• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2016 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2016 08:49
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2016 09:50

Detail zákazky Z201619068

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2016 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2016 08:49
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2016 09:50

Základné údaje

Z201619068

OF-95522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2546052

Objednávateľ

42317673

Stredná odborná škola služieb a lesníctva

Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, 96956, SVK

Dodávateľ

44536992

mabia trnava, s.r.o.

Zavarská 11/A, Trnava, 91700, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie matrací

Matrace

  • 39143112-4 - Matrace
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výroba a dodanie matrací
Funkcia
Matrace pre školský internát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 142
Dĺžka cm 200
Šírka cm 80
Hrúbka cm 10
Nosnosť kg 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poťah farba - tmavšia, nie jednofarebná
Poťah snímateľný so zipsom po dĺžke
Vnútorná výplň polyuretán v hustote 30/vhodná na postele
Zloženie matracu 100 % PUR pena
Gramáž 315+/-5% g/m2
Oder/martindale 40 000 MD
Stálosť farby na svetle stupeň 4
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, vyloženia, vynesenia na 5. poschodie, likvidácii odpadu.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do 31.10.2016
Matrace musia byť vyrobené z nového materiálu, a budú prepravované tak, aby nedošlo k ich poškodeniu.
Dodanie matrací je rozdelené do dvoch častí. Prvý termín počet kusov 30,00 do 22.8.2016, druhý termín počet kusov 112 do 31.10.2016.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien. Cena musí byť stanovená bez DPH, DPH, s DPH.
Doba splatnosti faktúry je 30 dní bezhotovostným platobným prevodom. Za deň úhrady sa považuje dátum pripísania platnej sumy na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Požadujeme dodanie plnenia v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 12,00 hod. Presný deň a zodpovedná osoba za prevzatie sa určí s dodávateľom.
Záruka minimálne 2 roky na celkovú kvalitu, dodávateľ môže ponúknuť aj dlhšiu záruku.
Matrac musí byť klinicky testovaný. Požaduje sa predloženie certifikátu!
Vyhradzujeme si právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví zápis nezrovnalosti.
!na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady prevziať tovar, vady odstrániť a dodať tovar do sídla objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hod. od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo), doklad o oprávnení poskytovať službu.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Záverečné ustanovenie: nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.08.2016 08:49 — 31.10.2016 08:50

142,00 ks

7 924,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2016 09:01

03.08.2016 08:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2016 09:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2016 07:57 - Vstupná ponuka 7 923,00 € Cena s DPH
03.08.2016 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 7 002,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS