31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
00685399
BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.
K Železnej studienke 27, Bratislava, 81104, SVK
Softvérové licencie
licencia, softvér
Tovar
1. Softvérové licencie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | ks | 1 | ||
2. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | ks | 1 | ||
3. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | musí slúžiť ako bezpečné miesto na ukladanie, usporiadanie a zdieľanie informácií a zároveň zabezpečiť prístup k týmto informáciám z takmer ľubovoľného miesta |
Požadovaný typ licencie: | SharePointSvr SNGL LicSAPk MVL alebo ekvivalent |
2. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | balík nástrojov a služieb určený na navrhovanie, testovanie, vývoj a nasadzovanie softvérových aplikácií pre desktopové a dotykové prostredie Windows, pre web/HTML 5, SharePoint, mobilné zariadenia a |
- | pre cloud prostredia |
Požadovaný typ licencie: | VSProwMSDN ALNG LicSAPk MVL alebo ekvivalent |
3. Licencia s platnosťou 3 roky od dodania (nainštalovania) | aplikácia uľahčujúca vytvárať a zdieľať profesionálne, univerzálne diagramy, vrátane možnosti práce niekoľkých ľudí na jednom diagrame súčasne a možnosť pripojenia diagramov s dátami |
Požadovaný typ licencie: | VisioPro SNGL LicSAPk MVL alebo ekvivalent |
Názov |
1. Vrátane dodania na miesto plnenia. |
2. Výška konečnej ceny predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä dodanie, platnosť, používateľské práva a pod. |
3. Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy predložiť doklad o tom, že dodávateľ je licencovaným predajcom min. na úrovni licensing solutions partner. |
4. Miesto/miesta dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
5. Dodávateľ dodá predmet zákazky najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky min. 1 pracovný deň pred jej dodaním objednávateľovi. |
7. Vystavenie faktúry v slovenskom jazyku a doručenie jej originálu poštou. |
8. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
10. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
11. Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
12. Dodávateľ, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri konečných užívateľov výhod vedených Úradom pre verejné obstarávanie. |
13. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.08.2016 08:00 — 16.08.2016 14:30
1,00 komplet 3 licencií
14 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2016 08:10
09.08.2016 13:30
09.08.2016 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2016 10:19 - Vstupná ponuka | 14 533,20 | € | Cena s DPH |
08.08.2016 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 532,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: