Z201619616
OF-95945
zrušená
00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
Úradná tabuľa
úradná, tabuľa
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Úradná tabuľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Úradná tabula – digitálna, samostatne stojaca. |
Výmena starých úradných tabúľ za nové s vysokou svietivosťou a moderným dizajnom. |
Zabezpečenie prístupu informácií pre občanov 24 hodín denne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rekonštrukcia úradnej tabule | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rekonštrukcia existujúcej úradnej tabule: | Špecifikácie: |
Osadenie novej LCD obrazovky veľkosti 42“ so svietivosťou 2000 Cd Full HD rozlíšenie. | |
Dotyková fólia. | |
Výmena sklenenej výplne pred obrazovku za antireflexné sklo. | |
Príslušenstvo, softvér, obsahová a grafická náplň. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
18.08.2016 08:00 — 19.09.2016 18:00
1,00 ks
6 598,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2016 12:05
08.08.2016 13:00
09.08.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: