmluvy sa považuje: |
a) také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy, |
b) opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje, ak nastalo aspoň dvakrát, |
c) menej závažné porušenie zmluvy, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
21.1. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
22. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
Obec Nižná Kamenica, Nižná Kamenica 60, 044 45 Bidovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
05.09.2016 08:00 — 28.04.2017 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
4 946,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2016 12:47
12.08.2016 12:00
12.08.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2016 10:54 - Vstupná ponuka | 4 944,00 | € | Cena s DPH |
12.08.2016 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 794,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: