00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
36017191
Surf Point a.s.
Hronské predmestie 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Samoobslužný platobný kiosk (terminál) na úhradu poplatkov
kiosk, platobný terminál, platba v hotovosti, bezhotovostná platba platobnou kartou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Samoobslužný platobný kiosk (terminál) na úhradu poplatkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Platobný kiosk musí umožňovať samoobslužnú úhradu poplatkov v hotovosti alebo pomocou platobnej karty. |
Vo funkčnej špecifikácii nižšie je uvedený požadovaný systém fungovania procesu platby. Detailnejšiu špecifikáciu dodávateľ dostane po uzavretí zmluvy. |
Platobný kiosk musí umožňovať úhradu správnych a miestnych poplatkov nasledujúcich typov: a) Úhrada správnych poplatkov pred začatím správneho úkonu výberom zo zoznamu správnych poplatkov. b) Úhrada správnych a miestnych poplatkov na základe platobného výmeru s variabilným symbolom platby. c) Úhrada správnych poplatkov na základe požadovaných správnych úkonov pri vybavovaní stránky. |
Add. a) Občan pred návštevou pracoviska si vyberie zo zoznamu úkonov úkon, ktorý požaduje vybaviť. V zozname úkonov je pri každom úkone uvedená aj suma poplatku za úkon. Po výbere úkonu môže občan poplatok uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Po uhradení poplatku je občanovi vytlačený jeden doklad o jeho úhrade pre jeho potrebu s uvedením názvu poplatku a jeho suma a jeden doklad určený pre úrad pre jeho overenie v systéme platobného terminálu. |
Add. a) Pri návšteve pracoviska občan predloží pracovníkovi úradu doklad o úhrade poplatku určeného pre potreby úradu. Pracovník tento doklad v systéme platobného kiosku overí a označí ako použitý (spotrebovaný) prostredníctvom používateľského rozhrania platobného kiosku určeného pre pracovníkov úradu a priloží tento doklad ku spisu (prípadne ho znehodnotí). Týmto sa zamedzí falšovaniu, alebo opakovanému použitiu dokladov o úhrade určených pre potreby úradu. |
Add. b) Občanovi je úradom vystavený platobný výmer na úhradu poplatku, ktorý obsahuje identifikačné údaje platobného výmeru (napr. variabilný symbol). Tieto identifikačné údaje môžu byť na platobnom výmere vytlačené aj vo forme čiarového kódu, alebo QR kódu v dohodnutom formáte. |
Add. b) Občan následne na platobnom kiosku zadá prostredníctvom dotykovej obrazovky údaje o platbe uvedené na platobnom výmere, prípadne tieto načíta čítačkou čiarových kódov a QR kódov z platobného výmeru, pokiaľ platobný výmer tieto kódy bude obsahovať. Po odsúhlasení údajov o platbe občan platobný výmer uhradí v hotovosti alebo platobnou kartou. O úhrade platobného výmeru je občanovi vytlačený doklad o úhrade. |
Add. c) Občanovi pri vybavovaní agendy vznikne povinnosť uhradiť poplatok (niekoľko poplatkov) o čom ho pracovník informuje. Následne občanovi pracovník, prostredníctvom používateľského rozhrania platobného kiosku (terminálu) určeného pre pracovníkov úradu, vytvorí v systéme platobného kiosku dočasný účet, ktorý je vedený k dočasnej identifikačnej karte účtu vydanej miestnym úradom. K tomuto účtu môže prideľovať zo zoznamu správnych úkonov jednotlivé požadované úkony spolu s príslušnými poplatkami, prípadne zadať individuálnu sumu poplatku. |
Add. c) Občan sa na platobnom kiosku verifikuje pridelenou identifikačnou kartou a následne je mu zobrazený zoznam poplatkov pridelených k jeho účtu a celý účet môže uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou. O úhrade poplatkov bude občanovi vytlačený jeden doklad so zoznamom uhradených poplatkov pre jeho potrebu a jeden doklad o úhrade pre potreby úradu pre jeho overenie v systéme platobného kiosku. Následne tento doklad pre potreby úradu predloží pracovníkovi úradu, ktorý tento doklad v systéme platobného kiosku označí ako použitý (spotrebovaný) a môže občanovi zrealizovať úkony. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Samoobslužný platobný kiosk (špecifikácia kiosku uvedená nižšie) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Platobný kiosk – skelet | Kovový stojanový skelet kiosku určený pre inštaláciu v interiéri s možnosťou kotvenia do podlahy, farebné vyhotovenie podľa vzorkovnice RAL. |
Platobný kiosk – skelet | Servisné otvory pre výmenu papiera v tlačiarni a vyberanie a vkladanie hotovosti zabezpečené bezpečnostnými zámkami s oddeleným prístupom pre výmenu papiera do tlačiarne a pre hotovosť. |
Platobný kiosk – skelet | Samostatne uzamykateľné, vymeniteľné pokladničky – schránky pre hotovosť. |
Platobný kiosk – skelet | Vstavané zariadenie alebo predpríprava pre inštaláciu zariadení pre bezhotovostnú platbu – napr. POS terminál typu Ingenico iUP 250 + iUR 250 + iUC 150. |
Platobný kiosk – skelet | Predpríprava pre inštaláciu elektronického zabezpečovacieho systému. |
Platobný kiosk – HW komponenty – minimálne požiadavky na PC | LAN, cpu s min. dvomi jadrami a frekvenciou väčšou než 2 GHz, min. 2GB DDR3 RAM, 2x 500GB HDD SATA3 3,5 v RAID1, 19“ alebo väčší TFT LCD dotykový displej otočený na výšku s rozlíšením min. 1024x1280. |
Platobný kiosk – HW komponenty | Záložný zdroj UPS s výkonom min. 500 W (kiosk musí pri výpadku elektriny dokončiť prebiehajúcu platbu a bezpečne sa vypnúť). |
Platobný kiosk – HW komponenty | 1x termotlačiareň pre tlač na štandardný termopapier. |
Platobný kiosk – HW komponenty | Čítačka čiarových a QR kódov. |
Platobný kiosk – HW komponenty | Akceptácia mincí od 0,01€. Vydávanie preplatku v minciach 0,01€, 0,05€, 0,10€, 0,50€, 1€ a 2€ formou recyklácie - vydávanie mincí je zabezpečené zo zásobníkov, ktoré sa dopĺňajú z prijatých mincí. |
Platobný kiosk – HW komponenty | Akceptácia bankoviek všetkých hodnôt. Vydávanie preplatku minimálne v dvoch druhoch bankoviek - vydávanie je zabezpečené zo zásobníkov, ktoré sa dopĺňajú z prijatých bankoviek. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Systém vzdialenej správy a sledovania funkčnosti po pripojenej sieti LAN. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Ľahko ovládateľné, intuitívne, prehľadné menu, editovateľné podľa požiadaviek zadávateľa, ktoré umožňuje vybrať z ponuky úkony, ktorú chce klient vybaviť, spolu s informáciu o výške poplatku za úkon. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Systém dynamicky podmienenej akceptácie bankoviek vyšších nominálnych hodnôt pri platbe tak, aby celková suma vložených platidiel neprekročila výšku preddefinovaného maximálneho výdavku. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Systém administrácie pre zabezpečenie autorizácie platby pri vybavovaní stránky tak, aby potvrdenka o platbe nemohla byť opakovane použitá. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Tlač čiarových kódov alebo 2D (EAN alebo QR) na potvrdenia o úhrade podľa požiadavky objednávateľa. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Softvérové vybavenie na ovládanie požadovaného typu zariadení pre bezhotovostnú platbu a komunikáciu s bankovým autorizačným centrom. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Tlač potvrdeniek o platbe. |
Platobný kiosk – SW komponenty | Všetky údaje o platbe budú ukladané v SQL databázach pre potreby ďalšieho spracovania a prístupné v plnom rozsahu povereným a zaškoleným pracovníkom objednávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy, montáže, inštalácie a zaškolenia poverených osôb na mieste plnenia. |
V prípade, ak by dodávateľ mohol narušiť bežnú prevádzku pobočky dopravou, montážou, inštaláciou alebo zaškolením, zaväzuje sa vykonať všetky úkony mimo otváracích hodín pobočky. |
Dodávateľ poskytne minimálne 2 ročnú záruku na celý predmet plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nerepasovaný predmet plnenia. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady a prípadné znečistenie miesta plnenia predmetu zmluvy, ktoré sú výsledkom jeho činnosti bezodkladne po dokončení inštalácie a montáže. |
Splatnosť faktúr minimálne 28 dní. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať pravidelnú údržbu a servis kiosku na mieste plnenia počas záručnej doby minimálne 4 krát do roka (Dodávateľ uzavrie s objednávateľom servisnú zmluvu). |
Celková ročná hodnota servisnej zmluvy nesmie presiahnuť hodnotu 10% z kúpnej ceny predmetu plnenia. Cena servisnej zmluvy nie je súčasťou tejto zákazky. |
V rámci servisnej zmluvy sa dodávateľ zaväzuje odstrániť bežné poruchy maximálne do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy a päť pracovných dní pri závažnejšej poruche (potrebná výmena náhradných dielov). |
Dodávateľ musí predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy referencie, že už obdobný predmet plnenia zmluvy poskytoval. |
Námestie sv. Františka 6, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
16.08.2016 14:15 — 17.10.2016 15:00
1,00 počet kioskov
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2016 12:24
05.08.2016 13:00
05.08.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.08.2016 12:31 - Vstupná ponuka | 16 676,40 | € | Cena s DPH |
05.08.2016 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 676,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: