00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
32344821
Roland Lauko - UNO
Čierna Voda 104, Čierna Voda, 92506, SVK
Branding a redizajn budovy na prípravu SK PRES
branding, dizajn
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Branding a redizajn budovy na prípravu SK PRES
|
|
---|---|
Funkcia |
Menovka zásuvná na dvere šírka 150-186 mm, výška 93-155 mm, šedá |
Informačná tabuľa 1900x1000 mm podsvietená LED s 3D písmenami hr. 6mm s dopravou a montážou |
Sklenená podsvietená tabuľa do zasadacej miestnosti, lakobel 2500x600 mm, zadné podsvietenie LED, 3D písmená hr. 6mm |
Vrátane dopravy a inštalácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Menovka zásuvná na dvere šírka 150-186 mm, výška 93-155 mm, šedá | ks | 320 | 350 | |
Informačná tabuľa 1900x1000 mm podsvietená LED s 3D písmenami hr. 6mm s dopravou a montážou | ks | 1 | ||
Sklenená podsvietená tabuľa do zasadacej miestnosti, lakobel 2500x600 mm, zadné podsvietenie LED, 3D písmená hr. 6mm, doprava a inštalácia | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ako prílohu k zmluve požadujeme doložiť rozpis jednotkových cien, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ musí byť schopný zabezpečiť a vytlačiť logo a nainštalovať všetky nami požadované druhy predmetov. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť všetky typy loga na základe jednotlivých požiadaviek. |
Predlohy logotypov budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť predmet zákazky v požadovaných termínoch a v nami požadovanom množstve. |
Bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy - meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
Súčasťou dodávky je aj doprava, inštalácia a zapojenie informačnej tabule a sklenenej podsvietenej tabule do zasadacej miestnosti do prívodu elektrickej energie a jej „oživenie“, t.j. uvedenie do prevádzky. |
Na faktúre žiadame uviesť sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. |
Odovzdanie a preberanie plnenia sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu, na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Porušenie ktorejkoľvek z uvedených povinností sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
V prípade porušenia zmluvných povinností dodávateľom je tento povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- eur za každé jednotlivé porušenie. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.08.2016 15:53 — 16.09.2016 15:53
1,00 sada uvedená v špecifikácii
5 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2016 15:58
04.08.2016 16:00
04.08.2016 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2016 14:58 - Vstupná ponuka | 5 160,00 | € | Cena s DPH |
04.08.2016 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: