• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2016 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2016 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2016 12:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2016 12:20

Detail zákazky Z201619619

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2016 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2016 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2016 12:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2016 12:20

Základné údaje

Z201619619

OF-96154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2553488

Objednávateľ

31340822

TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.

Brečtanová 1, Bratislava, 83007, SVK

Dodávateľ

31675859

Tlačiareň a vydavateľstvo SLZA, spol. s r.o. Poprad

Rovná 594/5, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby

Tlačivá, tlačoviny

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské služby
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb vrátane jazykových korektúr, distribúcie (balenia, dopravy) a iných súvisiacich služieb pre prevádzkové potreby verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poštová taška formát B4 ks 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poštová taška formát B4 biela obálka bez okienka s odtrhávacou páskou, nepriesvitná, s vnútornou potlačou, potlač 4+0 cmyk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hodín
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje na plnenie žiaden preddavok ani zálohu.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísanýchkonečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne platnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Brečtanová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.08.2016 12:04 — 30.08.2016 12:04

10 000,00 ks

neuvedené

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.08.2016 12:11

10.08.2016 12:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 340
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2016 09:12 - Vstupná ponuka 1 100,00 € Cena bez DPH
10.08.2016 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS