00319961
Mesto Hriňová
Partizánska 1612, Hriňová, 96205, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom farebného laserového multifunkčného zariadenia a s tým súvisiace služby
Kopírka, farebné laserové multifunkčné zariadenie, tlačiarne, prenájom,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prenájom farebného laserového multifunkčného zariadenia a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
V priestoroch objednávateľa zriadiť 1 centrálne tlačové miesto, za účelom optimalizácie a zefektívnenia tlačového prostredia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom farebného laserového multifunkčného zariadenia Develop ineo+224 a s tým súvisiace služby Originálne/nové zariadenie. Zariadenie nesmie byť repasované ani použité | ks | 1 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych strán A4 za 48 mesiacov | ks | 680 000 | ||
Predpokladaný počet farebných strán A4 za 48 mesiacov | ks | 160 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kapacita CMY tonerov pri 5% pokrytí | minimálne 25.000 strán |
kapacita čierneho tonera pri 5% pokrytí | minimálne 27.000 strán |
rozlíšenie skenovania max 600x600 dpi | |
formát skenovania: JPEG, TIFF, PDF, PDF/A 1a a 1b (voliteľné), kompektné PDF, šifrované PDF, prehľadávateľné PDF (voliteľné), XPS, kompaktné XPS, PPTX (voliteľné), prehľadávateľné DOCX/XLSX (voliteľné) | |
režimy skenovania: sken do e-mailu/FTP/Boxu (HDD)/PC(SMB)/WebDAV/ku mne/domov/USB/DPWS, sieťový TWAIN sken | |
formáty originálov: max. A3, cieľové adresy: 2100 (jednotlivec + skupina), podpora LDAP | |
sieťové protokoly: TCP/IP (IPv4/IPv6), IPX/SPX, SMB, NetBEUI, LPD, SNMP, http/HTTPS, IPP, AppleTalk, EtherTalk, LDAP | |
tlačové jazyky: PCL6 (XL 3.0), PCL5, PostScript 3 (CPSI 3016), XPS | |
rozhranie: Ethernet 10 BaseT/100BaseT/1000BaseT, USB 2.0, USB host | |
ovládače: Windows VISTA/7/8/10 (32/64), Windows Server 2003/200 (32/64), Windows Server 2008 R2/2012/2012 R2 (64), Apple OS X 10.x, Unix, Linux,Citrix | |
tlačové funkcie: priama tlač súborov PCL, PS, TIFF, XPS, PDF, šifrovaných PDF a OOXML (DOCX, XLSX, PPTX), mixmedia a mixplex, ukladanie prednastavení „rýchle nastavenie“, sútlač, vodoznak, ochrana proti kopírovaniu, tlač cez „kopírak“ |
Názov |
Spätný odber použitého spotrebného materiálu pravidelne raz za 6 mesiacov |
Servisné služby: |
- dodávka všetkých originálnych spotrebných materiálov, opotrebiteľných náhradných dielov a papiera, práca technika v mieste inštalácie |
- zabezpečenie všetkých nárokov vyplývajúcich z poskytnutej záruky na zariadenie v rozsahu záručného listu počas trvania zmluvy, vrátane bezplatnej servisnej starostlivosti a bezplatných cestovných nákladov servisného technika pri nahlásených poruchách |
- odstránenie reklamovanej vady bezplatne v mieste umiestnenia predmetu zmluvy |
- zabezpečenie príchodu servisného technika do 3 pracovných hodín v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00 od nahlásenia poruchy |
- hotline v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00 |
Osobitné požiadavky plnenia: |
- Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi po dobu trvania zmluvného vzťahu 48 mesiacov prenájom 1 ks nového nepoužitého farebného multifunkčného zariadenia a s tým súvisiacich služieb, ktoré sú špecifikované v osobitých požiadavkách plnenia |
V priestoroch objednávateľa zriadiť centrálne tlačové miesto za účelom optimalizácie a zefektívnenia tlačového prostredia. Vytvoriť technické podmienky na sledovanie množstva tlačených a kopírovaných dokumentov u každého zamestnanca prostredníctvom zamestnancovi prideleného pin kódu |
- Predpokladaný objem tlače na zariadenie je 680 000 čiernobielych strán A4 a 160 000 farebných strán A4 za 48 mesiacov. Predpokladaná dodávka papiera je 840 000 ks A4. Požadujeme kompletný servis prenajatého zariadenia, vrátane bezplatnej dodávky spotrebného materiálu, náhradných dielov a papiera |
- súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesto plnenia, premiestnenie na miesto umiestnenia predmetu zákazky (pracovisko), ako aj zaškolenie obsluhy - minimálne 5 zamestnancov |
- súčasťou predmetu zákazky je inštalácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a preskúšanie technických parametrov predmetu zákazky deklarovaných dodávateľom pred uvedením predmetu zákazky do prevádzky v mieste dodania predmetu zákazky |
- objednávateľ požaduje záruku na zariadenia počas celej doby trvania zmluvného vzťahu |
Cena: |
- k zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom. |
- Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán v mesačnom intervale |
- Počet predplatených strán: 0 |
- Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, vývojnice, odpadové nádoby, a pod.) |
- Do celkovej ceny sú započítané náklady na prenájom multifunkčného zariadenia na 48 mesiacov, celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve, cena servisu a služieb súvisiacich s prevádzkou multifunkčného zariadenia a dodávka |
- Cena predmetu zákazky bez DPH = (mesačné nájomné za zariadenie x 48 mes.) + (predpokl. počet ČB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu ČB A4 stranu) + (predpokl. počet FB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu FB A4 stranu) + (predpokl. počet ks papiera A4 za 48 mes. x cena za 1ks A4 papiera) |
- Cena predmetu zákazky zahŕňa všetky výdavky dodávateľa potrebné k dodaniu predmetu zmluvy a jeho uvedenia do prevádzky |
- Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov a odobrať stanovené predpokladané množstvo papiera |
- Dodávateľ predloží písomne do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknuteho zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia. |
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
- Dodávateľ predloží písomne do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby rozpis ceny bez DPH a s DPH mesačného prenájmu zariadení, farebného a čiernobieleho výtlačku formátu A4, ako aj cenu papiera formátu A4 |
- Dodávateľ oznámi písomne do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy |
- Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku a papiera pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy |
- Skenovanie sa neúčtuje |
- Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany |
- Formát papiera pre fakturáciu je: A4 (80 g/m2), A3 = 2x A4 |
- Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení, mesačné náklady za skutočne vyhotovený počet strán a skutočne dodaný počet papierov |
- Doprava na miesto plnenia, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov je zahrnutá v cene |
- Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou |
- Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi |
- Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenie a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 14 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
- Uzatvorenie zmluvy je platné iba s dodávateľom, ktorý má zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie |
-Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade omeškania dodávateľa so splnením povinnosti poskytovať Služby v uvedenom čase, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z Celkovej ceny hodnoty zákazky za každý aj začatý deň omeškania v priebehu prvých desiatich dní omeškania a vo výške 1 % z Celkovej ceny hodnoty zákazky za jedenásty a každý ďalší deň omeškania. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, popri dôvodoch podľa iných dojednaní tejto zmluvy alebo vyplývajúcich z OPET, z týchto dôvodov: |
a) v prípade opakovaného hrubého porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v tejto zmluve alebo pri neodstránení zisteného nedostatku ani na výzvu Objednávateľa v určenej primeranej lehote |
b) ak dodávateľ prevedie svoje práva a povinnosti v časti alebo v celku vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu bez súhlasu Objednávateľa |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Partizánska č. 1612, Hriňová, Banskobystrický, Slovenská republika
30.08.2016 08:33
1,00 ks
35 850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2016 08:35
05.08.2016 08:28
05.08.2016 08:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2016 08:41 - Vstupná ponuka | 35 850,00 | € | Cena s DPH |
05.08.2016 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: