42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
36804754
DAAX spol. s r.o.
Dedinská 30/87, Žilina, 01001, SVK
Rekonštrukcia podlahy
podlaha
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Opravy a údržba
1. Rekonštrukcia podlahy
|
|
---|---|
Funkcia |
• Kladenie nových plávajúcich laminátových podláh do kancelárií v ucelenej rekonštruovanej časti 4. NP |
Cena okrem prác zahŕňa dodanie materiálu a náklady na odstránenie a likvidáciu odpadu v rozsahu uvedenom nižšie a upratanie kancelárií po ukončení prác. |
• Podlahy budú kladené na pôvodnú gumovú podlahu. Práce budú pozostávať z vyrovnania povrchu podložkou, príp. vyliatím nivelačnej hmoty, položenia plávajúcej podlahy a namontovania obvodových líšt vrátane rohov a všetkých dokončovacích prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková plocha | m2 | 144 | 155 | |
Hrúbka laminátovej plávajúcej podlahy | mm | 8 | ||
Hrúbka vyrovnávacej podložky | mm | 2 | 30 | |
Dĺžka líšt | m | 170 | 180 | |
Počet vnútorných rohov | ks | 110 | ||
Počet vonkajších rohov | ks | 60 | ||
Počet ukončení (ľavé a pravé) | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba podlahy | QS Dub Havana prírodná alebo alternatíva |
Obvodová lišta | S drážkou na kabeláž vo farbe pl. podlahy |
Záťažová trieda | Min 32/AC4 |
Spôsob spojenia | clik |
Názov |
Vrátanie dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ počas realizácie predmetu zákazky zabezpečí čistotu a poriadok na pracovisku. V prípade nesplnenia tejto požiadavky môže objednávateľ na náklady objednávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie. |
Nakladanie s odpadmi bude uchádzač povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi, t.j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom. |
Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii predmetu zákazky. V prípade nesplnenia týchto požiadaviek môže verejný obstarávateľ na náklady dodávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie. |
Záverečné upratovanie: po kladení podláh musia byť všetky priestory vyčistené. V prípade nesplnenia tejto požiadavky môže objednávateľ na náklady objednávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie. |
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 (troch) pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť podrobný rozpis tovarov a prác, vrátane ich nacenenia a doručenia farebných vzoriek, ktoré dodávateľ mieni použiť na ich odsúhlasenie. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak víťazný uchádzač sa bude nachádzať na black - liste, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov na č. XVIII. 18.2, písm. v) OPET - povinnosti súvisiace so zápisom do registra konečných užívateľov výhod v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
T.G.Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
15.08.2016 06:00 — 26.08.2016 17:00
1,00 v uvedenom rozsahu
2 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2016 13:52
04.08.2016 14:00
04.08.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2016 21:32 - Vstupná ponuka | 2 950,00 | € | Cena bez DPH |
04.08.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 349,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: