00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručná podpora a servis pre TomoCon PACS
PACS, DICOM, servis
Služba
1. Opravy a údržba
1. Pozáručná podpora a servis pre TomoCon PACS
|
|
---|---|
Funkcia |
Zaistenie služieb pozáručnej podpory, servisu, pripojenia na Telerádiologické komunikačné centrum T3C a softvérových aktualizácií systému TomoCon PACS nainštalovaného u objednávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Aktualizácie, pozáručná podpora a servis | komplexného SW systému digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia - TomoCon PACS |
2. Komplexný systém digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia - TomoCon PACS (ďalej tiež „systém“) umožňuje nasledujúce funkcie: | |
2.1 správu, archiváciu, zálohovanie a prenos obrazovej zdravotníckej dokumentácie v rámci zdravotníckeho zariadenia podľa normy STN EN 12052:2011 (DICOM) pre modality: CT, DX/DR, RF, US, XA, MG | |
2.2 plnohodnotnú digitálnu rádiologickú diagnostiku daných modalít na diagnostických staniciach TomoCon | |
2.3 distribúciu digitálnej obrazovej dokumentácie všetkým autorizovaným používateľom v rámci miestnej počítačovej siete (LAN) zdravotníckeho zariadenia | |
2.4 pripojenie TomoCon PACS k Telerádiologickému Komunikačnému centru T3C za účelom diaľkového prenosu obrazovej zdravotnej dokumentácie v norme DICOM do/z iných zdravotníckych zariadení (výlučne pripojenie sa na T3C, mimo poplatkov za pripojenie sa na Internet a poplatkov za prenesené objemy dát) | |
2.5 vizualizáciu snímok na pracovných staniciach: dvojrozmerná, MPR, trojrozmerná, štandardné rádiologické operácie, nastavenie optických parametrov, zväčšenie, posuv, prehrávanie sekvencií, inverzné zobrazenie, mód pre dotykové monitory, interpolácie, filtre, anotácie, výber textovej sprievodnej informácie | |
2.6 CT/MR/PET korelácie, fúzie a zobrazenia – automatické iba na staniciach TomoCon Advanced Station | |
2.7 archiváciu, dokumentáciu a tlač DICOM štruktúrovaných popisov | |
2.8 možnosť neskoršej konfigurácie a tlače digitálnej obrazovej dokumentácie na filmy | |
2.9 možnosť archivácie digitálnej obrazovej dokumentácie na CD/DVD s pridaním Lite verzie SW prehliadača na staniciach TomoCon Workstation, Station/Viewer, s aktuálne podporovanými OS Microsoft Windows Vista SP2, Windows 7 SP1 alebo Windows 8.1 a Windows 10 | |
2.10 monitorovanie a diaľkovú správu systému | |
3. Podpora zahŕňa | udržiavanie správnej funkčnosti systému v súlade s bodom 2 tejto technickej špecifikácie a v súlade s príslušnými manuálmi k systému |
4. Podpora zahŕňa | odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému a konzultácie |
5. Predmetom pravidelnej kontroly je najmä | kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému. |
6. Konzultácie znamenajú možnosť správcu systému objednávateľa | klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky, listom alebo faxom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systému. |
7. Dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania | v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00 h. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a normami STN a EN a podľa pokynov objednávateľa. |
2. Odstraňovanie porúch systému vykonáva dodávateľ na základe požiadavku vzneseného objednávateľom podľa bodu 4 týchto osobitných požiadaviek, a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v sídle zdravotníckeho zariadenia. |
3. Pod poruchou sa rozumie akékoľvek obmedzenie funkčnosti/funkcií systému. |
4. Odstraňovanie porúch systému podľa bodu 2 týchto osobitných požiadaviek vykonáva dodávateľ na základe písomnej požiadavky vznesenej objednávateľom e-mailom, faxom alebo listom. Dodávateľ je povinný potvrdiť objednávateľovi prijatie požiadavky obratom po jej doručení. Objednávateľ je povinný overiť si prijatie písomnej požiadavky dodávateľom, ak dodávateľ nepotvrdil príjem požiadavky, a dodávateľ je povinný overovanú skutočnosť potvrdiť. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poruchu, ktorá bráni používaniu systému, odstrániť v čo najkratšej možnej lehote, zahájenie odstránenia poruchy je do: |
5.1 60 minút v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 diaľkovým prístupom, |
5.2 180 minút v mimopracovnom čase, diaľkovým prístupom, |
5.3 32 hodín na mieste podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia vyriešiť samostatne, ani dodávateľ diaľkovým prístupom. |
6. V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/e-mail súhlasom objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené. |
7. Dodávateľ je povinný poruchu odstrániť a to najneskôr do 8 hodín od nástupu na servis za predpokladu plne funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému ako aj diaľkovej konektivity na relevantné technické a monitorovacie prostriedky. |
8. Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle zdravotníckeho zariadenia i v mimopracovných hodinách. |
9. Aktualizácie systému poskytnuté dodávateľom podľa tejto zmluvy budú vždy klinicky overené a CE certifikované. |
10. Pri servise systému prostredníctvom diaľkového prístupu je dodávateľ povinný dodržiavať všetky objednávateľom/zdravotníckym zariadením a právnymi predpismi stanovené bezpečnostné zásady. Ak dodávateľ spôsobí objednávateľovi škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku/prevádzky pracoviska/ zdravotníckeho zariadenia. |
12. Po ukončení servisného zásahu vypíše dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť zdravotníckemu zariadeniu/ objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy. |
13. Pravidelnú kontrolu systému vykonáva dodávateľ minimálne 2x ročne v sídle zdravotníckeho zariadenia (táto môže byť v rámci servisného zásahu) a každý týždeň diaľkovým prístupom, ak mu to správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia povolí. |
14. Podpora je iba pre správcu systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia, nie pre pracovníkov zdravotníckeho zariadenia („Second line support“). |
15. Správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia zaistí vlastnými kapacitami všetku rutinnú prevádzku systému TomoCon PACS a riešenie bežných záležitostí prevádzky najmä pre koncových používateľov („First line support“). |
16. Správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia sa bude na dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne. |
17. Aktualizácia systému zahŕňa poskytnutie každej novej verzie systému, a to vždy do jedného mesiaca po jej vydaní. Na základe požiadavky objednávateľa vykoná dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v sídle objednávateľa pri každej aktualizácii. |
18. Dodávateľ garantuje časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). |
19. Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému, ktoré dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému, |
20. Paušálnu úhradu za servis v konfigurácii a služby systému v zdravotníckom zariadení podľa bodu 3, 4, 5, 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky a bodu 2, 13, 14, 15, 16, 17 osobitných požiadaviek na plnenie bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi mesačne spätne daňovými dokladmi. Súčasťou paušálu sú všetky cestovné náklady, ako aj práce, náklady na pripojenie a všetky ďalšie náklady dodávateľa súvisiace s poskytovaním servisu systému. |
21. Ak nedodrží dodávateľ lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému podľa bodu 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, je objednávateľ oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške EUR 3,32 za každú začatú hodinu omeškania. Nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
22. Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ je povinný neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad, ak mu to technické prostriedky umožnia. |
23. Dodávateľ je povinný pri realizácii servisu podľa tejto zmluvy vykonávať podľa svojich možností a vedomostí také opatrenia a počínať si tak, aby nedochádzalo k vzniku škôd. Ak dodávateľ alebo jeho subdodávatelia svojim neodborným konaním alebo iným porušením ich povinností spôsobia škodu objednávateľovi/zdravotníckemu zariadeniu alebo iným subjektom, je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu škodu odstrániť/nahradiť. |
24. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdraví svojich zamestnancov pri práci a za dodržiavanie prevádzkového poriadku a požiarnych smerníc objednávateľa. |
25. Dodávateľ je povinný voči tretím osobám zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, ktoré sa dozvedel pri realizácii tejto zmluvy a v súvislosti s ňou a ktoré sú chránené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä obchodné tajomstvo, osobné údaje, utajované skutočnosti) alebo ktoré objednávateľ prehlásil za dôverné. Povinnosť mlčanlivosti trvá i po skončení platnosti tejto zmluvy. Tieto povinnosti sa dodávateľ zaväzuje zaistiť aj u všetkých svojich zamestnancov, prípadne iných osôb, ktoré dodávateľ k realizácii tejto zmluvy použije. |
26. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.09.2016 07:00 — 31.08.2017 15:00
1,00 súbor
11 232,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2016 09:16
04.08.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2016 12:50 - Vstupná ponuka | 11 232,00 | € | Cena s DPH |
03.08.2016 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 229,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: