42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
36030848
DYNEX Servis spol. s r.o.
Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK
Kity
kit, vírusy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kity
|
|
---|---|
Funkcia |
Kity potrebné na stanovenie vírusov Viniča hroznorodého |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompletný kit pre 960 vzoriek - určený na stanovenie vírusu roncet viniča DAS-ELISA metódou. Min. požiadavka na zloženie kitu: reagenty, kontrola,mikroplatničky F-96, pufre, substrát pre 960 vzoriek (napr. GFLV, Bioreba) | balenie | 1 | ||
Kompletný kit pre 960 vzoriek - určený na stanovenie vírusu mozaiky arábky vinica DAS-ELISA metódou. Min. požiadavka na zloženie: reagenty, kontrola, mikroplatničky F-96, pufre, substrát pre 960 vzoriek (napr. ArMv,Bioreba) | balenie | 1 | ||
Kompletný kit pre 960 vzoriek - určený na stanovenie vírusu zvinutky viniča sérotyp 1 DAS-ELISA metódou. Min. požiadavka na zloženie: reagenty, kontrola,mikroplatničky F-96, pufre, substrát pre 960 vzoriek (napr. GLRaV-1,Bioreba) | balenie | 1 | ||
Kompletný kit pre 960 vzoriek - určený na stanovenie vírusu zvinutky viniča sérotyp 3 DAS-ELISA metódou. Min. požiadavka na zloženie: reagenty, kontrola,mikroplatničky F-96, pufre, substrát pre 960 vzoriek (napr. GLRaV-3,Bioreba) | balenie | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť zloženie tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaného zloženia. Ak dané zloženie nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť zloženie, ktoré bude požiadavky spĺňať. Ak ani toto zloženie nebude zodpovedať zadanému zloženiu, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania, ktorá predstavuje 21 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, P.O.Box 25, 824 75 Bratislava 26, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.08.2016 10:00 — 08.09.2016 10:00
4,00 balenie
3 148,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2016 12:05
10.08.2016 10:00
10.08.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2016 11:00 - Vstupná ponuka | 3 148,55 | € | Cena bez DPH |
08.08.2016 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: