00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
00614521
GFCH spol. s r.o.
Vojtecha Tvrdého 777/12 , Žilina, 01001, SVK
Renovácia budovy - zateplenie obvodového plášťa budovy
zateplenie, stavebná činnosť, stavebné úpravy, inžinierska činnosť, strecha, zateplenie obvodového plášťa
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Renovácia budovy - zateplenie obvodového plášťa budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Uskutočnenie stavebných prác spojených so zateplením fasády za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy, kontaktné zateplenie obvodového plášťa budovy, osadenie vonkajších parapetov, úprava kotvenia odpadových rúr dažďovej vody a bleskozvodu pri spätnej montáži podľa poskytnutých podkladov - príloh Opisného formulára. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zateplenie a s tým súvisiace stavebné úpravy (viď príloha) - Výkaz výmer + obrazová dokumentácia + zmeny | objekt | 1 |
Názov |
Dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32, finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 33 a technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov. Splnenie podmienok účasti a platnosť príslušných dokladov preukáže Objednávateľovi ich predložením najneskôr do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že v prípade, ak využije na realizáciu predmetu Diela a preukázanie splnenia podmienok účasti subdodávateľov a/alebo tretie osoby, budú tieto spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v zmysle Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov. Túto skutočnosť Dodávateľ preukáže Objednávateľovi Čestným prehlásením. Objednávateľ môže požiadať o predloženie príslušných dokladov, ktoré boli nahradené Čestným prehlásením. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy a technické normy Slovenskej republiky a/alebo Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela, a to najmä, nie však výlučne, zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní |
*Pokračovanie: a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení. Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s podrobným výkazom výmer. Výkaz výmer tvorí prílohu Zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje a potvrdzuje, že Cena plnenia, ako aj ďalšie podmienky realizácie Diela, boli stanovené s ohľadom na možné nesprávne (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v Projektovej dokumentácii a/alebo Výkaze výmer, pričom tieto nedostatky budú počas realizácie Diela odstránené Dodávateľom bez nároku na akékoľvek zvýšenie Ceny plnenia a/alebo bez nároku na zmenu termínov |
*Pokračovanie: na zhotovenie Diela podľa Zmluvy. Dodávateľ prehlasuje, že Dielo je v zmysle Projektovej dokumentácie realizovateľné a prípadné nedostatky Projektovej dokumentácie a/alebo Výkazu výmer budú odstránené Dodávateľom na jeho náklady. |
Dodávateľ má záujem, za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo. Dodávateľ pred podpisom Zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy rozsah potrebných materiálov, prác a služieb potrebných na dokončenie Diela (materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržbu prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela). |
Dodávateľ je povinný zhotoviť dielo v zmysle požiadaviek ETICS a na vyžiadanie Objednávateľa predložiť platnú licenciu na vyhotovenie kontaktného zatepľovacieho systému ako aj certifikáty - systémy manažérstva kvality v zmysle ISO- 9001:2015, - systémy environmentálneho manažérstva v zmysle ISO 14001:2015, - systémy manažérstva BOZP v zmysle OHSAS 18001:2007, alebo ekvivalenty certifikátov. |
*Pokračovanie: Splnenie môže zhotoviteľ preukázať aj prostredníctvom Tretej osoby. V prípade, ak zhotoviteľ nebude disponovať uvedenými certifikátmi, Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške Eur 3000,- za nesplnenie uvedených povinností. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu plnenia v zmysle tejto Zmluvy a VZP. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že realizáciu Diela zabezpečí v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, s platnými technickými a technologickými normami a predpismi, ako aj podmienkami zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. Dodávateľ nepoužije žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom, pokiaľ takáto zmena nebude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa zápisom v stavebnom denníku v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto Zmluve. Pokiaľ na niektorú dodávku, alebo jej |
*Pokračovanie: časti, neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami. Na žiadosť Objednávateľa je Dodávateľ povinný zdokumentovať navrhované materiály a výrobky na vzorkách a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky a dohodnutého harmonogramu na odsúhlasenie dielenskú a montážnu dokumentáciu vybraných častí dodávok. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi na schválenie Časový harmonogram stavebných prác, ktorý bude zohľadňovať maximálnu lehotu realizácie Diela. Časový harmonogram doručí najneskôr do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny Časového harmonogramu, prípadne na čiastkové termíny vykonania Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo vykoná v súlade so zmluvou do 30.09.2016 |
Ak Dodávateľ vykoná Dielo pred dohodnutým časom tejto zmluvy, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané Dielo prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
Predĺženie termínu je možné po dohode zmluvných strán prostredníctvom zápisu do stavebného denníka - v prípade vyššej moci a nepredvídaných objektívnych okolností, ktoré boli príčinou, že Dielo nebolo možné vykonať v stanovenom termíne. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKÚV). Pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný v RKÚV, je jeho bezodkladnou povinnosťou vykonať všetky úkony potrebné pre zápis v čo najkratšom možnom čase. Zhotoviteľ Diela musí byť zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod a rovnako jeho subdodávatelia musia spĺňať všetky predpoklady na realizáciu Diela. |
Po nadobudnutí účinnosti uzatvorenej Zmluvy, je Dodávateľ povinný do troch (3) pracovných dní písomne potvrdiť nástup na práce v dohodnutom termíne. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť pre závažné porušenie zmluvných podmienok a Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške Eur 3.000,-. |
Objednávateľ odovzdá Dodávateľovi stavenisko, zbavené faktických a právnych vád a nárokov tretích osôb do piatich (5) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Od odovzdania Staveniska zodpovedá za Stavenisko Dodávateľ. Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače. Dodávateľ je oprávnený umiestniť na Stavenisku svoje logo s rozmermi max. 2 m x 2 m. |
V prípade neodôvodneného neprevzatia staveniska je Dodávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške Eur 1000,- za každý aj začatý deň neprevzatia staveniska, až do jeho prevzatia, alebo do momentu odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy o dielo. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Nedodanie rozpočtu sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena za vykonanie Diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky priame a nepriame náklady, poplatky a úhrady Dodávateľa pri vykonaní celého Diela tejto Zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že ním predložená cenová kalkulácia - cena plnenia - je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká Dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa v rámci navrhnutej ceny odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denník a certifikáty použitých materiálov k preberaciemu konaniu pri odovzdaní staveniska Dodávateľovi. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, tento zoznam je povinný v priebehu realizácie diela aktualizovať. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje určiť v súlade so Zmluvou osobu stavbyvedúceho a jeho zástupcu. Stavbyvedúci a jeho zástupca musia byť bezúhonní a musia svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy fotokópie dokladov odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho a jeho zástupcu. V prípade neprítomnosti stavbyvedúceho musí byť na stavenisku prítomný zástupca stavbyvedúceho. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade neplnenia povinností stavbyvedúceho, na základe odôvodneného písomného oznámenia Objednávateľa, nahradiť ho bezodkladne inou osobou. |
Cena plnenia zahŕňa všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa Projektovej dokumentácie a Stavebného povolenia až do doby odovzdania celého Diela Objednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne: |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku a nákladov na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, telefónneho a iného dočasného spojenia výlučne pre účely zhotovovania Diela, a to vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom; |
- vypratanie staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a nákladov na poistenie Diela; |
- náklady na akékoľvek vedľajšie rozpočtové náklady (najmä - ale nie výlučne - mimostavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); |
- akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy; |
- náklady na pravidelné čistenie komunikácií, ak došlo k ich znečisteniu stavebnými a/alebo dopravnými mechanizmami Dodávateľa a/alebo subdodávateľov pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné protiprašné opatrenia; |
- uchádzač je povinný započítať do ceny za zhotovenie diela 10%-nú rozpočtovú rezervu, pričom vyhlásená cena nesmie byť prekročená. Uvedené Objednávateľ požaduje z dôvodu, že žiadne práce naviac uhradené nebudú a uchádzač na základe poskytnutých podkladov musí predpokladať práce naviac priamo v cene; |
- pomocné práce demontáže pôvodného bleskozvodu, pre potreby zateplenia objektu, so spätnou montážou musia byť zahrnuté v cene diela; |
- v cene diela je zahrnutá aj možnosť farebného riešenia fasády zo strany Objednávateľa, pričom Objednávateľ je oprávnený vybrať si zo všetkých farieb vzorkovníka daného zatepľovacieho systému bez navýšenia ceny za Dielo. |
Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že ním predložená cenová kalkulácia - cena plnenia - je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká Dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia. |
Objednávateľ na predmetné Dielo neposkytuje zálohu. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní a prevzatí Diela. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác jednorázovo po protokolárnom prevzatí Diela. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Dodávateľom a zodpovedným zástupcom Objednávateľa. |
Ak bude Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov, je Objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje. |
Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že faktúra neobsahuje zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ dodá Objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom Diela podľa Zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie Diela. Ak Objednávateľ zistí, že Dodávateľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Dodávateľ odstránil vady vzniknuté nesprávnym vykonávaním Diela a Dielo vykonal riadnym spôsobom. |
Ak Dodávateľ zistí pri vykonávaní Diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má Dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie Diela dohodnutým spôsobom, je Dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii Diela. |
Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Dodávateľ vykonávať dielo podľa tejto Zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie Diela zamestnancom a vozidlám Dodávateľa. |
Skladovanie potrebného materiálu a prevádzkové priestory pre zamestnancov si musí zabezpečiť Dodávateľ s tým, že Objednávateľ určí a poskytne miesto na uloženie. |
Dodávateľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii Diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným pracovníkom. |
Ak je dodávateľ v omeškaní s odovzdaním Diela, alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní Diela, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške Eur 500,- za každý začatý deň omeškania. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že Dielo je zhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a platnými technickými predpismi a podmienkami zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že Dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
Dodávateľ splní svoju povinnosť vykonať Dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu Zmluvy Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej 3 pracovné dni vopred v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný Objednávateľovi, zápisy do neho robí Dodávateľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť. |
Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov Dodávateľa, Objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ako aj všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem, za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie Diela. Dodávateľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa. |
Dodávateľ vybaví svojich pracovníkov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
Dodávateľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia Diela počas celej doby realizácie Diela. Objednávateľ požaduje priebežné denné upratovanie. |
Dodávateľ je povinný dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať, ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. Dodávateľ zodpovedá za ochranu životného prostredia i okolitých priestorov. |
Po ukončení prác na Diele, je Dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Dodávateľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom Diele. |
Nebezpečenstvo škody na Diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním Diela. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Dielo v prípade, ak bude vykazovať akékoľvek aj malé vady a nedorobky. |
Dodávateľ poskytuje záruku v trvaní 5 rokov odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia Diela na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti Diela. Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené cudzím zásahom do Diela. |
Záručná doba na predmet Diela začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu Diela Objednávateľom. Počas trvania záručnej doby je Objednávateľ povinný vady diela reklamovať u Dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
Počas trvania záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje odstrániť reklamované vady Diela bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie Objednávateľa, najneskôr však do 5 kalendárnych dní (podľa charakteru vady) na vlastné náklady. V opačnom prípade zabezpečí odstránenie vady Objednávateľ na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia všetkej dokumentácie, materiálu proti strate, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne v súvislosti s celým Dielom do výšky predmetu realizovaného Diela. Suma na poistnej zmluve musí byť minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. |
Poistenie sa zaväzuje Dodávateľ udržiavať v platnosti a účinnosti po celú dobu trvania tejto Zmluvy až do odovzdania Diela Objednávateľovi. |
Zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že vzhľadom na význam včasného dokončenia Diela pre Objednávateľa, najmä vzhľadom na financovanie Diela, sú jednotlivé zmluvné pokuty ako aj možnosti Objednávateľa jednostranne ukončiť Zmluvu pri jej porušení zo strany Dodávateľa primerané a v súlade s dobrými mravmi a obchodnými zvyklosťami. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní Diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní Diela. |
Pri podstatnom porušení povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená zmluvná strana okamžite písomne odstúpiť od Zmluvy a požadovať od povinnej zmluvnej strany, v súlade s platnou právnou úpravou, náhradu preukázateľnej škody, ktorá jej vinou vznikla. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o dielo v prípade akéhokoľvek porušenia zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa. V prípade odstúpenia od Zmluvy o dielo ktoroukoľvek zmluvnou stranou, sa Dodávateľ zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny Diela bez DPH. |
Zmluvu je možné meniť a dopĺňať výhradne v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností možno považovať porušenie akejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto Zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto Zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak sa v opisnom formulári alebo v prílohe uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodnýnázov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektívelepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
30.09.2016 15:00
1,00 JV
120 507,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2016 14:28
10.08.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2016 12:28 - Vstupná ponuka | 120 480,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: